durdom1 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Mannen min elsker min datter fra mitt første ekteskap enn sin egen datter fra sitt forrige forhold. Og det er jeg glad for. Fordi hans biologiske datter oppfører seg akkurat som mora hennes når hun kommer til oss på besøk! Og i tillegg til det så ser mannen min sin biologiske datter veldig sjeldent (takk og pris), imens min datter er foran nesa hans allerede i mange-mange år. Sånt blir det, man har mer følelser for de, som omgås til daglig.
Anne-B. Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Og dette har dere ikke tenkt å prøve å gjøre noe som helst med?
nickoline og supermann Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Det var et trist innlegg.........stakkars biologiske datter. Straffes fordi mora oppdrar henne............
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Hehehehe... man får litt av en oppfatning om deg av de trådene du poster. Lever opp til nicket eller bare ute etter reaksjoner?
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2007 Når moren ber sin datter å komme med falske påstander om fysisk vold fra min side, så ja, jeg er glad for at min mann vil ikke ha noe å gjøre med sin biologiske datter! Det er jo farlig for vår familie å ha henne hos oss!!! Man kan bli satt i fengsel for ting man aldri har gjort!
Espoir Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Dette er nok et tulleinnlegg. Er vel ingen som er sååå slemme. hvor gamle er disse jentene da? (og du?)
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2007 Lever opp til nicket?.. Hvordan da?..
nickoline og supermann Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Er det datteren sin feil da? Hvorfor ikke ta henne til dere å prøve å skape en dialog, et godt forhold og tillit. Stakkars jente!
Anne-B. Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Det er jo ikke datras feil da, men mora! Dere kan ikke straffe ungen pga at mora er ei merr! Det er mora dere ikke skal ha noe med å gjøre da..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 durdom1 = Du er dummen Og det tror vi så gjerne at du er! ;o)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Tror dette er et tulle innlegg..for jeg vil ikke tro at det finnes så dumme mennesker med barn!!! Men dersom det er sant, vil jeg spørre hi; tror du virkelig ikke barn senser voksnes følelser? JO det gjør de fra de er veldig små. Og dersom denne stakkars jenta ser hvordan både du og hennes far er i forhold til henne. Så er det jammen ikke rart hun "oppfører seg som mora hennes" som du sier! Villeikke vært ofte hos min far jeg heller, dersom han ikke elsket meg mer enn som så!!! Fy på dere!!
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 7. juni 2007 Har du hørt ordtaklet "Som mor så datter"???
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. juni 2007 Å nei du! Det er faktisk MANGE kvinner som er gift for andre gang og har barn fra forrige sine ekteskap som er veldig enig med meg og misunner meg ) For eksempel du selv: er du gift med en mann som har ett barn fra før? Besøker det barnet dere? Er du overlykkelig for det?
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 7. juni 2007 Hvem sa at vi behandler henne dårlig??? Jeg skrev bare at min mann elsker MIN datter og ikke sin egen! Les nøye gjennom innlegget!
nickoline og supermann Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 blææææææææææææh. Hadde du vært her så skulle jeg lagt deg over knea og gitt deg god gammeldags juling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror ikke du kunne reagert slik som du gjør nå hvis du kunne vært på min plass ) Gammeldags bank på rumpa? Det har jeg fått nok av i min barndom ) Veldig takknemlig for det ) Kanskje, virkelig, skal vi gjenta det?.. )
nickoline og supermann Skrevet 7. juni 2007 #23 Skrevet 7. juni 2007 Ja, og kun på deg........men tydelig at det ikke virket da. så får finne på noe annet........
Espoir Skrevet 7. juni 2007 #24 Skrevet 7. juni 2007 Huff. For et guffent par du og mannen din må være. Klart jenta føler hvilke holdninger dere har til henne, sånn som du omtaler henne har du jo null respekt for barnet. det er å behandle henne dårlig. Et barn skal føle seg elsket av pappan sin.
piano♫ Skrevet 7. juni 2007 #25 Skrevet 7. juni 2007 Å ikke elske sitt eget barn er vel egentlig noe av det verste du kan gjøre mot det? Er det noe vi alle trenger, så er det å vite at noen er glad i oss - helt uforbeholdent! Hvis mora er så ille, så må vel dere gjøre noe for å oppveie dette, i stedet for å hovere over at mannen din elsker DIN datter mer enn sin egen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå