Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Dere hadde ny kjæreste, vært sammen i kun 2mnd. En kveld dere skulle legge dere sa dere nei til sex fordi det var sent å du skulle opp grytidlig. Han hørte ikke etter å du måtte dra handa hans opp fra buksa di minst 7 ganger. Den 8 gangen hadde han sex med deg, uten at du visste det, fordi han trodde du sov. Det skjedde nemlig med meg igår Han ga seg ikke, enda jeg sa nei hundre ganger. Til slutt lata jeg som jeg sov for skulle se hvor langt han gikk dersom han hadde frie tøyler. Må innrømme jeg ble dritlei meg da han gikk hele veien. Han prøvde å være så stille som mulig, å når jeg rørte litt på meg så stoppet han. Men når jeg begynte å puste sånn sovetungt igjen så fortsatte han. Jeg vet det høres dumt ut men har en skikkelig ekkel følelse for det der. Ble voldtatt som 15-åring så jeg fikk flashbacks. Altså det gjorde ikke vondt eller noe. Var vare det at jeg sa til han hundre ganger at jeg ikke ville ha sex den kvelden for jeg var trøtt.. vet ikke helt jeg....
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hvorfor later du som du sover? Jeg beklager om jeg tråkker deg på tærne, men det virker som du dyrker negativitet en del.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har opplevd det samme mange ganger...Kjenner meg igjen der. Å jeg har vært våken og tårene har rent nedover kinnene mine, å det så han, men ingen reaksjon.. Jeg har endelig gjort det slutt med han, det er nå to år siden, men det var ikke bare derfor, men det er en annen historie. Jeg TROR at det er en blanding mellom at enkelte blir enda mere tent hvis de ikke får sex, makt og så tror de ikke at det gjør noe for det har ikke fått konsekvenser tidligere heller. Det du skal gjøre er å avise han, nekt nekt nekt, nei nei nei...Blir han hissig og sint...ja så hiv han på dør, Hvis han godtar det og ikke blir sur..ja da kan det hende at han liker den typen sex. Altså det var lek i hans øyne... En annen
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Ja hvorfor late som om du sover.......skjønte ikke dette opplegget helt jeg. -men hvis han ikke "hører" et Nei, så kakk til ham da...kanskje han hører bedre da......
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Jeg må spørre en gang til. Hvorfor gjør dere dere selv til ofre for noe dere finner tragisk med vilje? Og hvordan kan dere forvente at den andre parten skal forstå bæret av dere om dere leker skuespill? Dette høres helt sykt ut.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Voldtekt kaller jeg det. For en vemmelig mann!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Første grunnen var at jeg håpet at han skulle ta hintet om at nå var det sovetid, for kl var 1 å jeg skulle opp kl 5. Men så bare fortsatte han å da ville jeg bare se hvor langt han gikk.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Nei, for faen! Om hun ligger der og godtar det, er det ikke voldtekt.
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 hehe holder en knapp på råddårævas plan. Et realt kakk burde gjøre susen, kanskje et permanent kakk til og med :-)=
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Men hvorfor oppfører du deg selvdestruktivt?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Hallooo...hun ligger jo å tar i mot.....er da ikke voldtekt da, skjerp deg !
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 Nei jeg påstår ikke at det var voldtekt,jeg bare likte det ikke for sa nei å måtte dra handa hans vekk mange ganger. Ble bare så skuffa over at han fortsatte da han trodde jeg sov.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Jeg hadde vært sammen med den mannen i noen år så jeg kan ikke kalle det voldtekt nei. Men de gangene jeg sa nei og å gråt og prøvde å skubbe han unna, det er en annen sak, men det ble store konsekvenser. Å det var ikke alltid jeg turte å nekte, for da ble det bare styr, så i stedet for å være med på gamet så lot jeg som jeg sov,.. Vet det ikke er lett å skjønne for enkelte av dere En annen
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 Okey...så hvordan blir det i kveld da...... Vær over ivrig i senga når du egentlig ikke orker da, vøttu. Så skal du se at han ikke vil. Tenner vel på et Nei da.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. juni 2007 #16 Skrevet 19. juni 2007 Jeg svarte anonym over meg som mente det var voldtekt. Jeg forstår at det er et eller annet du sliter med i etterkant av voldtekten som 15-åring og/eller annet, men ser du selv at du legger forholdene til rette for offersituasjonen helt selv? Du arrangerer en situasjon du selv syns er emosjonelt opprivende av egen fri vilje. Hvorfor gjør du det?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 Har sagt han ikke får komme ikveld, for jeg har andre planer. Tror han tenner like mye på et ja som nei så hjelper nok ikke det.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #18 Skrevet 19. juni 2007 Jeg kommer aldri til å la det skje igjen. Jeg ville bare se hvor langt han ville gå. Å nå vet jeg det. At han brøyter seg frem uansett.
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 #19 Skrevet 19. juni 2007 Hun er våken, men han tror hun sover. I hans hode har hun ikke samtykket til sex, og når man har fått nei og "forsyner" seg av noen som er bevisstløs..... Hva blir det da?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 Vet at jeg ikke burde latt det skjedd, men skjedd er skjedd.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. juni 2007 #21 Skrevet 19. juni 2007 Jepp. Så kan du gå rundt å være trist for det også. Fatter ikke at du vil deg selv så vondt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #22 Skrevet 19. juni 2007 Går ikke rundt å er trist, driter i det nå. Skjedd er skjedd. Ville bare høre hva andre mente om saken. Selv er jeg ikke så begeistret for det. Men men
M by M Skrevet 19. juni 2007 #23 Skrevet 19. juni 2007 For det første så sier jeg ikke nei selv slik du gjør. Jeg liker å ha sex med kjæresten min uansett når jeg skal stå opp osv... Det er like avslappende og avkobling for meg som søvn noen ganger...så... Men hvorfor later du som du sover? Du var jo delvis med på det. At han ahr sex med deg i søvne er IKKE greit, men at du later som du sover og lar han gjøre det er jo heller ikke greit. Om dette virkelig føltes som voldtekt på deg, så hadde du vel tatt igjen og forsvart deg?? Nei, jeg syns dette ble veldig overdrevet fremstillt.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. juni 2007 #24 Skrevet 19. juni 2007 Du høres bitter ut. Jeg har ikke tenkt å sitte her og jatte med deg, for jeg tviler på det gagner deg noe særlig. Du må kontakte en psykolog og fortelle ham/henne om disse tingene, for det virker som du ødelegger deg selv.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. juni 2007 #25 Skrevet 19. juni 2007 Det er en annen side av saken. Ingen av partene i denne situasjonen virker til å være "friske".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå