Gå til innhold

Jeg er gravid igjen - men ikke med sambo.. :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette, men på profielen din så står det at jenta di ble født i desember 2006, og da er hun rundt 6 mnd nå. Og så sier du at du ble samboer med han du er samboer med da jenta di ble 9 mnd. Har du flere barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke fler barn, nei;)

men datoen på hennes fødsel står feil, hun er ikke født i desember 06 men i april 06.. får ikke forandret det...

Skrevet

Fortell hva du har gjort, kan hende han tilgir deg.

Og test deg for kjønsssykdommer!

Skrevet

Jeg stusset akkurat på det samme. For i hovedinnlegget står det at dattera er 1 år og 2 mnd. Og i profilen står det både navn og fødselmnd/år. Hmmm...

Nå kan det jo faktisk være damer her som gjenkjenner deg, Stjernedryss. Og siden det allerede er ei venninne av deg som vet det, og du har planer om å fortelle det til flere i kveld- så er faren stor for at noen plutselig kan forsnakke seg!

Ville tro at det er mye verre for samboeren din å få vite det via andre, enn å høre det fra deg...

Skrevet

Som man reder ligger man... Hva du bør gjøre er vel opp til deg selv. Men personlig vil jeg si at det beste du kan gjøre er å fortelle det slik som det er og ta abort. Å risikere å sitte der alene så ung med to barn alene er ikke så lurt. Du kan jo selvsagt ta abort og la være å si noe og håpe at sannheta aldri kommer for en dag...men ting har en tendens til å "back fire"...så er det sagt.

Å skylle på fylla er en dårlig unnskyldning.... Men allikevel så har du min sympati..det er ikke så lett alltid. Men håper du i framtida er litt mer forsiktig.

Klem

Gjest thricane
Skrevet

jeg synes du skal fortelle det jeg da, uansett om du beholder barnet ditt eller ikke. samboeren din har rett på å vite hva du har gjort og hvem han virkelig bor sammen med. har du tenkt på at du utsetter den du elsker for smitte f eks? å leke med andres liv på den måten...og i det hele tatt vurdere å ikke si noe.... kan ikke se det er noe å tenke på en gang...

Skrevet

Dette forholdet kommer neppe til å vare uansett så det er like greit at du sier det til han nå så slipper dere å sløse bort mer tid i et forhold som er dømt til å mislykkes.

Jeg forstår at du er veldig ung, men kanskje på tide å vokse opp litt? Har du ikke vokst fra den fasen noen ungjenter har hvor det er såååå kult å ligge med pakistanere!

Skrevet

Stakkars deg... Jeg tror kanskje det viktigste spørsmålet for deg nå er om du vil beholde barnet..? Jeg dømmer deg ikke. Prøv å tenk på hva som er best for DEG nå. Hva vil du? Det du vil, det gjør du!

Skrevet

Ikke for å være ekkel, men du er ikke redd for at noen som kjenner deg/samboeren din/datteren din skal gjenkjenne deg her? Du har jo lagt ut navn og alder på datteren din i profilen...

Skrevet

Fortell sannheten, så samboeren din også får et valg

Skrevet

Sorry mac! Min støtte får du ikke!

Hater utroskap!!

Selvom du ikke er gamle jenta, så syns jeg du skal prøve å være litt voksen nå, og fortelle dette til samboeren din, om ikke han er vanvittig naiv og dumsnill, så går han nok fra deg, også får du gjøre som du vil med ungen du er gravid med nå..

sikkert kjempekult å sitte aleine som 19 åring med to bitte små barn!

Skrevet

Hmmm, tror nok dette er ei jente som kjeder seg veldig en fredags kveld...

Hun sier ungen er 1 år og 2 mnd, men i profilen står det at ungen er født i desember 2006....

Skrevet

Hvis dette er noe som absolutt ikke betydde noe, får du ta abort, og leve med skyldfølelsen. Jeg synes egentlig ikke man fortjener noe bedre når man gjør sånne ting. Beklager, men sånn er det. Alkohol er ingen unnskyldning med mindre du er døddrukken. Og hva tenker du med??? Du har utsatt både deg selv og samboeren din for kjønnsykdommer. Har det i det hele tatt falt deg inn?? At du kan ha fått HIV...

Så fjern det, og lev med kullsvart samvittighet. For å såre ham på den måten synes jeg er skikkelig dårlig gjort. Og å være så tankeløs at man ikke bruker beskyttelse en gang...det er nesten så du gjør narr av ham jo..

Skrevet

Og folkens..profilen KAN ta feil..den er ikke gud. Selv om jeg skrev inn datoen på mine, så ble den feil på BiM

Skrevet

Oi..Jeg ble gravid med en annen en mannen min, men da hadde vi ikke barn. Fortalte mannen min alt, og tok abort. Aborten kommer til å stå på helsekortet ditt i et eventuellt fremtidig svangerskap, så det er kanskje best å fortelle det uansett... Vil ønske deg masse lykke til!!

Skrevet

Hv er det som har skjedd?? Du sier du ikke ble sammen med barnefar før ungen var 9 mnd?

Noe må jo være grunnen til at du var utro? sånt skjer ikke bare når man har et bra forhold til den mannen som er far til barnet sitt, og iallefall ikke i starten av et forhold!

Dette her virker merkelig....

Skrevet

Ja, sånn går det når barn får barn... Tragisk!

Er du i stand til å ta deg av to barn alene? Hvis ikke tror jeg du bør ta abort så fort som mulig!

Skrevet

Alt som står på helsekortet er frivillig! Man trenger ikke å skrive opp aborter der!

Skrevet

Du har ikke blitt møtt med så mye forståelse her. Regner med at du selv er din strengeste dommer, det er jo du som risikerer å miste alt...

Du er veldig ung til å sitte med så masse "rot". Det å bli mor når man er 18 er jo tidlig i utgangspunktet, nå kan du risikere å bli alene med to i en alder av 20. Ingen av fedrene vil kanskje stille opp særlig heller? Jeg vil derfor råde deg til å ta abort denne gangen, dersom det ikke er noe i din tro eller verdier som gjør dette umulig.

Hvorvidt du skal fortelle eller ikke, er det vanskelig å mene noe klart om. Jeg mener generelt at man ikke trenger å betro den andre alt, dersom det å få vite bare vil gjøre masse vondt. Hvis mannen min hadde "driti seg ut" en gang og det ikke betydde noe etterpå (om det er mulig da?!) hadde jeg villet at han skulle takle det selv. Dårlig samvittighet blir ikke mindre hvis den blir delt! For deg er det å la være å fotelle sannsynligvis dumt, det er jo mange andre som vet. Du har snakket med en venninne og det var kanskje andre til stede også som kan si noe? Hva med han andre fyren, hvem snakker han med som dere kjenner? Det definitivt verste som kan skje er jo at samboeren din får høre dette av andre. Da ryker i hvert fall forholdet deres!

Jeg skal ikke vifte med pekefingeren til deg, men håper du har lært noe om hvor dårlig dømmekraft du får etter inntak av mye alkohol. Dessuten har du sikkert våknet og skjønt hvor verdifullt det du har er for deg. Håper dere finner ut av dette og at forholdet overlever at du gjorde noe veldig dumt. Trøsteklem fra meg til deg.

Skrevet

Jeg dømmer deg ikke, men du får ikke min støtte, og ingen sympati.

Utroskap er noe av det verste jeg vet. Og denne gangen var det ikke "bare" utroskap, men det ble en graviditet ut av det. Dermed enda mer alvorlig, om du kan kalle det det.

Har ingen råd å gi deg, men håper du klarer å løse dette til det beste for deg selv of samboeren din.

Skrevet

Er du 100% sikker på at det ikke er samboeren din som er faren da?

Skrevet

Kjære deg!

Jeg tror nok jeg hadde gått for "ærlighet varer lengst" altså. Uansett om han fortsetter sammen med deg eller ikke, så vil du ha best samvittighet og han vil ha så god tillit til deg som mulig etter å ha blitt bedratt, mener nå jeg. Bedre det enn at han skal få høre det av noen andre en stund etterpå. Da blir det i alle fall ingen tillit igjen til deg - skal jeg love deg!

Ønsker deg lykke til med valget ditt. Desverre er det ulemper å med fyll og fanteri!

Skrevet

Høres merkelig ut hele historien syns jeg. Ikke minst når man kikker på profilen.

Skrevet

ikke lett dette her men jeg ønsker deg lykke til i det valget du måtte ta...

men lurer på en ting.... hvordan skjuler man en abort????

man blør jo i flere uker og kan ikke ha sex....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...