Gå til innhold

D.D.D-tråd!! Advarsel: Dårlig humor i sving!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå bort til ein fremmed person og si: 'Kjenner du Rita?' og svar selv med en gang: 'Nei aldri hørt om henne'....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en stor pakke tyggis i munnen når du er ute blant folk og slafs som pokker,når noen ser rart på deg så bare himmler du med øya hehe

Skrevet

når det blir grønt i ett lyskryss, synk ned på kne mens du hyler : auuuu øynene mine, øynene mine:P

Skrevet

når du (endelig) har fått maten din på mcdonalds så pakker du ut alt sammen mens du står med disken, knepper alt sammen inn i kjeften på en gang men du skriker: "Who's your daddy???" ,så pommfritt'en spruter...

Skrevet

Hehe GOOD ONE miss L

Mens du er på butiken å handler,åpne en pose med tortillas og salsa dipp,lov å kose seg litt under shoppingen :P hehe

Skrevet

Når du har lagt varene dine på båndet i kassa på Kiwi, legg så alle varene som nestemann legger til seg selv, over i din haug. Hylgrin så når personen tar det tilbake, si du har sååååå lyst på det..

Skrevet

Eller ta en variant av den axereklamen Bowwwwwwww chickawowow når du ser en kjekk kar gå forbi

Skrevet

Ta med deg noen utslitte gamle håndkler på butikken... husk å klippe et hakk i ene enden. Så når noen bøyer seg ned, revner du hele håndkle og ler høyt av personen som tror buksa har revna..

Skrevet

Ha alltid med deg en sekk med ved, uansett hvor du går!

Skrevet

herregud!!!! ler så æ grin jo!!!! :) :) :) :) :)

Skrevet

Når du har krypi tett inntil samboern for kvelden i senga,så kan du brått hyyyle ut...Når han får panikk og lurer på hva det er,så peker du på vegen og sier : se,en flue.......

Skrevet

Handle brød å pålegg på butikken. (Ta med kniv hjemmefra) og når de spør om du skal ha pose sier du bare. "Nei jeg spiser her jeg" Så er det bare og sette seg på pakkedisken å smøre brødskiver :-)

Skrevet

Ta med prompepute på restaurang/cafe etc.. Behøver kansje ikke si mer:-))

Skrevet

Bruk briller med tjukke glass. Påstå at du ikke ser NOEN ting. Støt borti veggen, velt stoler og snuble i matta. Når du ikke har brillene på later du som om du ser helt fint.

Skrevet

Når du har gjester, spør om de er tørste, vent 1 minutt, reis deg opp, gå ut på kjøkkenet, vær borte 1 minutt, kom tilbame UTEN drikke, sett deg ned, reis deg og gå ut på verandaen. Fortsett sånn til det bemerkes. Da sier du: Åja, du ville ha noe å drikke...?

Skrevet

Nei, nå tar jeg kvelden jenter.... Kommer tilbake i morgen med mere dumskap rekner jeg med. Snakkes!!

Skrevet

Ring til alle på telefonlisten din og Skrik: "Hva er det du vil?" når de tar telefonen...

Skrevet

moahahahahaha Kom igjen - vil ha mer humor!!!!!!

(likte spesielt godt den med ommøbelering av stua jeg da...hihi)

Skrevet

Når du er på butikken gå rundt å blunke til tilfeldige personer å samtidig måle de opp og ned,for så å slikke deg sakte rundt munnen

Skrevet

Når du er på offentlige toalett med flere båser,så kan du jo stå litt etter noen har satt seg og tilby dem å tørke dem....Eller slenge ut denne når de kommer inn : Stor jente tisse selv,ååÅå så flink....

Skrevet

herregud hvor tar dere det fra???????????? :-D

Skrevet

Veit ikke hehe

Vi er bare ikke bra i hodet :P

Skrevet

Hehe, er ikke gode dere jenter.. Men savnet dere masse i går når jeg var uten strøm hele dagen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...