Gå til innhold

***IKM UKE 26***Skravletråd;o)***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg også innbiller meg litt disse symptomene. I dag morrest tenkte jeg, er jeg litt kvalm nå? He he, men det var nok bare innbilning, for jeg var egentlig ikke det. Bare sulten ;) men man føler kanskje på kroppen om det er noe på gang. Sånn at man bare vet det på en måte. Hva tror dere? Huff, jeg greier knapt å vente til over helga for å se om det skjer noe eller ikke......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....Hvis det er sånn at du var litt kvalm og går over når du har spist, men kommer tilbake etter par timer eller noe, så ville jeg ha sett det som en symptom...For det var det som startet med meg...og nå er jeg jo kvalm hele tiden, vil ikke gi seg...Så har jeg mensen vondt i magen, så vet ikke helt hva jeg skal tro...

Du kan jo allerde begynne å teste i helga du=o)...Vet ikke helt om jeg klarer å holde meg unna CB, for har jeg like lang syklus nå som sist så har jeg jo IKM i dag(eller ble i går da, men siden EL kom en dag senere så er da IKM i dag)..

dette er så spennende synes jeg..fikk litt håp igjen etter at jeg ikke har blødd noe mer...=o)

hehe

Men du skal se at det sikkert har skjedd noe hos deg=o)

klem

Skrevet

Men har ikke kjent noen andre symptomer egentlig. Hadde ømme brystvorter, men det har gått over. Ellers har jeg en del luft i magen, men det har jeg nå vært plaget med før også, så jeg skal ikke legge for stor vekt på det. Jeg prøver å la være å tenke på det, men når jeg er alene eller sånn som nå når jeg sitter å leser her så tenker jeg masse og funderer og lurer ;) he he....men vi er vel alle sånn. Har ikke ømme bryster eller stikking i magen som mange sier de har. Men så kan jeg heller ikke forvente at det skal ha skjedd noe første gang. Tålmodighet-tålmodighet ;)

Høres ut som at du kanskje kan ha vært heldig denne mnd. Har ikke digital test, men vanlig CB strimmel. De ligger i skapet mitt og bare roper på meg ;)

Skrevet

Jeg tenker på alt som symptom...tenker på det hele tiden, spesielt når jeg sitter foran pc'n og leser om det, som du sa Rafi*1pp*..

Av og til så tenker jeg at sjansene er veldig lite at jeg kan være gravid...for det er første pp og nettopp slutta med pillene (3. juni - menspillene) og at jeg ikke tok et el test bare sånn el kalkis...

Sier det til meg selv, for at jeg ikke skal ha så store forhåpninger..det funker av og til men som kommer det til 'hva om...' spørsmålet.

Har et QR test stående...og jeg vil så gjerne bruke det men det er ALTFOR tidlig!!

Må nok holde ut..TÅLMODIGHET!!!!!!!

Skrevet

Hehe..dere er ikke alene...

Tålomodighet nå..Send meg masse...

Fant et nytt symptom...

Har fått melk/væske i puppa...Hadde aldri verden tenkt på det..Puppa er ikke ømme eller noe...Så ble jo helt satt ut her...

Hva var den blødningen for noe da...???

Gi meg styrke!!! hehe...Veldig lyst å svi av den nye CB digital testen...Og har bestilt meg nye også...hehe..håper å få dem i morgen...

Skal skal ikke...hehe...

Håper dere er mer sterkere enn meg...

Skrevet

Hmm, melk/væske i puppa...det er jo et godt tegn, tror jeg...

Når har du egentlig ikm?

Tror ikke jeg er mer sterkere enn deg *BabyCakes*1pp*...jeg dør av nysgjerrighet om det skjer noe der inne i magen :)

Tør ikke å lete etter symptomer, blir bare innbilling :(

Skrevet

Fra og med i dag og utover...tror jeg...

Tror jeg sikkert kommer til å teste enten løpet av dagen eller i morgen..får se hva jeg rekker...

Prøvde å skvise ut noe nå, men kom ikke noe...=o(

Var bare det lille..hehe

Nei, skjønner at du ikke tør å se etter symptomer...Trodde alt håp var ute etter den blødningen min i natt, så ble jo helt satt ut..hehe...

Skrevet

Vet du det skal jeg gjøre...=o)

Men tror ikke testen blir pos nå...Hvis det så blir jeg nok veldig satt ut...hehe

klem

Skrevet

Slenger meg på her jeg også. Har IKM mest sannsynlig 26.06 hvis jeg tar utg.pkt. i SA blødning den 29.05.

Mine symptomer så langt denne mnd:

-rosa utflod (blodtiblandet ved et par tilfeller)

-stikk/strekksmerter i sidene nedover fra hoften og lysken

Ikke så mye å skryte av kanskje, men dog...Bare spent på se om det er tante eller spire som kommer på besøk.

Skrevet

Vel ser ut til at jeg må forlate dere...

Testet POSITIV for en halv time ca...

Regnet ikke med det, så det kom som et sjokk..hehe..Veldig glad nå ja..=oD

Lykke til da jenter=o)

klem

Skrevet

Oi! Grattis da!! Wohoo..

Var det første pp deres??

Noe tips..hehe lol:)

Nå gleder/gruer jeg meg til å teste neste helg da...

Skrevet

GRATTIS babycakes!!!!!! :D

Men var ikke det tidlig? Bare 8 dpo. Fikk du positiv så tidlig forje gang og?

Du får ha lykke til med et forhåpentligvis fantastisk svangerskap ;)

klem

Skrevet

GRATULERER BabyCakes !! Ønsker deg kjempemasse-lykke-til! :-D

Ser det er flere enn meg som "innbiller" seg den minste ting til å være symptom på å endelig lykkes! Jeg joiner gruppa med IKM uke 26 og håper å få teste for første gang.

3pp på meg hittil.

Store lykkeønskninger til dere jenter!

Skrevet

Hopeful:

Ja dette var vå 1 pp...Tipset kommer snart..hihi...Er det ikke spennende=o)

Tusen takk=o)

¤tingeling¤:

Er på 9 dag etter EL eller 14 dager...litt usikker på når jeg hadde EL...

Nei har ikke testet så tidlig før...=o)

Tusen takk...

Håper dere begge kommer etter...=o)

masse klemmer

Skrevet

her kan man ikke holde seg unna en dag jooooooooo!!!!! ;o)

GRATULERER BABYCAKES!!!! så utrolig morsomt!

gleder meg til å teste jeg også men har ikke ikm før tors-fre NESTE uke, så det er altfor tidlig å teste ennå;o) *smøre seg med tålmodighet!*

Skrevet

ClarySage:

Tusen takk=oD

¤mina¤:

Hehe..helt utrolig..hadde ikke regnet med å teste pos nå...kanskje til uka men ikke nå..hehe...

Tusen takk...

Sender dere babystøv og masse tålmodighet, hvis jeg finner noe, for jeg hadde det ikke..hehe...

Klem fra meg

Skrevet

*BabyCakes* når skulle du egentlig teste da?

Skrevet

hmmm vet egentlig ikke...men siste syklus så hadde jeg 25 dager... Denne gangen er det 26...Så IKM ble vel i går i dag...tenker jeg..vet ikke...Men hadde da veldig lyst å teste i morgen da, men så ropte testen på meg..hehe...

Skrevet

Nå nærmer det seg testing for oss her inne :) sånn egentlig har jeg IKM på mandag. Men jeg tørr ikke teste noe før det. For to av mine venninner testet begge på forventet IKM og det fikk begge negativ test. Men så som ikk TR og da testet de på nytt etter noen dager, og først da var den positiv. Så jeg tror ikke jeg tørr teste før litt uti neste uke. Hvis jeg klarer å vente så lenge....fremdeles ingen symptomer da. Og det jeg kjenner tror jeg må være innbilninger...eller noe annet. Sikkert bare TR som kommer. Jeg får alltid hetetokter før TR. Men kan det være et tegn på graviditet også...håper i det lengste ;)

Skrevet

jeg vil heller ikke hive meg over testing denne pp, sist mnd gikk det noen kroner til testing, bare for å få tr på besøk akkurat når hun skulle... har rimerlig stabil syklus, så denne gangen skal jeg vente til ikm dagen eller dagen etter. når tr kommer, så er det liksom ingen tvil om at hun er på vei, så jeg skjønner ikke helt testemanien min heller;o)

men men, tenk så deilig om spiren kunne sitte denne mnd!!!! har så lyst til å være på vei liksom... uansett så må vi vente i ni lange mnd, med mirakelet i magen, men det hadde vært mye lettere å vente, hvis h*n bare kunne flytte inn snart!!! *hihi*;o)

lykke til jenter!!!

Skrevet

Hei.

Lurer på en sak jeg..

vet ikke helt hva det er jeg lurer på da :-)

men- men sånn er ihvertfall saken:

Har ikm tirsdag.

I dag da jeg kom hjem fra jobb og gikk på toalettet, var det litt rødbrunt(så ut som en ''gammel'' farge)i trusa. Kan da vel for svarteste svingende ikke få tanta 4

F I R E dager før vel?? Gud jeg ble sint!

Har aldri spottet før mensen før,og har aldri fått den før tia. Ikke søren om den skal komme nå! Blør ikke nå da....men kjennes ut som det er noe på gang.....

Men kan sykluser og symptomer endre seg sånn inn i hampen da?

Er ganske premenstruell for tia:-)

Og dette hjalp ikke akkurat på humøret:-(

Blæærk!

Skrevet

det er ikke en aldri så liten festeblødning på gang da Soria Moria???!!!!!

*håpe håpe* det høres veldig ut som en i allefall!!!!

*krysser fingrene for deg* sykluser pleier ikke endre seg så inni hampen;o)

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hmm..

Skal festeblødning være sånn da?

Og får man det like før tanta da?

Hvis egget fester seg, gjør det ikke det en uke etter EL og skal man ikke egentlig hadd festeblødning da?

Har jo lest om festeblødning her inne,men akkurat nå husker jeg jo selvfølgelig ingenting:-) Har fått litt mer vondt i magen (ikke mye)så tror tanta er rundt hjørnet. Er bare at siste året har jeg ikke hadd vondt i det hele tatt når hun har kommet.....kan kanskje endre seg etter en SA da.

Jaja, den som lever får se :-)

Ikke noe annet å gjøre enn å vente.

Men blir litt smårar ev dette. :-)

Har forresten ikke sett noe mer til noe blod siden i går.

:-)

Skrevet

her slutter vi ikke håpe før vi må;o)

leste endel om festeblødning når jeg blødde rundt el, og jordmor monica inne på babyverden mente at ingen kan vite eksakt hvor lang tid egget bruker på veien inn i livmora, så hun mente man kunne likegjerne oppleve festeblødning i dagene før mens...

det lover jo godt at det var bare en liten blødning, og at det ikke har kommet noe mer da!!!!

*hehe* vi må nok vente å se litt til Soria Moria!!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...