Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hvordan spruter dere på ketchupen og sennepen? En rett strek,tur-retur,eller lager dere sikk-sakk mønster? Er meget opptatt av pølser,og sliter med angst og søvnproblemer når jeg planlegger pølsemiddag neste dag,for jeg vet ikke hva jeg skal velge!!!!!
doffine Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Uffda... Har du fått hjelp med dette problemet?? Har du en kyndig å snakke med?? Puste dypt når du tenker på dette.. trekk pusten inn med nesen og ut med munnen:-))) Jeg bytter på annenhver pølse jeg spiser jeg.. en med sikk sakk mønster og andre med rett fram og tilbake... Prøv å se om dette kan funke for deg:-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Anbefaler deg å ta kontakt med legevakten for å spørre der Leste akkurat på 2.tri at det var en som ikke visste om hun kunne spise kremfløte med klumper i, og om det kunne skade fosteret!!! Det var vel du det også da Neida...... Jeg spruter sikksakk, og det blir bestandig for mye, både med ketsjup og sennep
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg svarte på det fløte-innlegget,men jeg liker fløteklumper,så ga grønt lys for den,jeg! Er vanskelig å puste og roe seg ned,jeg har nok tenkt litt for mye på dette den siste tida. Trenger nok litt hjelp,doffine. Du vet ikke om en jeg kan ringe? En annen ting,man sparer vel noen kalorier på å bare lage en strek,for som du sier,anonym,så blir det jo lett litt mye ketchup og sennep med sikk-sakk.... Og så er det detta med alu.folie da. Tok sjansen å spurte om det på skravle,men tror jeg dumma meg litt ut,virker som folk ler av meg! ååååå,angst angst angst!!!!!!!!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 hadde ringt føden jeg da... kanskje lurest. men personlig syns jeg tur/retur er best
PintSizedDictator Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Eg lager små bilder på pølsen eg....så later eg som om eg spiser kunst...et kusntspisende pølsemonster:D
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Synes i grunnen at pølsa i seg sjøl er kunst,jeg. Et lite stykke estetisk mirakel,helt enkelt. Så strømlinjeforma og fin.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Striper gir blå øyne, sikksakk gir brune... Selv ønsker jeg å gi lillegutt grønne, så jeg spruter sennepen i stripe og ketshup i sikksakk!!! Nå er det forresten pølser til middag=)
Marolla Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 For å ta ting litt videre... plukker dere opp pølsa med en gaffel? eller bruker dere pølseklype? Eller er dere av de som bruker fingrene? Bruker selv tur/retur metoden, -og gjerne en ekstratur etter det igjen.
Turid Laila Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Hva med kjøttpølser da? om man spiser det med potetmos så pleier jeg å ha en dæsj som jeg dypper pølsa i, får jeg kanskje en gutt som er glad i å "duppen" da Får lære opp gutten skikkelig ang prevansjon da, så han slipper at utstyret blir infisert og råtner bort Og hva med kjøttpølser til spaghetti? de er jo kuttet opp med ketchupen rørt i spaghettien... Nei dette ble ikke enkelt gitt... Litt frustrert jeg nå!
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2007 Jeg tømmer ut vannet og tar pølsa med fingrene. Modig sånn sett,e'kke redd for brannskader eller noe,jeg! Jeg kan ingenting om kjøttpølser,for jeg spiser bare kyllingpølser,så kan desverre ikke bidra med min ekspertise på det området,Angell....:-(
PintSizedDictator Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Eg fisker ut pølsene med en liten stang og sluk på Hvis sluken tar pølsen i tuppen blir det jente...og hvis pølsen ikke revner i skinnet vil hun i tillegg få krøller;) Men husk...Ketchup og sennep som rører ved hverandre på pølsen gir homofile barn:O
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Er det du som skrev denne pølse-linken under her også som anonym eller... HAHAHAHA - latterlig. Og nå glemte du anonym-knappen.
PintSizedDictator Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 Meg du sikter til? Har ikke laget noen tråder her inne på en stund eg, og eg bruker ikke anonymknappen:) Og hvorfor i alle dager skulle eg vært anonym på en slik tråd? Raringen;)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 Haha! Enig med den goodyear! Hadde kjøttpølser til middag! Men med BERNAISEsaus til.. Iiiiikk! Hva blir det? Den var i tillegg oppskjert og STEKT! Ja, dere hørte riktig! STEKT!!! VAr heldigvis pasta da... det kunne vært ris! Noen tips? Bør jeg ringe føden?
PintSizedDictator Skrevet 12. juni 2007 #16 Skrevet 12. juni 2007 Ring føden omgående kvinne! Dette høres ut som et typisk tilfelle av brent barn....og du vet hva de sier om slike...!? Hvis du e rask nok så kanskje de kan forhindre at du mister fostervannet ned i nyrene... skynda på...
Turid Laila Skrevet 12. juni 2007 #17 Skrevet 12. juni 2007 Ja chicka, jeg ville absolutt ringt føden! Tenk, kanskje får du en gul unge med sorte flekker på!! Ring nå så kanskje de kan hjelpe deg med å forhindre dette før fødsel!! Jammen godt det var pasta ja, da får han et italiensk utseende og han slipper å måtte bruke sånn hatt som risplukkere har!!
Turid Laila Skrevet 12. juni 2007 #18 Skrevet 12. juni 2007 *hihi* bearnaisesaus gul med brente flekker på... for et syn
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 12. juni 2007 Å nei! Jeg spiste en pommes frittes! :-( Herregud!!!!!!!!!!
Turid Laila Skrevet 12. juni 2007 #22 Skrevet 12. juni 2007 Neida, da får du bare en liten baby, altså liten i det du føder, også strekker han/hun seg til "normal" fødselsstr. rett etter fødsel! *puh* flaks, ikke sant?
PintSizedDictator Skrevet 12. juni 2007 #23 Skrevet 12. juni 2007 Ja, babyen vil nå få gammel mann-syndromet:O Med mindre du svelger en krukke med rynkekrem...da kan skrukkene rette ut;)
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 12. juni 2007 Må babyen sove på stretchlaken når h*n blir født da? Er det trygt? Hvor mye rynkekrem skal til,forresten? Jeg spiste jo bare èn...
PintSizedDictator Skrevet 12. juni 2007 #25 Skrevet 12. juni 2007 Da holder det med en tube Nivea Antiwrinkle eye cream ting;) Ja strechlaken høres ut som en god ide'...men ikke i flanell, da dette kan fremkalle en sterk trang for flanellskjorter i ettertid....gjerne med skinnvest og en rød3 i lommen... Hmmm...du burde vurdere å investere i en steamer bare sånn for sikkerhets skyld...men hvis det kniper på økonomien å kan du levere babyen til et renseri en gang i uken for å få h*n dampet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå