Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke at noen orker å være i et forhold der den andre parten ikke respekter et nei... Hadde min gjort noe lignende eller masa og masa etter jeg hadde sagt nei så hadde jeg blitt først sjokkert..og deretter kakka ham i skallen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun ikke hadde ligget og latt som hun sov, ville jeg også kallt det voldtekt. Men at hun ligger og later som hun sover, men er fullstendig klar over hva som skjer men ikke gir motstand, så samtykker hun og kan takke seg selv. Beklager, men dette her ble veldig rart og uforståelig på meg.

Skrevet

Sier hobbypsykologen Lillejonas....

Skrevet

Er første gang jeg sa nei til han da. Liker å ha sex med han, men akkurat igår var jeg sliten å ville ha de 4 timene på øyet.

Jeg latet som jeg sov først fordi jeg håpet at han skulle ta hintet om at nå var det natta å at han ville slutte å klå selv om jeg hadde bedt han om det mange ganger. Å så ville jeg se hvor langt han faktisk ville gå, å det fant jeg desverre ut av.

Jeg har aldri sagt at dette var en voldtekt. Jeg bare sa at jeg syntes det var ekkelt fordi jeg har opplevd det en gang før, forskjellen var at jeg lå med en kniv til strupa. Men bare følte at det var så feil for jeg hadde sagt nei flere ganger.

Skrevet

Hobbypsykologen Lillejonas er ikke rent uten erfaring innen praktisk psykologi. Men fordi jeg ikke er en psykologk, henviser jeg til en.

Når noen selv går inn for å plage og ødelegge seg selv, sier det seg selv at det er noe her som ikke er bra. Hvor mange med et sunt forhold til seg selv ville gjort det samme, tror du?

Skrevet

Jeg er ikke bitter i det hele tatt. Har opplevd verre ting som ikke har tatt knekken på meg så den lille hendelsen igår er ikke noe store greier jeg lager noe utav. Jeg ble bare litt lei meg å ville høre andres meninger.

Jeg vet godt at jeg lå å godtok så påstår ikke at det var en voldtekt.

Skrevet

HALLOOOOO

HUn gjorde ikke dette for å være selvdestruktiv.. det var en test for å se om han respekterte et nei.. noe han tydeligvis ikke gjorde..

Vet han at du har vært voldtatt??

Slå opp med han..

Jeg har vært sammen med en som ikke respekterer et nei (hørtes nesten ut som om det er x-en min du har blitt sammen med).. han dret lang mars i om jeg måtte opp gør tidlig for å dra på jobb.. ville han ha sex så skulle det bli sex uansett hvilke protester han fikk... grøss..

glad jeg er kvitt han

Skrevet

Jeg sa ikke at hun gjorde det for å være selvdestruktiv. Jeg sa det var selvdestruktivt.

Skrevet

Det finnes mennesker som blir syke av å ikke få være litt offer.

Skrevet

Off du kan ikke hatt det lett anonym. Bra du ble kvitt han. Vet ikke om kjæresten min hadde fortsatt om jeg hadde grått og sagt nei. Han virker ikke som typen til det heller, men man vet jo aldri.

H.I

Skrevet

Hmm.. hvilken forskjell utgjør det for henne?

Skrevet

Jeg hadde skjønt det dersom du "våknet" med en gang du merket at han satte i gang. Men du lot jo som om du sov gjennom hele greia. Hvorfor? Hvorfor ikke våkne og konfrontere ham med en gang du merket at han kom til å gjennomføre det?

En annen ting (sikkert helt ubetydelig i denne sammenhengen) er at det er utrolig at han faktisk trodde på at han kunne ha sex med deg uten at du våknet. Hvem kan sove gjennom et samleie, hvis det da ikke varer i ett minutt eller man er ruset halvveis til døde? JEG ville våknet iallfall!

Skrevet

Jeg er ikke syk i hodet vis det er det du tror. Dette har skjedd en gang å det kommer ikke til å skje igjen. Dessuten er jeg ingen offer i denne saken. Jeg var våken å lot det skje. Poenget var bare å se hvor langt han gikk, å nå vet jeg det.

H.I

Skrevet

Nei han vet ikke det. Pleier ikke å fortelle det til folk. Ville hvertfall vente til vi hadde vært sammen en stund først.

Håper dette var et engangstilfelle, kommer hvertfall ikke til å la dette skje igjen.

Skrevet

Igjen... jeg fatter ikke at du måtte la hele samleiet bli gjennomført for å "oppdage" hvor langt han gikk. Det ville du oppdaget med en gang han kom inn i deg.

Skrevet

Ja skjønner nå at dette var dumt av meg. Men jeg ville bare se hvor langt han gikk. Skulle tatt det opp med han der og da, men jeg gjorde ikke det.

Aner ikke om jeg han trodde jeg var våken eller sov, regner med han trodde at jeg sov siden han var så forsiktig.

Skrevet

Hva er det du ikke pleier å fortelle til folk?

Skrevet

Jeg lot han ikke gjennomføre hele samleiet. Jeg hosta og snudde meg en annen vei midt i hele greia, så det var bare snakk om noen minutter.

Skrevet

Jeg pleier ikke å fortelle folk om den hendelsen som skjedde da jeg var 15. Har ei venninne som vet om det og en eks. Ja og dere selvsagt men dere vet ikke hvem jeg er så da er det ikke så farlig.

Skrevet

Han tenkte kanskje at det du ikke vet, har du ikke vondt av ;-)

Skrevet

.....men sett i et motsatt lys.....dersom mannen hadde nekta....og du hadde hatt sex med han mens han sov.....hadde du ikke da følt deg som en overgriper.....uansett om det hadde vist seg i ettertid at han ikke sov likevel.......prinsippielt er dette et overgrep uansett hvordan man snur og vender på det......bare det å måtte fjerne en hånd 7-8 ganger er jo en fysisk tilnærming uten respekt for den andre parten på grensen til overgrep.....

og hi....det er ikke nødvendigvis destruktivt av deg å la det skje.....du var sikkkert sliten......men det er sikkert lurt å tenke over om det er en tråd til voldtekten.....at du ikke fikk satt ned foten den gangen......

Skrevet

Ikke vær sammen med en som ikke respekterer at deg er mitt råd. Jeg hadde klikket i vinkel om ikke typen min klarte å respektere et nei, og vi hadde sannsynligvis ikke vært sammen fremdeles om han hadde vært villig til å oppføre seg sånn. I min verden er en mann som er villig til å knulle noen som sover ikke noe å spare på ;)

Skrevet

Tanken på at dette ikke akkurat er en ok fyr har ikke sneiet deg altså?

Herregud jente, dropp fyren!! Du må ikke la deg selv bli behandlet som dritt heller!

Hadde jaggu meg dratt til ham noe så inni h*****e, jeg!! Et nei er et nei, og å ba "forsyne seg" etter 8.gang er jo HELT på trynet.

Nei, fyttigrisen, få'n vekk!

Skrevet

Og vil heeeelt sikkert ikke merke imorgen heller.......not.

Skrevet

Bedre det ennn utro??

Her i huset hender det skjer, liker det ikke. På en annen side bryr jeg meg heller ikke så mye. Han er jo mann! Han sier han synes det er spennende og litt fy-fy! OK, hvis det er spenninga jeg kan gi ha, så la gå! Er så sjeldent likevel!

Hvis du ikke liker det, må du gi klar beskjed om det. Helst overdrevet ordbruk som feks "NEI DU FÅR IKKE LOV", for menn er helt ræva til å ta hinting som å dra henda ut av buksa for 8. gang :o)! Si det rett ut og bli enige! og IKKE glem å fortelle HVORFOR du ikke liker det. Han trenger å vite hva som har skjedd! Kanskje han tenker, "var vel ikke så farlig vel?", uten å vite at du ikke synes noe om det i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...