♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 14. mai 2007 #55 Skrevet 14. mai 2007 Hehehehe.. Jeg har akurat kommet over hit til 3.tri, og nå husker jeg hvordan detvar å ha flest dager igjen, hehe.. Har 83 dager igjen og de fleste her var jo nesten på minus, hehe :-) Men nå er det snart min tur og da... Lykke til alle sammen, Joakim og jeg sender babystøv til alle med termin i dag, eller få dager igjen og spesielt til dere som har gått over...
Avienda Skrevet 14. mai 2007 #56 Skrevet 14. mai 2007 Hadde menstermin i går og ul-termin om 9 dager!!! oooh, nesten bare en uke!!
Inanna~33 dager igjen Skrevet 14. mai 2007 #58 Skrevet 14. mai 2007 Bare 70 dager igjen! Uæææ så fort tiden går!
ltn :) Skrevet 14. mai 2007 #60 Skrevet 14. mai 2007 hei j har 73 dager til ul term. og 68 til mens term. å j syns tiden går for sakte.
MinteMorKine Skrevet 14. mai 2007 #64 Skrevet 14. mai 2007 6dager og han kan godt komme i dag sånn før 17.mai=) hehe
prins 07, prins 10 Skrevet 14. mai 2007 #65 Skrevet 14. mai 2007 66 dager igjen.. Æsj, blir helt deprimert jeg. Synes ikke det går fort i det hele tatt! Og hvis jeg går 16 dager på overtid slik innlegger gjør tror jeg at jeg flyr på veggen. Jeg hadde grini meg til å bli satt igang!
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 14. mai 2007 #68 Skrevet 14. mai 2007 45 lange dager igjen=) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx---- krysser fingrene mine for deg!! Lykke til=)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 14. mai 2007 #69 Skrevet 14. mai 2007 22 dager til UL termin, 10 dager til menstermin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå