Gå til innhold

Noen fra Harstad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja vet ei her opp som hadde fått klar beskjed om at det ikke var noen forestilling hun var på(?) Hallo!? skaff deg ett annet yrke da, spør du meg, da er de blitt yrkesskada. De jeg har hatt har vært helt fantastisk, og fått meg til å føle som om jeg var den førs6te de noen gang hadde tatt ul på=)))

det er jo vårt møte med babyen, for noen det første, hvorfor skal de ødelegge det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,gudene vet! noen er bare grinete,ferdig med det! Da ber jeg isåfall om time hos gynekologen min,for hun er kjempekoselig og forklarer alltid alt hun gjør og ser!

De skjønner visst ikke alltid at man er kjempenervøs,veldig spent,nyskjerrig... Er jo det største en kan oppleve,så at noen gretne kjerringer skal få ødelegge opplevelsene er jo kjempetrist! Er ikke den som holder kjeft,så kommer isåfall til å sifra hva jeg mener om den saken....

Har lillemor skjønt at det er baby i magen,eller er hun enda "lykkelig uvitende" om at noen snart kommer og stjeler rempelyset?

Skrevet

åh hun er så søt. om vi spør hvor er babyen så tar hun opp genseren og susser meg på magen.

er litt bekymret for det der, for jeg synes hun er for liten til å bli den store om du skjønner... kalrt det er stats å bli storesøster, men hun er så liten at hun skal være lillepia fortsatt

Skrevet

Du har fått mail elisabeth=)

Skrevet

Så skjønn:-) Det ordner seg nok,bare hun får ha litt alene-tid med mamma og pappa innimellom. De har jo kjempemasse selskap i hverandre etterhvert,siden det ikke er så stor aldersforskjell.

Si hadde lyst på 3 veldig tette,men etter å ha vært så dårlig,så vurderer jeg å ikke få flere! Frister ikke å hive seg i prøvinga rett etterpå,liksom,ny spyrunde...

Skrevet

det blir nok veldig bra=)

du vet at det er ikke sikkert det trenger å bli sånn neste gang, kan bli 2 forskjellig sv skap.

jeg har forsåvidt vært mye mer kvalm denne gang enn sist, men mindre av andre plager

Skrevet

Lillepia blir nok ei super storesøster! Tenk så stolt hun kommer til å være:-)

Var kjempekvalm og dårlig sist jeg var gravid også,(da jeg hadde en MA i uke 11)så regner egentlig ikke med at det blir no bedre ved en evt. neste gang heller,er bare min skjebne,he-he!

Skrevet

kan virke sånn, det sies jo at de som har tendens til å bli bilsyk/ båtsyk blir oftere dårlig, og det gjelder i hvertfall meg..

har du sjekket postkassen din?

Skrevet

Ja! sjekka faktisk nettopp boksen,og har sett hele hjemmesida! Så fin!!!

Sendte deg en post også,og så skal jeg rote litt i arkivet på maskinen og finne noen bilder jeg kan sende deg,se om du kjenner meg igjen!

Jeg blir aldri sjøsjuk eller noe,jeg! Bodde på seilbåt et helt år,og hadde en del storm,men ble aldri dårlig...Er vel bare rævva på å være gravid!

Skrevet

Heisan dokker toen!!!

Nu har æ vært på ultralyd...heilt utrulig kor mye berdre den e blitt på 4 år. Heilt fantastisk kor klart og detaljert man kunne se forskjellige ting

Alt va nu bra med den lille så æ e nu stor fornøyd.

Overlegen trudde det blir en gutt så får vi se om ho får rett..

Ætrur jo at ho har sett det så mange ganga før at ho ikkje tar feil...men ho sir jo sjøl at det aldri e heilt sikkert.

Må jo innrømme at æ har veldig lyst på jenta sia æ har en gutt fra før trur tø også har det, men man blir jo gla før ka enn man får og æ e så deilig avslappa nu iforhold til tidligare om nokka sku ha vært galt.

En frisk unge e alt æ ber om....:)

Syns ho va kjempe trivelig ho æ va hos og ho har æ hørt så mye negativt om før .....kan ikkje skjønne det ho va så trivelig og forklarte alt så detaljert....men alle har jo gode og dårlige daga.

Fikk ny termin da 16 november...hadde regna med det( fikk utslag på gravid test så seint) så nu skal æ nu være i uke 19 ei heil uka til....litt dritt det da hadde gleda mæ til og være halv gått 20 uke men men

Skrevet

Hallo!!!!!

Å,så deilig at alt va bra med lilletassen! Og så en gutt da(eller kanskje ikkje!?),det e jo kjempeflott! Klart man ønske sæ en av hver sort,men du har jo flere sjansa,he-he!:-) (orke du en tel?) Nu har du jo erfaring fra gutt,så nr.2 bli jo en god del lettare(si dæm),siden du "kan" gutt fra før av! (hør på ho som snakke ut ifra erfaring med bare hunda,ha-ha!)

Du må jo veie 10 tonn mindre nu,etter å ha sett at alt e bra! Man e jo alltid så nervøs før man skal inn tel UL! Pjuh!

16.nov,da e vi veldig likt med termin. Min e foreløpig den 19. Håpe jo å føde før æ bikke 29 år,og det skjer den 14!

Skrevet

åh så flott=))

det er så viktig at de gjør den opplevelse for oss så spesiell, for den e det selv om de gjør det hver dag... Artig med gutt da, men jeg skjønner hva du mener med en av hver... tror jeg får gutt selv, men vi får se hva det blir...

Det viktigste er jo at den hadde det bra og at den var frisk... Blir så spennende det her, også artig å møte "kjentfolk" her

Skrevet

heisan

er dere her ennå eller ? dytter denne litt opp:)

Skrevet

er her jeg=)

Skrevet

heisan.

Når var det du skulle på ul elisabeth?

var det imorgen?

fikk vite at ei veninne av meg skal ha tvillinger ...det er så spennende:)

Hun fikk vell rimelig sjokk selv:)

Går det ellers bra med dere?

Er dere på face book el har dere kanskje msn så slipper vi og skrive her hele tiden denne begynner og bli laaaaaang.:)

Skrevet

åh er det Laila som er venninnen din?

kan du ikke sende meg en post på hva jeg skal søke på facebook, så skal jeg legge deg til=)

Skrevet

Heisan

Ja det stemmer det er laila. kjenner du henne?

det er så arti ...var så oppspilt i går at det var nesten som at det var jeg som skulle ha :)

søk etter anita hansen

ligger inne på norway evt grunder

Har deu hørt noe fra elisabeth? mener det var i dag hun skulle på ul:

Skrevet

Hallo tupper!

Dæven,skal Laila ha tvillinger????? Åh,nå ble jeg skikkelig misunnelig! Tenk å bare få unnagjort to med èn gang,så pensjonere seg! (vi vil ha 3,men med ekstrem sv.skapskvalme har jeg redusert til bare en! Enn så lenge...)

Vi har vært på UL idag,ja,og vi får ei lita frøken! Alt så kjempefint ut,og hun er like hyper som jeg var da jeg var liten! Så da stemte magefølelsen til meg og mannen min,det var litt morsomt!

Hvordan er det med dere to sneller da? Er Laila på bim,forresten?

Skrevet

Heisan!!

Gratulere så mye !!! så bra at alt sto bra til , var så lenge før jeg hørte noe at jeg ble litt bekymret.

Så arti med jente da , e litt misunnelig nu...har jo så lyst på jente æ å...., men æ e takknemmelig før at alt e bra...viktig og minne mæ sjøl på det til syvende og sist e man nu gla og takknemmeli før det man får. :)

Ja ho e her inne men lenge sia ho har vært her nu sa ho te mæ i dag...

Æ trur det blir ei jenta og en gutt det hadde vært så arti...

kordan va termin datoen din stemte det?

Skrevet

Æ e jo å fra harstad.. Men bor i trondheim da:)

Skrevet

Nei heldigvis gikk alt bra,har bare vært litt bizzi! :-)

Har jo ingen fra før av,så for min del hadde gutt vært akkurat like stas,bortsett fra at vi hele tida har hatt følelsen av jente! Gøy at det stemte da!

En kompis av mannen min fikk nylig sin gutt nr.4!!!!!!! Gjett om de hadde håpa på jente da! Men men,ble en med tut nok en gang,gitt!

Min første termin stemte mest,22 november. Nu ble terminen 23.nov.,mens på UL da jeg var 14 uker ble det 19.nov. (bruker nok forskjellig måletabeller,for den ene på sykehuset stemte med den gamle terminen) Har bare 2 mulige dager det kan ha skjedd på,he-he,med ei ukes mellomrom...

Du får hilse så masse til Laila og gratulere! Fy f...,tvillinger! Kjempemorsomt! :-) Har hun noen fra før av? Aner ikke hvem hun er sammen med,har ikke sett henne på noen år nå!

Skrevet

hei og hopp.

Enda ei fra harstad her ser jeg kjempe morsomt hvor i harstad er du vokst opp hen da? er du gammel?

Ho laila e ilag med Thomas Ligaard. Du vet jo sikkert kem Pål Ligaard er? Dette er lillebroren.¨

Thomas har ei jente fra før som blir 7 år nå. Men Laila har ingen...kanskje like greit og starte med tvillinger så blir det så mye lettere hvis hun går bare 1 neste gang. :)

Istede for og vite hvor mye arbeid det er med 1 og så bare tenke seg til hvor mye arbeid det blir med 2.

De vil jo ikkje vite kjønn da...æ e jo så nyskjerri så æ skjønne jo ikkje kordan de klare det men men :)

Æ e egentlig gla æ fikk vite kjønn...glede mæ nu til og møte den nye lille gutten min. Lure jo fælt på om det blir en ny christoffer eller om han blir lys eller mørk om han ligne påmæ eller tø. Dettan e nu spennanes.

Det e iallefall kunn ei uka i mellom oss( mæ og dæ) ca det e jo kjempe artig.:)

Skrevet

Har dokker forresten noen jente navn klare?

Skrevet

Æ starte en ny de i fra Harstad . Denna begynne og bli så lang og uoversiktlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...