Gå til innhold

Noen fra Harstad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor ikke der lengre,men er bare nyskjerrig på om det finnes noen "hjemmefra" her inne? :-)

Ikke at jeg MÅ være anonym,men ifall ingen andre er derfra trenger jeg jo ikke rope det høyt,liksom! Internett er så FALI!!!!!!!! Ha-ha:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kommer fra Harstad, men bor i Tromsø og studere:) Kæm e dokker da?

Renate

Skrevet

Iselin, e fra og bor ennu i harstad.

Skrevet

Æ e åsså fra Harstad.... Bor i Ås nu men fløtte t Trondheim i høst.

Lisapia..... :) ble litt nysgjerrig på kem dåkker va, hehe! Særli Iselin (håndball-Isein eller?) ;)

Skrevet

æ e egentlig ifra finnmark, men har bodd i harstad de to siste åran..

Skrevet

Heia Therese:) hehe veit kæm du e:)

Skrevet

ikke så mange fra harstad her ser d ut som....vet ikke kem Renate eller Terese e, men lure litt på Iselin ;) hihi....

Skrevet

ja er det.

Lurer på om det var deg jeg svarte inne på november termin klubben...kan det stemme?

Vi som kjente hverandre?

Skrevet

Ne-hei,for det er meg!!!!!!

Skrevet

jeg er fra Harstad, er 28=)))

Har termin i bgeynnelsen av november

Skrevet

Å,like gammel som meg jo! Kjenner vi hverandre,tro??? Bor du i Harstad enda? Har termin 19. nov!

Skrevet

Æ e fra Harstad =) runde 22 år nu :) har en sønn på 6måna, å vente neste nu i nov. =)

Bor i Trondheim no =)

Skrevet

hmmm, lurer lurer...=) Hvor er det du bor, har vokst opp?

Jeg har termin den 4 november

Skrevet

Viss du tenkter på meg.. Så er jeg oppvoks litt åverallt.. =) hihi

Bor på byåsen atme kyvannet jeg :)

Venter lille trille 3nov =)

Skrevet

Sør for byen,gikk på skole i Kila og på vgs i Kvæfjord(idrettslinja)

Bor på østlandet nå da,men har ikke bodd her mer enn et par år.

Du da,flættfrid? Har funnet ei jeg kjenner fra før av her inne,kanskje jeg kjenner deg også?

Skrevet

åh, jeg har voksen opp på gangsås, hadde noen venninner som gikk på skole i kvæfjord. Har bodd i oslo selv i 10 år, har akkurat flyttet hjem til Harstad=)

Skrevet

Da har du bodd borte så lenge at vi kanskje ikke kjenner hverandre. Havna i tromsø etter vgs,og ellers litt rundt omkring.

Vet jo hvem de fleste er,sånn bare ved utseende og kanskje navn,men lille Harstad er akkuart litt for stort til å ha oversikt over alle,he-he!

Skrevet

ja det er sant det, men vi har vel kanksje gått på samme ungdomsklubb, elelr møtt hverandre på byen. Kanksje vi har vært russ i lag>? Jeg gikk på stagnes, spilte på hhk til jeg var 17, tilbringte mye tid på castello og boccaccio i si tid

Skrevet

Oi,da kjenner vi hverandre helt sikkert! Spilte jo håndball sjøl,jo! Samme lag! :-) Jeg var ikke mye på ungdomsklubber,hata disco,he-he!

Skrevet

åh hvem er du da? hehe, heter du elisabeth?

Skrevet

Jepp! Vi var jo to Elisabeth på laget,jeg er ho som ikkje var best,for å si det sånn,ha-ha!

Har ikkje helt sortert ut hvem du e enda,for det va en hel gjeng fra stagnes-området,og aner ikke hvem som nå har barn. Vet av May-Bente og Vinny,samt Marita og andre Elisabeth Line!

Du er ikke Vinny,vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...