Gå til innhold

D.D.D-tråd!! Advarsel: Dårlig humor i sving!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dekk over arbeidsplassen din med myggnetting og sett på en kassett med jungellyder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukt på folk du treffer på gata...

Skrevet

Gå helt oppi noen og lat som om du skal nyse......

Skrevet

Spis gress... Helst naboen sitt. Og gulp det opp igjen med jevne mellomrom...

Skrevet

da borte for hus syssler og oppladning hehe :P

Kommer sterkere tilbake........

Skrevet

Pauser litt jeg og, eller så kommer jeg faktisk til å bli gal.....

Skrevet

gå på kjøpesenteret/sentrum med en plastikkdukke baby. sett deg ned på en benk, ta frem puppen og amm i vei. når ungen ikke tar puppen, kaster du den igjennom rommet, og sier "forbanna unge, vet du ikke hvordan du drikker engang?" før du går å henter det, knytter en tråd rundt armen, og drar det etter deg på lindex for å prøve babytøy til dokka di

;-)

Skrevet

Må dytte opp denne her litt...

Gå på kjøpesenteret, gå gort til en voksen dame som går med venninna si/ungen (en litt eldre unge i tennårene ) Røske tak i venninna/ungen, og utbryte:"hva i huleste har du gjort med ungen min! nå blir du med meg" ta med deg personen å gå. når personen begynner å bli sur, og rive seg løs skriker du at de har hjernevasket ungen din, tar veska til vedkommende, å sier "sjela mi får du aldri" og løper alt du kan

Skrevet

følg etter en person som går tur med bikkja si, vent til bikkja driter, storm frem, ta dritten i en hundepose, knytt igjen, og insister på at eieren tramper på den, for sammen kan dere klare kampen mot satan.

kom IGJEN folkenS!

Skrevet

Tren på å lyde som et modem.

Skrevet

Om du har glassøye, slå lirk på det av og til med en penn når du snakker med andre.

Skrevet

Når noen snakker til deg så svarer du på gullfisk språket og blåser opp kinnene dine :P

BlOoObb BlOoopp bLooooOopb

Skrevet

Når du sitter på et offentlig toalett, skrik: «Å herregud! Hva i helvete er det der??»

Skrevet

Stønne som en gal på offentlig toalett........

Skrevet

når noen ringer på døra så åpner du døra og sier nei jeg skal ikke ha noe og smeller den igjen, samme kan gjøres på tlf:P

Skrevet

når noen snakker om seg selv begynn å syng høyt, om de kommenterer de later du som om du ikke aner hav de snakker om:P

spør på resturang om de har noe levende mat, bli dritforbanna når du hører de dreper "dyr" :P

Skrevet

Sette deg på fanget til en vilt fremmed når du ser noen sitter,for så å titte på personen med store øyne og si :

Jeg ønsker meg nye sko til jul,nytt undertøy..Også,ømh øøh hehe :P

Skrevet

Lyskryss. Biler stopper på rødt lys. velg deg ut en bil. Åpne bakdøra, krabb/vralt kroppen inn, gjennom baksetet mens du bare sier sånn "Unnskyld meg, beklager, ops!" osv. Gå ut andre døra i baksetet, si takk for turen, og gå videre... *knis*

Fungerer aller best som forstyrra og høygravid!!

Skrevet

HAHAHAHA hysterisk morsomt!!

Skrevet

Forlat kopimaskinen innstilt på 99 kopier, forminsk 200%,ekstra mørk og A3-papir.

Si i luken på en "drive through" at du skal ta med deg maten.

Insister på å alltid ha vindusviskerne på "for å holde dem i trim"

Skrevet

Spørr en fremmed om hjelp til å dytte bilen. Når han dytter setter du bilen i fri og nyter turen. Når han omsider spørr om du ikke skal forsøke å starte den, så utbryter du :"jeg forsøker å spare bensin. Det er så dyrt nå for tiden." og ber han dytte videre

Skrevet

Stryk under meningsløs informasjon i vitenskapelige papir og gi en kopi til din sjef.

. Lag pipelyder når du rygger.

Vis at en samtale er over ved å holde hendene for ørene.

Rabble ned tilfeldige tall når noen regner.

Stift sammen papir på midten.

. Tut og vink til fremmede.

Nekte å sette deg på en restaurant, og spis opp godteriet ved kassaapparatet.

Kjøp mange røde trafikkoner og led trafikken bort fra hovedveien.

eg ler så eg gråter!!!!!

Skrevet

Sitt foran huset og sikt med en hårføner mot passerende biler for å se om de senker farten.

Still dine medarbeidere mystiske spørsmål og noter svarene på en blokk og mumle et eller annet om "psykologisk profil".

Nynne innledningen til "Mot i brøstet", og når du er nesten ferdig, sier du "nei, vent, nå gjorde jeg feil" og begynn på nytt.

Skrevet

Hold øyekontakt med de du har en samtale med,helt til du må gi et svar...da titter du opp,dytter fingrene inn i øra og sier bla bla bla bla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...