Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han da ikke forstår, napp et ballehår og si det tente deg litt ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde droppet han. Uansett om det nok var litt dumt av deg å late som du sov - så var det enda dummere av han å ligge med deg mens han trodde du sov. Du hadde tross alt sagt nei. Når det begynner å skje dritt tidlig i et forhold er det vanligvis like greit å rygge ut igjen med det samme før man blir for involvert og sitter med hus, volvo og unger.

Skrevet

kominikasjonen er vel ikke helt på topp når man bare har vært sammen i 2 måneder vel?? Mye man ikke forstår da!??

Skrevet

For en utrolig merkelig type! Følte han det som en seier, det å tvinge seg til sex? Hva er det han tenker med??

Hvis jeg hadde vært mann, ville jeg ikke vært interessert dersom HUN ikke ville. Og det ville iallfall vært et enormt nederlag dersom dama ikke merket noe under sexen. Det ville gjort noe med selvbildet mitt som mann ja, skulle sjekket størrelsen på underbuksa flere ganger enn én.

Skrevet

Jeg sa klart i fra til han når han begynte å gå ned på meg. Jeg sa rett ut alle gangene: "ikke nå ikveld, jeg skal opp om fire timer, SLUTT"

Vil ikke kalle det hint egentlig. Sa det pent de to første gangene, men de andre gangene ble jeg irritert. Jeg har flere ganger før hatt sex med han langt på natt selv om jeg skulle tidlig opp, men akkurat igår sa jeg nei for jeg var så trøtt siden jeg var oppe kl 5 dager før å styra med han til langt på natt. Orka det bare ikke to dager på rad,altså bare 6-7 timers søvn på to døgn.

H.I

Skrevet

Vi kan egentlig prate om det meste, å jeg sier alltid ifra dersom det er noe jeg ikke vil å han har alltid respektert det. Greit vi har bare vært sammen i 2 mnd men har kjent han en stund før det, å føler egentlig at han alltid har respektert meg, så derfor skjønner jeg ikke helt hva som går av han.

Jeg er egentlig aldri sær på sex, har som regel lyst på det hver gang vi er sammen, var bare det at igår var jeg så trøtt. Trodde han kom til å skjønne det.

Skrevet

Jo, men er vel stor forskjell på å være trøtt og absolutt IKKE liker det???? En mann kan kanskje ikke forstå at dette var uakseptabelt hvis han får høre "jeg er trøtt, orker ikke"!

Skrevet

Jeg sa først at jeg var trøtt å ville sove. Så sa jeg at han skulle slutte, å dro hånda hans vekk. Å jeg sa slutt ganske strengt også så trodde jo at jeg skjønte hva jeg mente.

Nei skjønner ingenting jeg, trodde ikke han var sånn.

Skrevet

Du trodde ikke at han var tilbøyelig til å gjøre slike idiotiske ting, og han forsto ikke/respekterte ikke at du ikke hadde lyst. Kjenner dere hverandre i det hele tatt?? Jeg for min del har aldri opplevd at en mann har gjort noe sånt. Det er normalt å "prøve seg", men det er ikke normalt å tvinge seg til sex mens den andre parten "sover". For en taper!

Skrevet

Jeg har kjent han i litt over ett år, men bare på et vennskapeligvis. Først for ca 3mnd siden vi begynte å "date", å 2mnd siden vi ble et par.

Kjenner han ikke så godt som jeg trodde nei.

Skrevet

Noen vil kanskje se på det han gjorde som uskyldig. Men jeg mener at det viser hvilken holdning han har generelt også. "Meg, meg, meg og så meg. Ja, og så alle andre til slutt."

Skrevet

Altså jeg vet ikke jeg.. Han er jo så snill ellers, å respekterer alltid grensene mine. Derfor jeg ble så overrasket over at han tok seg den friheten. Har planer om å prate med han om det, føler at det blir for dumt å skjule det, kan jo være greit å høre hva han har å si til det også.

Skrevet

Snill ellers? Ja, men da er han direkte dum på dette området! Forstår han ikke at kroppen er DIN? Slike friheter tar man seg bare ikke, og det er uanhengig av om man har vært sammen i én uke eller i 50 år. Man bestemmer over sin egen kropp, og jeg ser det som alvorlig at han ikke forstår/respekterer det.

Skrevet

Ja han er veldig snill på alle måter hele tiden, unntatt akkurat denne hendelsen.

Har tenkt til å prate med han idag, orker ikke ha det hengende over oss.

Skrevet

Får håpe han innser at han gikk over grensen. Det burde han gjøre, hvis han er en flott fyr. Lykke til med forholdet deres. :-)

Skrevet

Snakk med ham, du. Det er sikkert bare en misforståelse.

Skrevet

Å si nei EN gang bør være nok. Menn må akseptere at nei er nei og ikke fortsette å presse. Jeg skjønner at du gjorde det du gjorde (lot som du sov). Lurt å ta det opp med han for din egen del. Men kanskje ikke så lurt å fortsette forholdet? Hvis han ikke skjønner at han må gi seg etter første nei, så mangler han noe grunnleggende, kalt empati.

Det skal ikke være slik at damer må være overtydelige for at menn skal skjønne at de mener nei når de sier nei! Når han hadde sex med deg selv om du sa nei, så er det en voldtekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...