Gjest Skrevet 21. mai 2007 #51 Skrevet 21. mai 2007 Du har fortsatt ikke belagt noen av påstandene dine for å hevde at man glatt kan se bort fra anbefalingene dersom man ønsker det. Det er ingenting her som gjør argumentasjonsrekken din sterkere. Hvordan jeg framstår for deg er meg nesten knekkende likegyldig, den lille delen av meg som bryr seg fryder seg over å se hvor løst skjellsordene sitter når argumentene mangler.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. mai 2007 #52 Skrevet 21. mai 2007 sug lut er til opplysning en mann..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #53 Skrevet 21. mai 2007 da må jeg bare spørre.... Barnet mitt lærte seg først å sette seg opp ei uke før hun fylte ett år (da lærte hun også å reise seg, krabbe og gå ved bordet i løpet av mindre enn 2 uker). Når hun etterhvert spiste vanlig mat, og litt ellers satte jeg henne på rumpa. Skulle jeg ikke latt henne sitte før da?, hadde blitt litt for dumt.... (mine andre to var 8 og 10 mnd da de satte seg opp selv, spiste også sittende)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. mai 2007 #54 Skrevet 21. mai 2007 Opplysningstiden lenge leve.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #55 Skrevet 21. mai 2007 Jeg og mine 5 søsken satt i timesvis i vippestol fra vi var nyfødt. I høystol satt jeg lenge før jeg kunne sitte selv. Men har aldri hatt problemer med ryggen, ei mine søstre... Hvordan forklares det da? Til informasjon har begge mine foreldre slitt med dårlig rygg siden de var unge. Så jeg har ikke gode "rygg-gener" heller. Til HI: Jenta mi har vært til en rekke barnefysioterapeuter. Det har vært spesielt viktig for meg at jeg ikke har feilbelastet ryggen til jenta mi, siden hun har en slags nakkeproblematikk. Derfor har jeg spurt om dette spesielt. Der er det bred enighet om at det er ok å sitte på fanget når de ikke kan sitte helt selv.. I høystol kan de sitte i 10 minutter i strekk, eller mindre hvis de er slitne før det. Dette gjelder fra ca 6 mnd. Det med å sitte oppe og være en del av familien (feks under måltidene), er også veldig viktig for barnets sosiale utvikling.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. mai 2007 #56 Skrevet 21. mai 2007 Nei, jeg lenge leve!! Synes bare det ble feil å kalle deg en dritt kjerring. Kan sikkert kalle deg mye dritt, men kjerring ble liksom feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå