Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Selv er jeg helt anti (for min egen del), men jeg kjenner flere som røyker seg en rev en helg en gang i blant...Når de har barnefri e.l. Jeg blir litt bestyrtet, og så lurer jeg på om det er jeg som har blitt altfor trangsynt, eller andre som er for vidsynte.. Jeg vet jo hva det dreier seg om...har røyket hasj for mange år siden. Men jeg synes liksom det hører ungdom og egoisme til. Særlig så lenge det er ulovlig. Dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Ikke greit! Selvom man ikke har barn også!
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Herregud,det er ikke noe å lure på en gang!IKKE greit!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Ikke greit, uansett syns nå jeg da....det tar laaaaang tid før de ekle stoffene forsvinner ut av systemet fordi det lagres i fettvev, og man kan få div personlighetsforstyrrelser av det. Ekstra lite greit når man ammer syns jeg...for det går jo over i melka.
bente69;) Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Det er ikke greit for noen å røyke hasj, spør du meg!
2 søte små gutter Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Ikke greit, ikke i ungdomstiden heller.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juni 2007 Men for å ta debatten et steg videre..hvorfor er alkohol greit da? Det er jo giftstoffer, og det sitter i kroppen en stund etterpå. Pluss at det KAN være dødelig, og det herper kroppen.
2 søte små gutter Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Det er i det minste et lovlig stoff, som man ikke blir puttet i buret for å besitte....
skimre Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 ikke greit!!! og hasj er da ikke et lovlig stoff???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rødhette* Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 Hasj er ALDRI greit Når de røyker en rev, blir de likevel rusa. De færreste blir merkverdig rusa av et glass øl eller vin....
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. juni 2007 Ja altså...det er der hovedsaken ligger for meg også. Det er ulovlig..ferdig. Men jeg skulle gjerne sett at alkohol ble ulovlig jeg
skimre Skrevet 4. juni 2007 #18 Skrevet 4. juni 2007 *dunke seg i hodet og lese hele tråden ja!!!!!!!* unnskyld!!!!!!;o)
summer85 Skrevet 4. juni 2007 #19 Skrevet 4. juni 2007 herregud, det er da vel aldri greit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #20 Skrevet 4. juni 2007 Men noen drikker seg jo ordentlig snydens når de drikker..det kan jo være verre det. Og alkohol ødelegger UTROLIG mange liv..
EnJente_m_EnJente Skrevet 4. juni 2007 #22 Skrevet 4. juni 2007 Ikke greit ! Alkohol synes jeg er greit !
rødhette* Skrevet 4. juni 2007 #23 Skrevet 4. juni 2007 Ingen rusmidler er greit, hvis de er med på å ødelegge liv. Alkohol er kun greit innenfor rimelighetens grenser. Nå må jeg innrømme at jeg har vært full mer enn én gang, og kommer nok til å kjenne alkoholens virkninger igjen. Men det er forskjell på å være full og full også... Jeg har, i ungdommens dager, vært skikkelig snydens. Men jeg må si at jeg syns likevel ikke det er greit at folk drikker så mye at de ikke kan gjøre rede for hvem de er og hvor de er. Da har man fått i seg mer enn det som kan kalles greit.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 4. juni 2007 Hvorfor er alkohol greit? Fordi det er lovlig? eller av andre grunner...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå