Gå til innhold

Mannen min elsker min datter mer enn sin egen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dette er et seriøst innlegg..da blir jeg litt satt ut..

jeg sier bare stakkars datter som har deg som stemor...om ikke du skjønner at det er ikke jenta sin feil om hun er som hun,da moren gjør alt for å ødlegge..så er det ikke hun som har et problem ,men du!!!

Jeg tror den jenta kunne hatt godt av litt kjærlighet fra dere og mere oppmerksomhet fra faren sin side uten at noen av dere mødrene blandet dere inn..

Det viktigste må jo være at hun har det bra og at det kan ordne seg for dere alle...da kan man ikke jobbe mot det,og skrive sånne innlegg som dette.

hååper det ordner seg for deg,henne og pappan.

Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres interessant ut... :o)

Hvordan kan vi utveksle e-mail adressene ?.. Slik at dee ikke blir offentliggjort her?..

Skrevet

Uff, jeg ville ALDRI hatt en mann som ikke elsket sitt eget barn

Skrevet

Vel... Jeg kan ikke tro annet enn at dere behandler henne dårlig når du skriver at din mann elsker ditt barn mer enn hans eget. Og dere er glade for at hun er hos dere skjelden. DET ER ALLTID EN GRUNN til at barn oppfører seg som de gjør. Og når hennes far elsker ditt barn mer enn henne..ja da kan jeg love deg at hun merker det RIMELIG godt!

Har du tenkt over at det kanskje er grunnen til at hun oppfører seg som du sier at hun gjør? Kanskje hun ikke føler seg velkommen hos dere? Og kanskje hun ikke føler seg elsket hos dere?

Skrevet

Stakkars jente. At ikke du, som mor, syntes dette er trist...

Skrevet

Nei-nei! Hun oppfører seg ikke rart, i hvert fall ikke nå lenger, fordi vi rett og slett ikke har lenger kontakt med henne! Når hun var hos oss hver annen helg, så var det problemer. Nå er hun borte vekk fra livet vårt og alle problemer forsvant. jeg tror faktisk at det er best for alle, for vi ikke savner henne og hun ikke savner oss.

Alle er fornøyde

Skrevet

Hun kan ikke klage på den tiden hun har vært hos oss, fordi jeg behandlet henne som min egen. Men tydeligvis nhennes mor er missunelig or derfor sørget for å ødelegge denne idyllen, som resulterte at vi ikke har kontakt med jenta lenger og hun ikke vil ha kontakt med oss.

Skrevet

og? Ingen vil det, selvfølgelig! Derfor er det skillsmisser overalt. Min første mann elsket ikke sitt barn, derfor fant jeg en annen man, som elsker mitt barn! :o) Og om ca 4 måneder blir hun adoptert av ham!!!

Skrevet

Trist for hvem? Alle har det bedre enn noengang før!

Skrevet

Dere som har svart durdum1 negativt. Har dere stebarn selv?

Har dere overhode tenkt dere grundig om før dere svarte?

Det finnes faktisk så kompliserte stebarn/stemor/biofar/biomor forhold at det ikke er liv laga! Tro meg. Jeg vet.

Det blir til slutt en så stor belastning for alle parter at det beste er å kutte ut. Akkurat som barn ikke har det bra med mor og far som krangler har ikke barn det bra med enda flere parter rundt ørene som krangler.

Skrevet

Tenk å snakke sånn om et barn!!!! At du ikke skammer deg!! Hvor gammel er egntlig denne jenta?

Hvorfor sier du nå at hun ikke oppfører seg rart? Når du skrev at hun gjore det i hovedinnlegget?

Skrevet

Jeg skal ikke si noe negativt egentlig, jeg bare reagerte litt på

"Og i tillegg til det så ser mannen min sin biologiske datter veldig sjeldent (takk og pris)"

Skjønner at du sikkrt er frustrert, men, takk og pris for at han ikke ser datteren sin oftere??

Skrevet

Beklager, glem det der, leste ikke nedover, trodde ikke det var mer...

Skrevet

Blir kvalm av umennesker som deg, og tydeligvis mannen din. æsj. Stakkars barn

Skrevet

hadde min sambo elsket mine døtre som er fra et annet forhold mere enn sin sønn som er fra et annet forhold..ja da hadde det vært noe galt med han!!

Og du virker som du er ganske så fornøyd med at han elsker mere din datter enn hans egen..

Stakkars jente sier jeg bare!!

Og for ei stemor ho har fått..og for en elendig far ho har..

Sorry, men sånt provoserer meg veldig

Skrevet

jeg vil vel tru at datteren merker at faren elsker stesøstra mere enn henne..da hadde jaggu meg jeg også vært ei bitch mot dere når jeg kom på besøk!!

Skrevet

Mine yngre søsken har en slik far, som ikke bryr seg om deg, kun hans andre to barn, og jeg ser hvor mye dette har ødelagt for dem.. Stakkars, de later som de ikke bryr seg, men dette har virkelig satt preg på dem... Stakkars.. Det er et barn det er snakk om her! Et barn!!!

Skrevet

ja jeg har stebarn og barn fra et annet forhold selv..og mora er langt ifra enkel..så ja..jeg vet hva jeg svarer ja

Skrevet

Får for din del ikke håpe dere får barn sammen da, da samboeren din ikke er i stand til å elske sine egne barn.

Sier mer om mannen din en morra til dattra hans. Jeg hadde ikke samlet på han.

Og HVA har dattern hans gjort galt, alle barn ser vel opp til foreldrene sine, stakkars jente.

Skrevet

En ting til, hvorfor er det så viktig for deg at han elsker din datter mer enn sin egen? Må jo være noe du har tenkt på og spurt han om siden du veit det.

*Rister på hodet*

Skrevet

Tenkte på noe morsomt. Tenk om han går fra henne. Finner ei annen med barn som han da elsker mer.

Skrevet

Unnskyld meg, men om dette er sant (noe jeg ikke tror det er) må du vel være noe av det mest forblåste kvinnemennesket som har vært her inne ever.. du motbeviste vel det ikke akkurat igår heller, med det fartsboks-innlegget ditt..

Skrevet

Jeg er glad han ikke er far til mitt barn. Tenk å skrive noe sånt. Får helt vondt av denne jenta. Hva med å sette i stand tiltak slik at hun trives hos dere. Dere burde virkelig skamme der! Og attpåtil skrive et innlegg for å skryte av det. Fy fy

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke dette er et seriøst innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er no seriøst innlegg, men nicket hennes durdom1 betyr: "Galehus" på russisk, og det stemmer vel egentlig med innlegget hennes hehe...

Men hvis dette er sant, så må far få snakket med både mor og datter om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...