Gå til innhold

Tar dere barnevogna i rulletrappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gjort det men der jeg pleier å handler er det ikke sånne rulletrapper, men rullebakke.. hehe husker ikke hva det heter.. er sånn som et rullefortau på flyplasser men går oppover.. hva er det jævla ordet da.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det en gång, men syns det va kjempehærsli! Så trur ikkje det skjer fleire gång... må være vess heisen e ødelagt eller nåkka...

Skrevet

Er overrasket over hvor mange som tar vognen i rulletrappen. Jeg ville aldri gjort det, og synes ikke det er forsvarlig. Det er jo heller ikke lov. Og det er det nok en grunn for, ja det går sikkert som regel bra, men ikke alltid..Jeg tar ihvertfall ikke den sjangsen

Skrevet

Nei.

Jeg syns det virker skummelt.

Jeg liker ikke tanken på heis heller, men en heis stopper og da får man hjelp til å komme ut.

I en rulletrapp kan det bli mye verre, for barn, mor og andre mennesker.

Søstra mi gjør det, men nå bor hun i oslo og er vant til dette.

Jeg bor på et øde område hvor det ikke er rulletrapper, bare heiser.

Kanskje derfor jeg takler ventingen åsså!..

Men tar selvfølgelig vogna i sånn "rulletrapp uten trappetrinn". Da er det ikke noe problem.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Aldri gjort det, og jeg grøsser ved tanken. Men det skyldes nok at jeg har høydeskrekk, og på de fleste rulletrapper så er det rett ned på den ene sida, og det blir jo høyt etterhvert!

Har ikke opplevd noe særlig stress ang heis, så har aldri hatt bruk for å finne noen alternative måter å komme meg opp eller ned. Det værste er vel å komme seg til eller fra 0. etasje på Oslo City, for HM-heisen går jo bare fra 1-4 etasje, og det har hendt at jeg har skjelt ut folk som kunne ha tatt rulletrapp eller vanlig trapp!

Skrevet

Samboeren min gjør det men ikke jeg. Gjør det sikkert hvis jeg trenger en gang. =)

Men må bare si det at det er jo ikke ulovlig heller da.

Var på senter idag vi. Og spurte vekteren om det var greit. Og han sa at det var greit hvis vi selve følte oss trygge på det. =)

Eneste grunnen til at det er merke av en barnevogn med et kryss over på rulletrappene er at man får ta ansvar for det selv hvis noe skulle skje. (det vil si at dem som er ansvarlige for rulletrappen sier fra seg ansvaret bare)

=)

Skrevet

Nei, gjør ikke det. Er jo ikke lov her ihvertfall.

Men hadde alle heisene i kjøpesenteret vært ødelagt hadde jeg kanskje gjort det.

Syntes det er litt skummelt.. hva om man glipper.

Skrevet

Har aldri gjort det, nei - heldigvis aldri vært nødvendig....men aner ikke om det er uforsvarlig eller ikke....aldri tenkt tanken egentlig...

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke..

Er for pingle til det gitt.. Synes det er ekkelt å ta rulletrappa selv, så med vogn på slep? Neh, trukke det!

Skrevet

Nei.. Huff, det hadde jeg ikke turt...

Skrevet

Har gjort det et par ganger alene, men synes det er best om sambo er med når det skal gjøres. Men eg like jo ikkje å ta heis alene heller eg da...har klaus, og angst for at den plutselig skal stoppe...

Skrevet

Jepp jeg tar den opp men er en pyse ned da får jeg somregel hjelp=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...