doffine Skrevet 15. juni 2007 #51 Skrevet 15. juni 2007 Kald fisk ekke godt:-((( Jaaa, lære meg:-)) Jeg er elendig på å kaste opp.. og må kansje øve meg litt:-) sikk sakk på begge er fantastisk.. det blir enten en homo som virker eller ei jente:-))
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #52 Skrevet 15. juni 2007 Homo som virker kan jeg leve med,hi-hi! Bare det ikke blir en sånn kvisete,sosialistisk,grønnhåtfarga,spinkel,naglekledd blitzer,det takler jeg ikke! Da tror jeg vi må vrenge'n! Kanskje sette inn en transformasjons-jokær... Bare stikk hue nedi dass og tenk på at du skal slikke i deg det som er festa til kantene nedi dassen! ;-p
Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2007 #53 Skrevet 15. juni 2007 Ring föden og bestill homotesten, det gjorde jo jeg!
doffine Skrevet 15. juni 2007 #54 Skrevet 15. juni 2007 ah... den var smart balooa og balooa:))) tihi... Er kjedlig å få en homo som ikke funker... Er kjedelig å få en derreck homo.. Når en først er homo, så må den kunne interiør og sminke saker... uff.. lurer på om den biffen jeg skal spise i dag kan gjøre så at jeg får jente spire ganske snart jeg:-))
Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2007 #55 Skrevet 15. juni 2007 Ja, hvis man tar homotesten tidlig nok (kan ikke vaere etter 28 uke) og den er positiv, kan man faa noen piller man tar som gjör at de utvikler interiör og sminkekunnskaper ja, og best av alt; de pleier aa elske aa gi mamman sin massasje minst en halvtime hver dag over hele ryggen og nakken med saanne oljer som lukter saa godt. Du maa huske aa snu biffen tre ganger naar du steiker den, har lest at det bringer lykke, og stor sjanse for jentespirer!!
doffine Skrevet 15. juni 2007 #56 Skrevet 15. juni 2007 Da må elli ta den homotesten assa... Så hu får en homo som funker eller ei jente:-)) Må jo ha en skikkelig homo når en først får en... kan jeg snu biffen 6 ganger?? kansje det bringer enda mer lykke... Hm.. kan jeg ha pommes frittes til?? Berneau saus??
Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2007 #57 Skrevet 15. juni 2007 Ja bearnaisesaus er bra for det ser ut som litt gul saed, og alt som har med spermer aa gjöre er bra for jentespirer. Du KAN snu biffen 6 ganger, logikken sier at det burde gi dobbel saa stor sjanse. Og det med pommes frites.. helt ok, hvis det er litt grillkrydder paa, men IKKE RUGLETE, for guds skyld! Er den ruglete gjör det at homotesten ikke funker, saa hvis du faar en homo er det da ingen vei tilbake. Det blir en saann med grönt haar og saann..
doffine Skrevet 15. juni 2007 #58 Skrevet 15. juni 2007 oioioioi... da må jeg lage noe annet enn pommes frittes... har bare ruglet... uff. Kansje jeg skal ringe ivf klinikken å høre med de?? Tror du de kan hjelpe?? uff.. ble jo nesten redd her..
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #59 Skrevet 15. juni 2007 Du må nok på ruglete pommes frites-avvenning først,doffine. Kanskje de kan komme med noen tips på klinikken,men jeg tviler. Hoff.no kanskje har en støttegruppe du kan kontakte? Hvor tar man homotesten,forresten? Kan jeg ta den samtidig med den ordinære UL'n på tirsdag? Eller kanskje ikke Bærum-blærum sykehus har så avansert utstyr? Lurer på om jeg får en lege med pannebånd,eller jordmor med klorbleika pulesveis.... Å,nei! Vil barnet mitt få pulesvei og pannebånd om jeg føder der? Bør jeg bytte fødeplass? Baloa,kan jeg komme ned til deg i varmen å føde? Har hørt at det er større sjans for mote-genet i Spania,dersom jeg ikke består homotesten...
Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2007 #60 Skrevet 15. juni 2007 Ja Doffine, du burde avvennes ja.. Ta ikke det som en nedtur, det er noe BRA som gjör at du kommer deg OPPOVER!!! :-D :-D :-D Og Karamelli, paa Baerum sykehus har de helt sikkert homotesten (jeg ble selv födt der forresten) fordi bare tenk deg hvor utstött en stakkars Blaerumsfamilie kan bli om det faar en HOMO!! Gooooosshhh det hadde jo bare vaert döden. Jeg regner faktisk med at de tar den uansett om du ber om den eller ikke. Bare en liten ting da... hvis de tar testen, og legen faar saann alvorlig uttrykk.. skynd deg og si at du MAA paa do ellers tisser du paa pannebaandet hans, og kom deg til helvete ut derifra!! Jeg har nemlig hört om flere som saa legens alvorlige uttrykk, og det siste de husker er at de fikk en spröyte som gjorde at de sovna, og da de vaakna igjen hadde de blaamerker over alt og noen lure mennesker som var innlagt der sa at de hadde sett dem falle ned trappa... Dette er visstnok pannebaandlegens maate aa kvitte seg med homobakteriene paa. Saa hadde jeg vaert deg, ta homotesten et annet sted, og hvis den er positiv, be om de pillene jeg sa som utvikler massasje-kunnskaper, og kom gjerne hit! Bare husk at det er LIVSFARLIG aa vaere i "Syden" naar man er gravid da.. Saa ta med oksygenmaske, norsk drikkevann, norsk bröd & paalegg osv. Vi her i Syden pleier nemlig ikke overleve en graviditet.
doffine Skrevet 15. juni 2007 #61 Skrevet 15. juni 2007 Tror dere at det går bra om jeg lager pommes fritten i ovnen?? Kansje det hjelper:-)) Uff.. får håpe de tar homotesten på blærum. Og rekker du ikke å komme deg fort nok ut, så tiss på både pannebånd og i den kulepenn saken i brystlomma. Da slipper du unna i en fei. Men du mååå tisse assa.. De blir jo ikke gravide i syden.. det er lissom en nordisk ting det.. så må du også huske å ta med norsk såpe også. Og norsk oppvaskmiddel.. shampoo er også ok å få med seg. Kan jo være farlige saker i såpa som er skadelig for bebisen vettu.. Og ikke kjøp aviser heller.. for da får du et annet type trykksverte på deg.. og ikke slik vi har hjemme..
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #62 Skrevet 15. juni 2007 Så masse å tenke på! Skulle ønske jeg visste dette FØR jeg ble gravid! Tror pommes frites i ovnen kan være et ok alternativ,bare kjør den på antirynkeprogrammet!(for du har vel det på steikovnen din???) Tror kanskje jeg skal ringe min egen gyn. å spørre etter homotest,stoler ikke på de blærumsfolka! Var du hjemme på ferie da du ble gravid,balooa? som doffine sier,det funker ikke i syden! Jeg vet,for da vi var på seiltur det året i Karibien,så ble jeg ikke gravid selv om vi prøvde hver eneste dag! Det er klart,hadde jo ikke norsk vann da,men hadde norsk såpe og sånne ting. Det viruset hørtes skummelt ut....
Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2007 #63 Skrevet 15. juni 2007 Jeg bor jo fast i Malaga, som er helt sör paa fastlandet, men jeg var faktisk paa Gran Canaria da jeg ble smelt paa tjukken, ikke ferie da.. jobb, vi har en butikk der og jeg var der fra september til nesten midten av januar pga jobben..... Men naa kom jeg til aa tenke paa... tenk om jeg egentlig ikke er gravid? Tenk om det bare er luft? Siden man ikke kan bli gravid i Syden liksom... Uuuuhh! :-/
doffine Skrevet 15. juni 2007 #64 Skrevet 15. juni 2007 Hm... kan jo hende du har en kjempe stor bajs som bare ligger å blir større.. men om du var på grand canaria, var du på et typisk norsk sted? For da kan en blir gravid. FOr der tar jo de nordiske med seg skandinavisk luft og sånt.. og det smitter.. jeg skønner ikke hvordan du tør være gravid i syden jeg.. er jo så mye farlig.. er jo sol, varme, isbiter laget av springvann og frukten er jo laget av bønder som kjører de rett i butikkene...
Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2007 #65 Skrevet 15. juni 2007 Ja, altsaa siden jeg ble gravid i desember har jeg selvfölgelig ikke spist eller drikki noen ting, tar jo ikke den sjansen da!! Har heller ikke forlatt huset, saann i tilfelle jeg skulle faa sol paa meg. Er kobla til en saann oksygenmaske hele natta ogsaa, i tilfelle liksom.
doffine Skrevet 15. juni 2007 #66 Skrevet 15. juni 2007 HÅper det er norsk luft i den oksygenmaska assa??? Ellers så kan det hende at den homoprøven du har tatt vil få stygge bivirkninger..
Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2007 #67 Skrevet 15. juni 2007 Selvfölgelig er det norsk luft, hva trodde du, at jeg puster inn SYDEN-oksygen??? Ha-llo!!
doffine Skrevet 15. juni 2007 #68 Skrevet 15. juni 2007 Jeg satt her og forberedet deg på å krølle og brette og få en fødejokær på en gang her... og samt få i deg en sikkelig wiener pølse med sikk sakk på ketshup samt løk over, for å skjule ulumskheter...
Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2007 #69 Skrevet 15. juni 2007 Uuuuhh, FLAKS at jeg er norsk og veit bedre..!! Jeg kom nettop paa at jeg spiste faktisk to pölser i gaar, ikke paa tull engang, og det var lenge siden sist as! Men ketchupen var en saann daesj i hjörnet paa papptallerkenen.. Hva blir det da'a?? Ikke sikksakk og ikke rett strek.. Dette blir jo bare verre og verre..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå