Flættfrid har to prinsesser Skrevet 13. juni 2007 #26 Skrevet 13. juni 2007 åh, jeg viste det var du=)) jeg spilte motsatt ving, du var venstre hendt eller? du spilte i hvertfall høyre ving tror jeg. det er jeg som er carina, spilte ikke så mange år sammen med dere, men det er riktig at jeg brukte å være med mai bente. hun har forresten nettopp fått en gutt. så artig at du er her?=)) vet du hva du fåtr? er du gift
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #27 Skrevet 13. juni 2007 Åååå,jo husker deg kjempegodt! Har ikke sett deg siden jeg var 15,tror jeg! Du og Marlen(e?) gikk over fra Landsås,var det ikke sånn? Da kjenner du sikkert Frida også?(fra kanebogen) Var det du som var søskenbarnet til Jan G.? Var Elisabeth line som var venstrehendt(,og best,he-he!) Så at Mai-Bente hadde fått en gutt ja,var hjemme på besøk en tur,så så det i avisa:-) Har dere kontakt enda? Jeg er gift,ja. Gifta meg i oktober i Las Vegas! :-) Aner ikke hva vi får enda,men skal på ordinær UL på tirsdag,så håper å få vite! Vet du hva du får? Du har en fra før av også,heldiggrisen! :-) Der ser man,bimverden er ikke så stor! Du kjenner kanskje anita fra stagnes også,ett år yngre,med langt brunt hår? Hun er her,termin i nov. hun også!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 13. juni 2007 #28 Skrevet 13. juni 2007 åh kjempeartig=)) spilte på hhk til jeg var ca 17, men marlene sluttet før. Kjenner du frida? var litt sammen med henne, marlene brukte å være sammen med henne masse, hun var i hop med christian, fortsatt ett par? jan er tremenningen min, og han ble pappa i juli i fjor=))) fikk en liten gutt. Vi vil ikke vite hva vi får, ville det sist, men ikke denne gangen. tror det er en gutt, men det blir spennende å se. har ei deilig lita pia på 1,5 år, det er så deilig å bli mamma=)) ser at dere har prøvd litt, godt at det endelig har klaffet!!!!!!!!! tror ikke jeg vet hvem anita fra stagnes er, men kanksje når jeg ser henne. er han sørfra han du er gift med? kommer du noen gang til å flytte hjem?
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #29 Skrevet 13. juni 2007 Så kult å møte noen hjemmefra! Slutta etter ungdomsskolen med håndball,da var det ikke gøy mer! Gikk i klassen til Frida på vgs,så hang en del sammen med ho,men etter at de flytta sørover mista vi kontakten,har ikke sett henne siden. Hun var lenge sammen med christian,8 år eller no,men ikke nå lengre,vet jeg. Hun bor forresten i Oslo,jobber i fengsel,men jeg har ikke sett henne på en del år nå. Oi,er Jan pappa? Hi-hi,det visste jeg ikke! Er altfor nyskjerrig til ikke å vite kjønn,tror det er jente,så blir litt paff om det viser seg å være gutt,men like glad!:-) Er gift med en fra Sørlandet. Kommer nok neppe til å flytte hjem,er ikke jobb for han der oppe,og jeg trives godt her på østlandet. Blir vel evt. å flytte litt lengre nedover kysten,men det blir ikke enda ihvertfall. Har kjøpt hus her nede nå,så må vel bli værende en stund:-) Hvor i Oslo bodde du? Vi har ei leilighet i sentrum,så bodde der frem til i januar. Har du en østlending du da,eller er han også nordfra?
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 13. juni 2007 #30 Skrevet 13. juni 2007 jeg er gift med en svenske, vi har vært sammen i 8 år, og vært gift i 4 av de. Vi bodde i 4 år på st hanshaugen, stortrivdes der. hadde det ikke vært for at vi fikk barn, hadde vi aldri flyttet tilbake. men, savnet etter å ha nær familie rundt da vi fikk ida, ble stort. så, det er rart å være tilbake, og savner oslo hver dag, men, det er bedre å ha familie rundt seg, og nå venter vi nr 2, så da er det jo ekstra godt=)) blir spennende å se hva du får da=)) har du fått mage? jeg har fått stor mage, er 19+5 nå, men de sier den kommer raskere med nr 2, og i hvertfall når det er så nært. Husk å drikke masse brus før du går inn, så er det full aktivitet der. vi var på fredag og jeg kan med handen på hjertet si at det er like spesielt å være gravid med nr 2 som 1=))
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #31 Skrevet 13. juni 2007 En svenske og greier:-) Bodde i Sverige i 3 år,har gått skole der. Vi har bare vært sammen i litt mer enn 2 år,men er jo blitt så gammel,så her gikk ting litt fortere unna mtp gifting og sånn! Vi bodde rett nedafor st.hanshaugen,rett bortafor Maria-kirka(den i akersgata),så da var du ikke langt unna meg,faktisk! Veldig greit med familie rundt,da kan man få litt ekstra hjelp med ungene,så kan godt skjønne at dere flytta oppover. Satser på at vi klarer oss selv,selv om det hadde vært fint med litt barnvaktmuligheter! Har fått mage,ja,det vises ganske godt,synes jeg,men den er nok ganske oppblåst til tider,så ser større ut på kvelden enn den gjør på mårran! Hva gjorde du i Oslo da? jobb? skole?
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 13. juni 2007 #32 Skrevet 13. juni 2007 jeg jobbet, først på lindorff, direkte inkasso og sist på kredittavdelingen på avis.... har ikke gått noen skole, men har laner om det frem i tid, enn du da? ja, man er bra opplåst på kvelden nå også, men nå begynner jo ungen å bli så stor, så det er jo mest mage=))) noen som har gjettet på hva du får?
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #33 Skrevet 13. juni 2007 Har gått fysioterapi-utdannelse i Sverige. Da jeg møtte mannen min bestemte vi oss for å kjøpe seilbåt og dra til karibien,så var ute å seila et helt år,kom hjem igjen ifjor sommer. Nå jobber jeg med å trene ei hjerneskada jente til å lære å gå,men bare deltid.(er sykemeldt pga ekstrem kvalme) Mamma trodde kanskje jeg får jente,men var bare 14-15 uker når jeg var hjemme,så hun kunne ikke si sikkert!(hun har alltid rett!) Huff,synes bare det er et slit å være gravid,så gleder meg mest til det hele er over! Trodde jo formen skulle bli mye bedre,men...
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 13. juni 2007 #34 Skrevet 13. juni 2007 huff, ja skjønner hva du mener, og enda har jeg aldri kastet opp. Jeg var kvalm sist gang, men mest denne gang, og det gikk over ved 12 uker. Har hørt veldig mye positivt om akupunktur, så kanskje du kunne prøve det? åh sså du er fysioterapeut, så artig, og så givende med det du gjør. har du forresten msn, så kan man kanksje snakke litt mer? så slipper vi å ta alt over bim=)
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #35 Skrevet 13. juni 2007 Åh,da er du heldig! Har spydd opptil et tjuetalls ganger hver dag,frem til for et par-tre uker siden! Noen av oss er vel bare ekstra heldig å blir superdårlige! Æsj! Er heldigvis mye bedre nå,men ikke istand til å jobbe,så egner egentlig ikke med at jeg skal jobb mer før fødsel. Er bare en imidlertidig jobb uansett,så hadde planer om å si opp etterhvert. Har faktisk ikke msn lengre,må være den eneste i verden som ikke har,he-he!(2-3 år siden sist!) Du har ikke profil på blink,tilfeldigvis? Tenkte jeg skulle ordne msn,må bare fixe ny mailadresse først,og jeg er verdens tregeste om dagen!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 13. juni 2007 #36 Skrevet 13. juni 2007 ok, min mail adresse er [email protected] har egen hjemmeside, men jeg kan sende det til deg en annen gang, har ikke lyst til å blotte meg helt her=)
Mortil2-79 Skrevet 13. juni 2007 #37 Skrevet 13. juni 2007 Heisan dere toen! Anita her....vet ikke om noen her i harstad som har termin i november så ble litt ekstra nyskjerri når jeg så at carina hadde termin 4 nov...har termin 9 nov. Har tenkt og tenkt men klarer ikke og komme opp med noe ansikt på deg carina men vet kanskje hvem du er hvis jeg ser deg. Jeg sppilte også handball. Spilte på hhk, sikkert et kull under dere. Vi var iallefall elendige og jeg var sikkert en av de dårligste..hi hi.. Hvis du har flyttet hit til harstad møter jeg kanskje på deg etterhvert..har meldt meg på svangerskapskurs. Dette er min nr 2 også. Har en gutt fra før på 3 år. Jeg gikk på stangnes vg jeg også....må jo nesten vite hvem du er da.. gikk du i klasse med ....hmmmm Tvillingene fra stornes kanskje?
Mololsen Skrevet 13. juni 2007 #38 Skrevet 13. juni 2007 Så arti at d va så mange som har spelt handball her:) D har æ åsså på hhk, men trur æ e litt yngere enn dokker:)
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 14. juni 2007 #39 Skrevet 14. juni 2007 ja, jeg gikk i paralell klassen til sten cato og stian børge. var det du som var sammen med sten cato?
Mortil2-79 Skrevet 14. juni 2007 #40 Skrevet 14. juni 2007 heisan ja det stemmer det ......tror jeg kanskje vet hvem du er da hvis du brukte og være ilag med frida. Kjenner henne litt. Tror vi to må være de eneste i hele harstad som venter i november . har ikke hørt om noen andre...har du?
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 15. juni 2007 #41 Skrevet 15. juni 2007 åh, da vet jeg hvem du er=) brukte egentlig ikke å være mye sammen med frida, men vet hvem hun er. Jeg brukte å være sammen med marlene.... vet heller ikke om noen som er gravid, men så har jeg akkurat flyttet tilbake til harstad, så mitt kontaktnett er ikke det det en gang var....men kjempeartig at jeg traff på deg. ser du har en gutt på 3, jeg har en jente på 1,5, så det blir tett=) vet du hva du får
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 #42 Skrevet 15. juni 2007 Tuddeldu igjen! Se der! Nå er vi jo tre "gamlinger" fra hjembyen,jo! vi må jo nesten treffes en gang jeg er hjemme!(dere kan jo møtes når som helst,heldiggriser!) Jeg vet ei til som er gravid,men vet ikke helt når hun skal ha,antagelig før oss... Må sjekke! Tror ikke hun er her på bim.
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 15. juni 2007 #43 Skrevet 15. juni 2007 halluu=) KJEMEARTIG!! Men, synes det er litt rart også, med tanke på at vi kjente hverandre da vi var så ung, og nå skal vi ha familie elelr har det, men kult. vi er jo virkelig i alderen for det, for å si det sånt. ikke lenge til du skal på ul, det blir spennende, er så utrolig deilig å ligge å se den lille skapningen i magen. her spenner det hver dag. har du kjent spark ennå
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 #44 Skrevet 15. juni 2007 He-he,ja,men nå er vi jo her inne på husmor/kjerring forumet,vet du! ;-) Godt å bo i hjembyen når folk har begynt å etablere seg,flytte hjem og man møtes igjen. Er litt misunnelig på det nettverket man har rundt seg da. Her nede har jeg ingen fra "gamledager",men har jo blitt kjent med noen her på bim da,så har jo muligheten til å treffe likesinna om jeg vil! Du skal se at du helt sikkert møter på mange fler fra fortida nå fremover,med barnevogn,hus,mann og hele pakka! (hjelp,har man blitt SÅ voksen allerede????) Når var det dere flytta oppover? Kjøpt hus,eller? Kjenner ikke stort i magen,men har så mye romlinger og boblinger fra før av der,så er vanskelig å kjenne om det er babyen eller bare magen! Ikke kjent noe som jeg garantert har trodd er babyen. Er jo også førstegangs,så vet ikke helt følelsen! Kjenner du det veldig godt nå,sånn fra utsida også?
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 15. juni 2007 #45 Skrevet 15. juni 2007 har kjøpt hus på skaretr, rett nedenfor hoppbakken i folkeparken. er en del v tomannsbolig, har hus, 2 biler, 1 ungen 1 på vei og bikkje, skal nevnes at ene bilen er en stasjonsvogn, kan man bli mer a4? synes det er litt trygt og godt også, har fått rast av meg min del=)) har kjent spark siden jeg var 12 uker, men dalig siden jeg var 14, er i dag 20 fullgåtte uker. kjenner godt at takene er harde og at den sparker godt. ta deg ett stort glass med iskald appelsinjuice og legg deg ned på rygg og kjenn etter, kanksje du blir overrakset, ligg sånn en stund kan det hende du kjenner noe, det er i hvertfall deilig følelse. sitter sånn på jobben at pulten er mot magen, så jeg kjenner spark og slag(?) hele tiden
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 #46 Skrevet 15. juni 2007 Å,der oppe e det så rolig og fint,og nært f.parken e jo supert mtp bikkja! Åssen hund har du? E like A4 her,på en måte... Hvitt hus,skal bygge gjerde(hvit stakitt,kanskje??),masse lån,bare 1 bil da(Toyota avensis,stasjonsvogn)men mannen min har mc i tillegg. Så har æ hund,men han e enda ikkje flytta ned,foreldran mine passa han tel vi kom iorden her(det e en Boxer!) Fysj,så kjedelig vi høres ut! Va artiar når vi hadde sentrumsleilighet og seilbåt tel 3 milliona(lånt tel langt over mastetoppen!) og gifta oss i Vegas! Men men,alle må bli voksen,en gang..... (lure på når det blir??) Oi,så tidlig du har kjent liv! Klare bare ikkje kjenne nåkka,har prøvd,men... E da æ tenke at den kanskje e død likevel,e jo 4 uke siden siste UL,men det e jo bare teite tanka man får. Har jo mista 2 gang før,så e litt ekstra nervøs! Appelsinjuice og ryggleie e raskaste veien tel å spy for min del,så trur æ vente med det prosjektet,he-he! Ferskpressa appelsinjuice e jo så godt,savne det masse! (de lage en sånn god en på smartclub!)
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 15. juni 2007 #47 Skrevet 15. juni 2007 hehe, huff da, da burde du holde deg unna juicen.. hehe.. synes det skulle ha vært ekstra oppfølging på de som har mistet, for det er jo helt natulig at dere blir mer bekymret enn de som ikke har opplevd noe, og jeg skal innrømme at min største skrekk er å gå å være gravid og stryke meg på magen, også er det ingenting der, dødt.. huff, nei det e så fælt, plagdes en god del men sånne tanker da jeg gikk gravid sist, var skikkelig redd for alt, men denne ganger er det helt annerledes, tror ikek det er fordi jeg har ei før, men kanksje jeg har noe annet i magen. de sier jo at man er mer bekymret når man bærer på en jente... toyota avensisen er dritfin, vi hadde ikke råd til den ennå, ble så mye på en gang for oss, men vi har ford mondeo, like a4, kan virke kjedelig, men det er som sagt litt deilig også
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 #48 Skrevet 15. juni 2007 Ja,desverre er det juicepause. Tjyvdrakk et beger igår da vi handla,følte meg så fin. Kasta opp senere da,så der kom straffa! Jeg har ekstra oppfølging fra gyn.mfaktisk,så har allerede hatt 2 UL,i uke 9 og 15. Får flere om jeg vil,men ville ikke mase når alt egentlig føles greit,og nå er det jo ordinær UL strax. Går nok fint! Tror uansett at man alltid kommer til å være litt bekymra,det er bare sånn det er! Vi har ikke den nye avensisen da... Egentlig vil vi ha landcruiser 100,men tror vi venter litt med det,lånet er altfor stort til å kjøpe bil bare basert på utseendet! Særlig når mannen min skal ha mc også,og vi har lyst på ny båt igjen. Bare bilen funker,og har aircondition,så duger den enn så lenge! Skal jo bare snegle seg frem og tilbake på E18 i rushen likevel....
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 15. juni 2007 #49 Skrevet 15. juni 2007 åh rushen, der sier du noe, savner IKKE det. Eneste rushen her er i bykrysset, hehe, er noen fordeler her i nord også. de sier jo at om de ser liv og hjerteaktivitet så tidlig som uke 10, så er det minimale sjanser for at det går galt, og nå når du er så langt, så er det ikke mye.... greide de ikke å se hva det var da du var 15 uker?
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 #50 Skrevet 15. juni 2007 Uff,ja,rushen er ikke no stas. Derfor det ble motorsykkel her,så går det an å suse i kollektivfeltet! Husker når man syntes at "rushen" hjemme var fæl,fordi man stod tre minutter i kanebogkrysset,he-he! Nei,hun klarte ikke se helt hva det var for noe i uke 15,dessuten er hun jo ikke jordmor,så er vel ikke så trena til akkurat det. Håper bare det ikke er et troll av ei jordmor på sykehuset. Har jo hørt om så mange som får regelrett kjeft fordi de spør om kjønn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå