Gå til innhold

Ang. pølser igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pjuh,ikke verre altså! Trodde jeg var dødsdømt nå!

Jaggu godt dere er hyer,jenter,tenk om ingen hadde visst hva man foretar seg i en slik krisesituasjon! Takk,takk,og atter takk!

Steamer trenger jeg ikke,for svigerfar har bilverksted,så kan bare låne no stæsj i garsjen der,ser du!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen da e du safe da;)

Bare hold deg unna ruglete mat heretter...

Skrevet

Ja,har lært leksa mi nå... *skamme seg*

Men nå over til noe myyye hyggeligere:

En hyllest til pølsa:

Hyllest til pølsa:

Pølse med lompe

wiener med brød

sennep

og

ketchup

og

løken

er sprø

rekesalat

kanskje agurk

glem ikke cola

ta deg en slurk

kanskje er dette diktet

no' skikkelig tull

men sulten er stillet

og

magen er full

Skrevet

For de store

for de små

For de som står sammen

for de som skiller seg ut

For de mange for de få

for de som elsker, elsker ikke , elsker lite, elsker mye

For de trofaste og tilfeldige

for de mange og vidt forskjellige

For den som ikke er slik som du tror

For en dukkert opp mot nord

for et snowboard spor

For den som bryr seg

for to som vandrer sammen

I en solnedgang i en stjernenatt

for smaken av mitt første skyss

For en

og for oss alle

*hihi*

Jeg fikk så lyst på cola!

Skrevet

Å fy fader,og du som spiste stekte pølser idag,chicka! Håper du skrella dem,står nøye spesifisert på matportalen/pølseinstituttet at gravide ikke skal spise skallet på pølsene....

Skrevet

åååå jeg har også spist pølser.. Jeg tørte ikke annet enn å ha sikk sakk med ketshup og strek fram og tilbake med sennep...

Så tok jeg løk på, så jeg kunne skjule hva jeg gjorde:-)) Også var jeg usikker ang brød og lompe, så jeg måtte ta begge deler.. Uff...er redd jeg assa...

Skrevet

Æ vil ha pølsejokærn!!!

Ostepølse me bæiken!

Skrevet

Elli Karamelli, diktet ditt var ganske flott men du GLEMTE AA SI OM DET ER VANLIG COLA ELLER COLA LIGHT!

Her hjemme har vi bokser med vanlig cola men det er en 24 timer aapen bensinstasjon ca 25 min. herfra, om jeg maa kjöpe light.

Selv bruker jeg ikke sennep, og ketchupen er alltid i saann bölgemönster.

Jeg er ogsaa en saann som liker böyd saltsild mye bedre enn den rette.

Siden jeg er saapass böyd/skeiv, burde jeg skynde meg til föden og ta homotesten? Saann i tilfelle liksom ungen blir saann skakk bare pga mine matvaner?

Skrevet

Bøyde saltsild??? Og ikke sennepp?? Uff... ring føden med en eneste gang..

Skrevet

Sorry,men diktet var et plagiat,jeg stal det fra ei nettside,så tørr ikke ta cred for det,da kommer bim-polisen og stiller meg infor jokærretten!

Jeg tror du ligger ganske ille til,mtp at du avstår fra sennep og drikker VANLIG cola! Har du ikke fulgt med i timen?????

Jeg hadde bedt om homotesten hadde jeg vært deg,det tyder på at du kan få skeive barn når du spiser bøyde saltsild,det er ihvertfall det jeg har lest inne på 2.tri. De sier kombinasjon med bare ketchup er det lett å bli litt enspora,ser du. Å nei! Jeg skrev enspora og 2.tri på samme gang,da får du en unge som bare vil kjøre spor 2!!!!!!! Du må nok forberede deg på å stille opp i pride-festivalen hver sommer her etter,om ikke englejokærn kommer deg til unnsetning!

Skrevet

Hva maa jeg gjöre for aa faa englejokaern da?

Trille eller skrape vekk? Hva er best?

Tikk takk.. tikk takk... uuuhhhhhhh BINGBINGBINGBING tiiiiiden er ute!!

Ok jeg velger trille..!?

Skrevet

hæhæhæhæ,det va FEIL!!!!!!!!!

Du skuille valgt skrape! Nu blei englejokærn sint og gjikk hjæm!

Skrevet

Hæjn kom hit, ikke hæim!!!!

Fillern åsså!

Skrevet

Men æ e fri førr pølse! Krise!!!!!!!!!! *hyyyyyl*

Skrevet

Oi da ser jeg fortsatt haap, kan jeg komme til deg Chicka? Hvis han er der..? Hvis jeg kjöper to pakker med saltsild og tar vekk alle de böyde, og legger til alle de rette fra den andre pakka, pluss at jeg kjöper med cola light paa veien, er det haap for en stakkars blaa björn da?

Skrevet

Chicka tok han med seg på føden,så han er ikke der lengre!

Bedre lykke neste gang,Balooa!

Skrevet

Nå er'n innelåst i medisinskapet!!!

Skrevet

HALLOEN DERE!!! DAMER!!

Vet dere ikke at når dere spiser pølser,så kan barnet bli født for tidlig??

Og når dere spiser både ketshup og sennep, kan barnet bli født baklengs?

Og når dere spruter fram og tilbake så blir det garantert gutt, med sikksakk blir det jente (for de liker så godt sånn mønster vettu ;))

Og hvis dere spiser pølser mer enn en gang i måneden, så får dere strekkmerker. Hvis dere spiser sjeldnere enn hver måned får dere åreknuter......

Helt sant asså......Heeelt sant!!

Hilsen en som ikke er hysterisk asså... ;);) Ho ho.............

Skrevet

Jeg har spist pølser 3 dager på rad nå.. Faktisk!

helt sant1

Fødeklar jeg?

NÆæææææ

Skrevet

Oi,er det sant???? Da får jeg jente,akkurat som jeg trodde:-) Ahhh,feels good to be right!

Men strekkmerker vil jeg ikke ha! Spiser masse pølser! Jeg spiser dog ikke kjøttpølser,bare kyllingpølser(wiener),har jeg samme risiko for strekkmerker da???? er det noe jeg evt, kan gjøre noe med? Jeg spyr jo enda,så kanskje bieffektene reverserers når pølsa ikke blir så lenge nedi magen min?

Skrevet

Du skal ikke ta ting helt for kald fisk enda, elli.. Det kan hende bieffektene blir reversert:-) DU har ikke pølsa så lenge i magen vettu... Og tenk på alle de ketshup stripene og sennep sakkene dine som kommer i retur.. Nei, jeg ble litt bekymret nå assa...

Skrevet

Æsj,jeg liker egentlig ikke kald fisk.

Men doffine,jeg kan lære deg å spy,det er så lett atte! så er du bedre rusta til når det flytter inn baby!

Jeg bruker sikksakk med begge sorter nå,forresten,siden jeg prøver å få jente! Blir det gutt,så blir han vel design-homo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...