Rafi Skrevet 24. juni 2007 #51 Skrevet 24. juni 2007 Da nærmer det seg IKM for min del. Jeg kjenner litt stikkinger og murringer i magen, som sikkert er et tegn på at tanta kommer snart. Hvorfor skulle jeg ellers kjenne slike tegn rett før jeg vet at TR kommer? Ja ja, om den kommer, så er det bare å vente til neste mulighet er dere andre spente nå på hva som venter? Jeg tok nesten en test i morrest da jeg stod opp, men jeg sa til meg selv at du greier å vente til i morgen....så jeg klarte det.
Beama Skrevet 24. juni 2007 #52 Skrevet 24. juni 2007 Får vel slenge meg på her jeg og.. ikm 29. juni tror jeg.. litt usikker. Har hatt mensen følelse i godt over en uke nå... Men tørr ikke håpe på att en liten spire har festet seg allerede i første pp. Med førstemann brukte vi ett år... Lykke til med testingen alle sammen og grattis babycakes=)
Rafi Skrevet 25. juni 2007 #53 Skrevet 25. juni 2007 Skikkelig usikker nå. Har IKM i dag, hadde mens smerter i går, men ingen blødning. Bare litt brunt utflod, sånn litt bare. Føler at mensen er på gang, men håper jo i det lengste at den ikke kommer. Har vært flink å ikke ta noen test enda. Tenkte å vente iallefall til i morgen, hvis TR ikke har kommet....
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 25. juni 2007 #54 Skrevet 25. juni 2007 Jaja, der kom tanta da.... en dag før. Må jo bare prøve å være positiv og se på det på den måten at EL kommer tidligere og det er en dag mindre denne pp til jeg blir gravid. (Hvis det var noen som skjønte det jeg skrev :-) ) Har ferie en mnd. nå da så regner med det blir litt mer intensiv prøving enn det var sist mnd. :-) :-) Lykke til alle sammen,håper dere er gravide hele bunten!
Habby Skrevet 25. juni 2007 #55 Skrevet 25. juni 2007 Er tilbake fra helgeturen min fra Oslo... Spennende uke ass...6 dager til testing eller TR! Har ikke fått noe symptomer bortsett fra ømme brystvorter og det vanlig oppblåst mage... *spent*
Rafi Skrevet 25. juni 2007 #56 Skrevet 25. juni 2007 Dessverre ble det ikke noe baby spire denne mnd. TR kom i dag hadde et ørlite håp da. Men det ble ikke som jeg ønsket. Men den kom jammen meg akkurat på dagen også. Så det er jo greit å vite at den er regelmessig fremdeles. Men men, prøver igjen med godt mot neste måned. Nå skal jeg bare glede meg over at jeg skal i bryllup og jeg kan ta meg et glass vin. Og jeg slipper mange spørsmål fra slekta hvorfor jeg ikke drikker alkohol hehe. Man må jo bare se det positive i det. Men lykke til dere andre. Håper dere har fått full klaff. Følger spent med.
Habby Skrevet 25. juni 2007 #57 Skrevet 25. juni 2007 Har ikke funnet noe symptomer ennå (gidder ikke å lete heller)...men på lørdag fikk jeg ømme brystvorter og det pleier jeg aldri å få, får kanskje ømme pupper før mens men ikke brystvortene...Er ømme brystvorte et symptom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå