Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #26 Skrevet 12. juni 2007 Pjuh,ikke verre altså! Trodde jeg var dødsdømt nå! Jaggu godt dere er hyer,jenter,tenk om ingen hadde visst hva man foretar seg i en slik krisesituasjon! Takk,takk,og atter takk! Steamer trenger jeg ikke,for svigerfar har bilverksted,så kan bare låne no stæsj i garsjen der,ser du!
PintSizedDictator Skrevet 12. juni 2007 #27 Skrevet 12. juni 2007 Jammen da e du safe da;) Bare hold deg unna ruglete mat heretter...
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #28 Skrevet 12. juni 2007 Ja,har lært leksa mi nå... *skamme seg* Men nå over til noe myyye hyggeligere: En hyllest til pølsa: Hyllest til pølsa: Pølse med lompe wiener med brød sennep og ketchup og løken er sprø rekesalat kanskje agurk glem ikke cola ta deg en slurk kanskje er dette diktet no' skikkelig tull men sulten er stillet og magen er full
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #29 Skrevet 12. juni 2007 For de store for de små For de som står sammen for de som skiller seg ut For de mange for de få for de som elsker, elsker ikke , elsker lite, elsker mye For de trofaste og tilfeldige for de mange og vidt forskjellige For den som ikke er slik som du tror For en dukkert opp mot nord for et snowboard spor For den som bryr seg for to som vandrer sammen I en solnedgang i en stjernenatt for smaken av mitt første skyss For en og for oss alle *hihi* Jeg fikk så lyst på cola!
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #30 Skrevet 12. juni 2007 Har fått siste nytt fra pølseskogen på faxen min: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1518436
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #31 Skrevet 12. juni 2007 Og her er BEVISET på at pølser ER farlig! så det så http://www.aftenposten.no/helse/article1813231.ece
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #32 Skrevet 12. juni 2007 Å fy fader,og du som spiste stekte pølser idag,chicka! Håper du skrella dem,står nøye spesifisert på matportalen/pølseinstituttet at gravide ikke skal spise skallet på pølsene....
doffine Skrevet 12. juni 2007 #33 Skrevet 12. juni 2007 åååå jeg har også spist pølser.. Jeg tørte ikke annet enn å ha sikk sakk med ketshup og strek fram og tilbake med sennep... Så tok jeg løk på, så jeg kunne skjule hva jeg gjorde:-)) Også var jeg usikker ang brød og lompe, så jeg måtte ta begge deler.. Uff...er redd jeg assa...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #34 Skrevet 12. juni 2007 Æ vil ha pølsejokærn!!! Ostepølse me bæiken!
Patetica fåkksi Skrevet 12. juni 2007 #36 Skrevet 12. juni 2007 Elli Karamelli, diktet ditt var ganske flott men du GLEMTE AA SI OM DET ER VANLIG COLA ELLER COLA LIGHT! Her hjemme har vi bokser med vanlig cola men det er en 24 timer aapen bensinstasjon ca 25 min. herfra, om jeg maa kjöpe light. Selv bruker jeg ikke sennep, og ketchupen er alltid i saann bölgemönster. Jeg er ogsaa en saann som liker böyd saltsild mye bedre enn den rette. Siden jeg er saapass böyd/skeiv, burde jeg skynde meg til föden og ta homotesten? Saann i tilfelle liksom ungen blir saann skakk bare pga mine matvaner?
doffine Skrevet 13. juni 2007 #37 Skrevet 13. juni 2007 Bøyde saltsild??? Og ikke sennepp?? Uff... ring føden med en eneste gang..
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #38 Skrevet 13. juni 2007 Sorry,men diktet var et plagiat,jeg stal det fra ei nettside,så tørr ikke ta cred for det,da kommer bim-polisen og stiller meg infor jokærretten! Jeg tror du ligger ganske ille til,mtp at du avstår fra sennep og drikker VANLIG cola! Har du ikke fulgt med i timen????? Jeg hadde bedt om homotesten hadde jeg vært deg,det tyder på at du kan få skeive barn når du spiser bøyde saltsild,det er ihvertfall det jeg har lest inne på 2.tri. De sier kombinasjon med bare ketchup er det lett å bli litt enspora,ser du. Å nei! Jeg skrev enspora og 2.tri på samme gang,da får du en unge som bare vil kjøre spor 2!!!!!!! Du må nok forberede deg på å stille opp i pride-festivalen hver sommer her etter,om ikke englejokærn kommer deg til unnsetning!
Patetica fåkksi Skrevet 13. juni 2007 #39 Skrevet 13. juni 2007 Hva maa jeg gjöre for aa faa englejokaern da? Trille eller skrape vekk? Hva er best? Tikk takk.. tikk takk... uuuhhhhhhh BINGBINGBINGBING tiiiiiden er ute!! Ok jeg velger trille..!?
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #40 Skrevet 13. juni 2007 hæhæhæhæ,det va FEIL!!!!!!!!! Du skuille valgt skrape! Nu blei englejokærn sint og gjikk hjæm!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #41 Skrevet 13. juni 2007 Hæjn kom hit, ikke hæim!!!! Fillern åsså!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #42 Skrevet 13. juni 2007 Men æ e fri førr pølse! Krise!!!!!!!!!! *hyyyyyl*
Patetica fåkksi Skrevet 13. juni 2007 #43 Skrevet 13. juni 2007 Oi da ser jeg fortsatt haap, kan jeg komme til deg Chicka? Hvis han er der..? Hvis jeg kjöper to pakker med saltsild og tar vekk alle de böyde, og legger til alle de rette fra den andre pakka, pluss at jeg kjöper med cola light paa veien, er det haap for en stakkars blaa björn da?
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #44 Skrevet 13. juni 2007 Chicka tok han med seg på føden,så han er ikke der lengre! Bedre lykke neste gang,Balooa!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #45 Skrevet 13. juni 2007 Nå er'n innelåst i medisinskapet!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #46 Skrevet 14. juni 2007 HALLOEN DERE!!! DAMER!! Vet dere ikke at når dere spiser pølser,så kan barnet bli født for tidlig?? Og når dere spiser både ketshup og sennep, kan barnet bli født baklengs? Og når dere spruter fram og tilbake så blir det garantert gutt, med sikksakk blir det jente (for de liker så godt sånn mønster vettu ) Og hvis dere spiser pølser mer enn en gang i måneden, så får dere strekkmerker. Hvis dere spiser sjeldnere enn hver måned får dere åreknuter...... Helt sant asså......Heeelt sant!! Hilsen en som ikke er hysterisk asså... ;) Ho ho.............
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. juni 2007 #47 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har spist pølser 3 dager på rad nå.. Faktisk! helt sant1 Fødeklar jeg? NÆæææææ
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #48 Skrevet 15. juni 2007 Oi,er det sant???? Da får jeg jente,akkurat som jeg trodde:-) Ahhh,feels good to be right! Men strekkmerker vil jeg ikke ha! Spiser masse pølser! Jeg spiser dog ikke kjøttpølser,bare kyllingpølser(wiener),har jeg samme risiko for strekkmerker da???? er det noe jeg evt, kan gjøre noe med? Jeg spyr jo enda,så kanskje bieffektene reverserers når pølsa ikke blir så lenge nedi magen min?
doffine Skrevet 15. juni 2007 #49 Skrevet 15. juni 2007 Du skal ikke ta ting helt for kald fisk enda, elli.. Det kan hende bieffektene blir reversert:-) DU har ikke pølsa så lenge i magen vettu... Og tenk på alle de ketshup stripene og sennep sakkene dine som kommer i retur.. Nei, jeg ble litt bekymret nå assa...
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #50 Skrevet 15. juni 2007 Æsj,jeg liker egentlig ikke kald fisk. Men doffine,jeg kan lære deg å spy,det er så lett atte! så er du bedre rusta til når det flytter inn baby! Jeg bruker sikksakk med begge sorter nå,forresten,siden jeg prøver å få jente! Blir det gutt,så blir han vel design-homo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå