Gå til innhold

***IKM UKE 26***Skravletråd;o)***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

hvordan går det? :o)

her er vi kommet igang med prøving *hehe* har rusla inn i min 3 pp, så etter to mnd med intens *kjenne etter alle symptomer....* og *hmmmmmm er jeg gravid nå????* prøver jeg å ta det litt mer rolig denne pp.

sist satt spiren i andre pp og da var innstillingen at dette kunne ta laaaang tid;o) hvilket det ikke gjorde den gang for to år siden...

denne mnd har jeg IKM akkurat på samme dato som jeg hadde for to år siden, og om en ny liten spire klarer å klore seg fast, så vil jeg vel få akkurat to år mellom mine! *håpe håpe!!!*

lykke til jenter! ;o)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

joa,går sånn passelig bra:-)

Vi er i andre pp etter SA, men har ikke så stor forhåpninger till denne perioden.

Har bare hatt mulighet til en omgang i høyet i løpet av EL denne gangen,og det var lørdag...skulle hatt EL i dag,men kan hende det var i går... Men hvem vet, undere har skjedd før:-)Har ikm 26 juni.

Første gang jeg var gravid tok det 2pp. Andre gang tok det 4pp(eller 3 og en halvhjerta :-) )det endte i SA 2 mai i år. Har ferie i hele juli så da får han bare være klar til dyst når EL kommer..sove kan vi gjøre når vi begynner på jobb igjen ;-)skulle det bli klaff i sommer blir det litt over 3 år imellom våre.

Sier til meg selv at jeg skal ta det med ro, men jeg er så fryktelig utålmodig. Vil bli gravid nå. Føler jeg ikke har tid til å vente noe lenge. Begynner jo å bli gammal!:-D

Håper vi slipper å se noe til tanta på leeeenge. :-) Vi får krysse alt vi har, bortett fra føttene. :-D

Lykke til!

:-)

Skrevet

Har IKM 1. juli, altså el 17. juni, vi går nå inn i vår 1. pp.

Med nr. 1 klaffet det på 1. pp men er litt mer usikker nå som jeg har hatt spiral....hvis det klaffer nå vil det bli nesten 4 år mellom mine.....

Ønsker dere alle lykke til! :)

Skrevet

*haha* nei kan ikke krysse de Soria Moria!!!! ;o)

vi prøver denne såkalte annenhver dag greia denne mnd vi da... tror jeg har el i morgen eller fredag, tenkte å kjøpe sånn eggløsnings test fra cb, men har klart å holde meg i skinnet... har en tendens til å bli litt opphengt i sånne tester, så det er best å ikke ha de i hus, skal jo være kos å lage barn da... ikke bare "kom kom kjære, nå er testen positiv"

*hehehe* men men vi får se hvordan det går denne pp... *håpe håpe!!!*

Skrevet

ei venninne av meg ble gravid etter hun hadde hatt sex 1 gang 4 dager etter fjerning av spiral... så det er fullt mulig aikipia;o)

lykke til!

Skrevet

Næmmen,har vi ikke mer å skravle om da? :-)

var jo langt nede på side 2 jo.

Tror egentlig ikke det er noen spire denne mnd,men da får vi bare prøve neste. Håper jo selvfølgelig at tanta ikke kommer da.

Får vel prøve annenhver dag her også,selv om vi bare hadde prøvd to ganger i løpet av EL sist jeg ble gravid.

Skader ikke å ta i litt ekstra :-)

Hvor tidlig kan vi begynne å kjenne etter symptomer da? He-he. Er lov å håpe helt til tanta er der :-)

Skrevet

*hehe* var ikke så mange av oss med ikm uke 26 da kanskje;o) men det skulle vel holde med oss til å holde tråden litt lenger frem i køen i allefall!!! :)

det er bare å gi den ekstra innsatsen soria moria, *hehe* du kan jo ikke miste motet midt i EL uka???!!!!! *hehe*

sist kjente jeg symptomer i allefall noen dager før ikm, denne gangen er jeg redd jeg innbiller meg både det ene og det andre, så jeg prøver å ikke tenke for mye på det;)

Skrevet

Sist jeg var gravid(det som endte i SA)

kjente jeg mange symptomer før ikm som jeg sa til meg selv bare var innbildning men det var det ikke.

Første gang jeg var gravid, var jeg bare kvalm hele tiden så jeg la ikke merke til noe annet. *hehe* Var ikke så veldig morro da akkurat, men resultatet ble jo eksepsjonelt bra. :-)

Har lyst til å ''innbille'' meg symptomer nå også, slik at jeg kan tro det holder med ''en gang''. ;-) Men jeg prøver å holde hodet kaldt så jeg ikke blir alt for sint når det viser seg at det ikke ble noe.

Skrevet

Får henge meg på her jeg og da:) IKM 30.juni.

Nå er det bare å stå på og jobbe jenter! Har jo egentlig ikke tid å være her i grunn;)

Vi er i første pp, og har en gutt på 2 fra før.

Skrevet

uppsann!:-)

Vi kan ikke forsvinne ut i det store intet nå når det begynner å nerme seg.

Noen som har begynt å lete etter sympt.?

:-)Er vel alt for tidlig:-) Har det egentlig alt for travelt til å innbille meg symptomer, men regner med det kommer:-D Kjenner litt murringer av og til men slik pleier det være uansett...

Vi får begynne å krysse fingrene snart.

XXXXXXXXXX

Skrevet

nei det er sant! - godt du fikk rotet oss frem igjen;o)

jeg har av en merkelig grunn blødd litt jeg da, startet dagen før jeg trodde el skulle komme, men vi satte igang 5 dager før jeg trodde el skulle være her, for sikkerhet skyld, jeg måtte ut å kjøpe el tester da, *hehe* men ingen posetive tester i sikte... så enten har jeg hatt el tidligere enn antatt, eller så er syklusen min helt ute å kjører....

har aldri blødd midt i syklusen min tidligere, og har helt stabile 28 dagers sykluser, så dette skjønner jeg ingenting av!!!

uansett xxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for dere alle sammen!!! ;o)

Skrevet

Hei.

Leste litt inne på Pernille om EL,da jeg lurte på noen greier.

Der stod det om blødning/spotting i forbindelse med EL. Tror absolutt ikke du skal være bekymret. Det var visstnok et tegn på at da var man ekstra fruktbar.( noe i den duren):-)

Blødde litt jeg også denne gangen,det har jeg aldri gjort før.

Jeg har heller ikke hadd positive EL tester. dvs streken blir ikke like sterk som kontrollstreken,men den blir litt sterkere i forb. med EL, for så å bli svakere igjen. Er visstnok noen få det skjer med:-) Men jeg vet jo når og at jeg har EL, blir jo gravid:-)

Skrevet

Jeg henger meg på her...regnet feil uke og ble med på *IKM UKE 27* men det viser seg at jeg har ikm rundt den 29. vet aldri når det gjelder syklusen min :) Har hatt el rundt 15...så nå er jeg spent.

Har hatt sex hverdag for å si det sånn..så håper det satt! :)

Skrevet

velkommen skal du være hopeful!! :o)

vi får bare vente i spenning å se da jenter, er et par laaaange uker foran oss!!! følg med på den spennende fortsettelsen, "symptomjakten!!!" *hahaha*

Skrevet

dyyyytter opp litt..

Skrevet

Jeg henger meg på her jeg. Har IKM på mandag 25 juni. Så nå nærmer det seg med stormskritt. Kjenner jeg er veldig utålmodig. Men dette er min første pp, så jeg blir ikke skuffet om jeg ikke er gravid nå. Har forberedt meg på at det kan lang tid. Men enn så lenge så lever jeg i håpet på at noe har skjedd ;) Har ingen symptomer, bortsett fra litt ømme brystvorter. Men de kom rundt EL, så regner med det har noe med det å gjøre. Ellers merker jeg ingenting. Men er vel like vanlig det har jeg hørt. :) Når skal man evt begynne å kjenne kvalme osv..?

Skrevet

eg har IKM 1 juli, lurer veeeeldig på om det har skjedd nåke i helga, masse masse sengekos hehe..kjenner mens smerter og har gjort det sia søndag egentlig, lurer på om eg har en voldsomt kraftig EL denne mnd;) vi e i 3 pp etter MA.. håper alle herinne får et fint positivt svar ganske snart:)

Skrevet

*hehe* ja Rafi da er den evige symptom jakten igang;o)

tror ikke det er vanlig å bli kvalm før litt lenger uti, men noen har jo kvalme før IKM så det er vel som med alle symptomer, er ikke så lett å kjenne så mye før IKM, og derfor kjenner vi vel ekstra godt etter!!! *hihi*

ømme bryster er vel det mange har før IKM, men stoler ikke helt på det symptomet heller jeg da, for mine var så ømme forige pp uten at det var noe spire der, nei vi må vel bare veeeeeeeeeeeeeente og veeeeeeeeente til det er trygt å teste, mens vi klør oss i hodet å kjenner etter om noe er annerledes;o)

sist jeg var gravid, så hadde jeg det på følelsen før jeg testa, så noe må jo skje med kroppen vår!

har ikke ikm før neste torsdag, eller fredag, så jeg prøver å ta det litt med ro, har hatt noen pp bak meg nå, så jeg kan ikke tenke for mye på det heller, for da blir jeg vel smårar;o)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingrene for at spiren sitter for oss jenter!

Skrevet

Ja man kan vel ikke annet enn å sitte å vente.....og vente.... :) man venter på noe bra da. :) har mye venting fremfor meg har jeg forstått ;) håper nå det lykkes for mange her inne neste uke ;) siden jeg egentlig har IKM mandag, så kan jeg teste mot slutten av uka sikkert. Har faktiskt flere gode venninner som har klart det på 1 pp og noen på 2pp. Så det har jo vært utrolig heldige da. :) så det går ann....

Skrevet

med vesla her klaffet det i 2pp så det er absolutt mulig;o)

Skrevet

Veeel..tror jeg har IKM i uke 26, men er usikker da...Pga ustabil syklus...=o/

Men nå har jeg hatt EL..Bruker nå å tempe...Er nå 8 dpo (dager etter EL)..og da fikk jeg mensen dagen etter sist syklus...

Kan ta en titt hvis dere vil

http://www.fertilityfriend.com/home/1a0920

Mine pms/symptomer:

*Kvalme

* litt øm i magen nede, hvis jeg trykker over skambeinet..Vondt er det også...

*Kvalm

*Sliten i ryggen/korsyggen og på sidene...

*løs i magen=o( ikke gøy...

*Mere KVALM...Hjelper ikke med å spise heller...=o(

Uff...vet ikke om kvalmen kommer av andre ting..

Tenkte å teste på fredag eller etter ferien 1/7...Tror kanskje jeg tar med meg en test og tester på ondag..hihi..Men vet ikke om jeg tør siden svigermor ska være med...hihi

Hva med dere? mange/noen symptomer hos dere?

klem

Skrevet

Jeg tror det er litt med symptomer...vil ikke lete heller, for da begynner jeg å innbille meg ting.. Har ikm rundt 30. hvis ikke syklusen min klusser til..

Men idag tidlig merket jeg at jeg hadde mens og ryggsmerter, måtte på do og sjekke om tr hadde kom tidlig enn forventa men det var ingenting der...ble også litt kvalm og magen rumla som bare det..

Så jeg vet ikke om det er noe...siden det er så tidlig..11 dager til testing :) er så spent og utåmodig..

Skrevet

Oj så spennende da, Hopeful...Første mann til teste pos eller...hehehe..*bare tuller med deg*...hihi...

Litt tidlig å teste ennå ja...hmmm dette blir litt gøy..Satt akkurat og tenkte på at "tenk om kvalmen min bare var psykologisk da"...haha ville følt meg veldig dum hvis det er årsaken...hehe...Har så lyst på baby og dermed fått skikkelig kvalme..haha...

Lykke til

klem

Skrevet

hehe :) jeg håper at det er mange som tester pos iløpet neste uke!

Er lei av å analysere hver eneste lyd, ubehag og smerte i kroppen...

Veldig utålmodig jeg ass...hvordan klarer dere det?? :o

Skrevet

Hehe...er sånn at må tenke, ikke dag men i morgen...en liten stund...hehe...

Men i natt begynte jeg å blø, dessverre, vet ikke om det er mensen som kommer eller om det er enda en festeblødning. Men tror ikke det er det, for det var veldig ferskt og at når jeg tørket meg så kom det mer enn nok til å være det...Får se ann...

Fikk mensen akkurat 9 dager etter EL sist syklus, og nå er jeg på dag 9 etter EL...hadde syklus på 25 sist, denne er så langt på 26. Hadde EL en dag senere denne syklusen..

Jaja, var gøy så langt..hehe...Men er forsatt kvalm da, trøtt, sliten ryggen og på siden, luftig (hehe), og løs mage...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...