Gå til innhold

D.D.D-tråd!! Advarsel: Dårlig humor i sving!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du får besøk av noen det er lenge siden du har sett så kan du jo la være og smile å bare slenge ut:

Åå herregud,er det deg......uff.....ork....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, enten det eller åpne døra når det ringer på for så å si til den som står utenfor: huff, er det deg... og så lukke døra foran ansiktet på hvem nå enn det er... hehe

Skrevet

Hvis du er så heldig å bo like nærme veien som meg så kan du jo stelle deg ut i hagen og vinke til alle som kjører forbi :o)

Skrevet

Heldig du som kan forvirre dem som kjører forbi.. må gå heeeelt til buss-stoppet før jeg kan vinke til bilene jeg :( er minst 3 min å gå :(

Skrevet

Jammen, da stopper jo bussen jo... :( vil ikke til høysand i dag :( Liker ikke busser jeg, store og skumle!!! Men kan godt kjøre 50 tonn vogntog da :)

Skrevet

Du kan jo utnytte det hver gang u er på butikken eller kjøpesenter da :P

Du kan si hei til alle du går forbi :P

Skrevet

Når det ringer på døra, ta telefonen. Når telefonen ringer, åpne døra. Etterpå mumler du noe om at "Scully og Mulder burde vært her".

Skrevet

Når du kommer inn i et rom hvor radioen er påslått, fall ned på kne mens du jamrer "der er den STEMMEN igjen!"

Skrevet

Lag brekningslyder hver gang det går et pent menneske forbi...

Skrevet

Gå på butikken,og rett bort til frukt og grønt disken...fyll opp 3 store poser med banner,epler,kiwi og det du får plass til...Gå mot kasse,snik i køen,legg alt på båndet og bare går derifra

Skrevet

Den stemmen er skikkelig skummel den!!!! *hyyyyyyyl* var såvidt jeg turte stå opp pga den var i stuen i dag....

Skrevet

Skrike ut uansett hvor du er:

ÅåÅÅåå herregud,han kommer,nå kommern.....se der er han.....å peke febrilsk rundt deg

Skrevet

Eller... gå bort til smågodtet, fyll oppi ca 10 poser med allt mulig forskjellig, ta det med bort til kassadama, tøm alt på gulvet foran henne og si: "Askepott, alt dette skal være sortert når jeg kommer tilbake. Sjokoladebananer og krokodiller hver for seg"

Skrevet

Hehe ler så jeg tisser meg ut...........

Når du står i kasse køen på butikken,prikk den personen foran deg på skuldra..Når an snur seg begynner du å plystre å titte ned i bakken og late som ingenting,dette fortsetter du med til de blir litt sånn chillirøde hehe

Skrevet

Spør alle du møter hvilket kjønn de er...

Skrevet

Utforsk offentlig hvor sakte du kan gjøre kvele-lyder.

Skrevet

Gå inn på video sjappa,ta med deg en 12-20 filmer,slenge dem på disken og la personene begynne å legge filer i alle :o)

når det er sånn ca 2-3 igjen så sier du:

NeeeH vet du,forresten,vil ikke se film i dag jeg...Og gå

Skrevet

Film deg selv til enhver tid!!! På shopping, på besøk hos andre osv..

Skrevet

Når du er ute blant folk så kan du jo ta opp mobilen og si hallo 10 ganger...for så å legge den ned,ta den raskt opp igjen å si HallOoooo....Snu deg rundt å se på en tilfelig og si:

'

Kan du driiiiite i å ringe eller....

Skrevet

Presenter alltid deg selv som Dr. Phil

Skrevet

Sett deg på en benk enten i gå-gata eller inne på et kjøpesenter. Husk fotoapparat! og ta bilde av absolutt ALLE som går forbi :)

Skrevet

Spør folk hvor mye klokka er og så bare går du før de har svart.

Skrevet

Gå inn i apoteket og forlang å få drenering til anklene!

Skrevet

Fotfølg noen....en liten stund...

brått så slutter du,lar dem gå litt...så løøøøper du etter dem,og hopper foran de og sier : bØøØØøø-.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...