Gå til innhold

Tar dere barnevogna i rulletrappen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i en butikk med 2 etasjer idag, heisen var ødelagt så jeg spør en som jobber der hvordan jeg skal komme meg opp..hun sier jeg skal ta vogna i rulletrappa. Jeg synes det er litt skummelt jeg.. Er det forsvarlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg ALDRI gjort

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tar den i rulletrappa, for alle andre, FUNKSJONSfriske kaprer jo heisene overalt.

Hvorvidt det er forsvarlig eller ikke, orker jeg ikke og gå inn på :o)

Skrevet

ja det gjør jeg... alle uten vogn bruker jo heisen :(

 

Skrevet

Jeg tar ALDRI heis...men jeg har heisskrekk da. Så med min skrekk ser jeg det mer forsvarlig å ta rulletrappa, m.t.p at ungen sku bli innestengt i en heis med en hysterisk mor. (stakkars barn)

Skrevet

jeg tar alltid i rulletrapp. bare og holde godt fast

Skrevet

jepp det gjør jeg, nekter å stå i 20 min i kø om ikke mer når det er friske oppegående ungdommer som kaprer heisen...

Skrevet

Jeg gjør det en sjelden gang hvis jeg må, men liker det ikke. Faktisk værst oppover, er redd for at de som går av øverst ikke har vett på å flytte seg, så jeg skal dette bakover med vogna.

Skrevet

Jeg bruker også rulletrappen

Skrevet

Har ikke noe problem med å ta vogna i rulletrappen, men er heisen ledig og i nærheten så tar jeg like greit den.

 

Her en dagen når jeg sto midt i rulletrappa og hadde noen ungdommer som surra og rota bak meg, så kom jeg til å tenke på hva gjør jeg dersom en eller annen trykker på stoppknappen på rulletrappa når jeg er midt i?

Skrevet

Nei, ikke rulletrapp med vogn. Det tør jeg ikke. Tar heis, eller rullebånd og har ikke de stedene jeg oppsøker denslags fasiliteter, så får ikke vi handlet i annet enn den etasjen vi kommer inn i...

Skrevet

nei, det tørr jeg ikke.. sambo gjør det.....

men jeg er redd jeg ikke skal klare å holde vogna, sånn att jeg mister den.....=(

Skrevet

Tør ikke...

Samboer gjør det glatt...

Skrevet

Vi gjør det ALDRI med barnet i vogna.. Da tar en av oss prinsen på armen og en tar vogna. Ellers så tar jeg heisen viss jeg er alene, ansett kø..

Skrevet

Har gjort det én gang, da heisen sto og jeg skulle ned fra 2.etasje.

 

Syns det er dritskummelt jeg, så gjør det ikke igjen, om jeg ikke MÅ.

Skrevet

Aldri!!Hvis jeg skulle gjort det hadde det blitt uten barnet i vognen!Det har joskjedd at håndtaket på vognen har en savkhet og knekker...

Skrevet

jeg tar rulletrappa jeg.... her i distriktet er det en gammel heis som bare virker av og til, og når den virker, går den saaaaaakte... synes det er best med rulletrappa da...

 

men, nå har vi faktisk fått rullebånd her da.... :)

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det.. Jeg tar da helle vanlig trapp, føler jeg har mer kontroll da. Så får det heller være tungt.

 

Er vi 2 på tur kan jeg gjøre det om en tar ungen og en vognen.

 

Har faktisk sett noen miste taket på vogna si i rulletrapp. HELDIGVIS var det forholdsvis kort ned, så den rakk ikke velte. Tror ikke de gjør det om ogjen heller.

Skrevet

det hørtes skummelt ut.. bra at barnet ikke ble skadet da..

Skrevet

Nei jeg tør ikke det, sambo og en kompis tok vogna i helgen og tok den i rulletrappa for det var 15 vogner som skulle opp med heisen inne på Oslo S om lørdagenb og det gadd ikke de og vente på. Fikk en ekel mageføelse når de tok vogn i rulletrappa med tulla i den. Men det gikk jo bra. Er nok bare jeg som er feig

Skrevet

jeg gjør det ikke av den enkle grunn at det ikke er lov:)

 

Dersom heisen er i ustand tar ejg gjerne rulletrapp, men det er jo sjeeeeldent at alle heisene står da;)

Skrevet

Nei og det kommer jeg aldri til å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...