Gå til innhold

Vel nå er det ihvertfall dags her og snu setet............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei ikke her akkurat nå, men generelt i slike diskusjoner om hva som er best og div, så har enkelte tendens til å lire av seg litt for ille hvem som burde ha barn og hvem det er syndt på.

Jeg sikter ikke til spesielle men vet at noen blir en smule overivrige i noen type debatter.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde visst bakgrunnen til hvorfor hun er så liten hadde du neppe ledd. Men du har helt rett i at jeg sitter her og kverulerer. Og dere biter på!!

Skrevet

Jeg har et Akta Graco Cosmic.

Skrevet

Nei det sa jeg ikke jeg sa at anbefalningene går i at man ikke under noen vilkor bør snu så lenge barnet er under 9 kilo. Hun har nå passert det og jeg kan snu setet om jeg vil.

Skrevet

Jeg mente ikke å le sånn! Har lest historien din, og vet at hun er en liten fighter! Syns bare det var litt artig at han er like tung.

Ta nå ikke alt så alvorlig...

Skrevet

Vi har det, kjøpte faktisk fra Naf også, men hun er ikke så inntressert i tv.

Skrevet

Det at man ikke kan snu før 9 kg er ikke bare anbefalinger, det er forbudt ved lov, så det er ikke lov uansett..! :-)

Skrevet

huff kan ikke de løsne under kollisjon da?? Høres skummelt ut..

Skrevet

Vil i utgansgspunktet ikke blande meg inn i denne UTROLIG teite diskusjonen, men bare lurer på hvorfor noen alltid skal skjønne "meningen" med innlegg og gi tåpelige råd når det ikke er bedt om det?? Går det ikke an å skrive inn hva man føler for uten å stille spørsmål, men bare for å "tømme seg"? .....

Skrevet

*fnis'... ja du kan kanskje lese, men ordforståelse er det dårlig med?

Det er lov å snu barnet ved 9 kg, men det ANBEFALES på ingen som helst måte... Lurer litt på om mammamia har et poeng.. kommer anbefalingene fra svgermor kanskje? hehe...

Skrevet

Ok, takk for at du oppklarte det. Når det kommer til henne og akkurat det er jeg litt var. Man vet aldrig så nøye her inne altid. No hard feelings?.:o)

Skrevet

Leser du hovedinnlegget så ser du jo at hun BER om en diskusjon (mellom linjene)...

Må vel få lov til å si meningen vår vettu.. Er lov å fortelle mennesker at de gjør dumme ting.

Skrevet

Hmm...jeg bryr meg lite om at du snur setet, fordi det er jo ditt ansvar, ikke mitt;)

Men jeg synes at å legge det ut her og å si at noen ikke har noe med det, blir for dumt når du involverer alle i et verdensdekkende forum på nettet...snu setet og slutt å plag oss med det....når du VET at det blir diskusjon, hvorfor gjør du det?

Skrevet

Altså hva har språkunnskapene mine og leseferdighetene med valget mitt om å snu setet?? Anbefalningene kommer ikke ifra min Svigermor btw. Jeg velger selv uten å spørre andre om hva jeg skal gjøre (untatt min mann da som er enig med meg). Så lenge det jeg gjør er helt lovlig og jeg er over 18 år ser jeg ingen grunn til å spørre andre om lov!!

Skrevet

Du skriver jo selv at du følger anbefalinger høyere opp her, så da der det vel ikke så rart at jeg setter spørsmålstegn ved ordforståelsen din?

Skjønner forøvig ikke hva du hisser deg opp over, du har jo selv bedt om diskusjonen..

Å sette et barn på 9 kg fremovervendt er jo høyrisikosport på høyt nivå.

Skrevet

ok, morsomt at du la ut tråd for å se for kor mange som fyrer seg opp. For var jo en ganske teit tråd.

Men var det egentlig bare for å fyre opp siden du hele veien forklarer og forsvarer hvorfor dere gjør det? haha

Skrevet

Du også gjør noe vanvittig dumt nå Sjiraf. Du legger det i ting du egentlig ikke har noe med. Hvem valgte ut deg til å fortelle andre hva de skal gjøre? Fikk du et kall fra Gud eller?

Skrevet

Fisken biter ikke uten ang=)

Denne debatten funker gang på gang uansett ordleggelsen i text.

Skrevet

Hisser meg opp??. Du kjenner meg dårlig. Har ikke økt puls engang. hehehe. Jeg kverulerer no du også er ganske flink til har jeg forstått ;o))

Ok kom med en link som sier at det er høyrisikosport. Jeg sier at man ikke skal sette barn UNDER 9 kilo fremovervendt. Min datter er OVER 9 kilo og da gjør jeg som jeg anser det best.

Skrevet

*fnis*... du ber om diskusjon og får det, så hva er problemet ditt? Du legger jo inn et innlegg for å provosere, og ja du provoserer meg og dermed sier jeg hva jeg mener (som førøvrig er i tråd med de anbefalingene du har "lest").

Selvfølgelig gjør du hva du vil, men jeg mener det er dumt og skriver det. Hva forventer du da at alle klapper deg på hodet og forteller deg at å sette henne fremovervendt er fantastisk lurt?

Du kan ikke legge ut sånne innlegg for deretter å bli provosert over de svarene du får.

Skrevet

Bra innlegg fra både mammamia og sjiraffen, men Ella kom med det beste......why??

Skrevet

Hva jeg forventet?? Akkurat det jeg fikk! Det var liksom poenget også.

Skrevet

Skrivemåten din med flere utropsteg leses som opphisselse for meg. Men mulig du er helt rolig, bare ordlegger deg på en hissig måte. Ikke lett å se da man leser..

----mitt poeng var jo at du sier du følger anbefalinger, noe du IKKE gjør. Så slutt å si det siden det ikke er sant..

Do whatever you wnt - håper du ikke kræsjer noen gang!

Skrevet

Så hvorfor gidder du å reagere på svarene da? I mine øyne er du uansvarlig, det står jeg ved.

Det var mitt siste ord i diskusjonen.

Skrevet

Forsvarer meg??Jeg kverrulerer. Slå opp det i ordboken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...