Gå til innhold

Hvor mange dager 14.05.07??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del er det 16 dager siden jeg hadde termin....

Mulig satt i gang i morgen....

*krysse alt som krysses kan* ----> XXXXXXXXX

Begynner å bli litt lei nå ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

76 dager igjen her...

Krysser fingrene for at du blir satt i gang...

Sender deg masse fødestøv...**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Takk for det;)

Mistenker stygt at de ikke gjør det...men håper veldig på det! Hadde ikke åpning i det hele tatt i går, bare en myk mormunn! Ble strippet, men merket ikke noe til det, begynte ikke å blø heller. Noe hun sa jeg antakeligvis vill gjøre.

Har en STA kropp... *huff*

Skrevet

termin i dag;)så håper d skjer noe snart...

Skrevet

11daga igjen!:)

*huff da* stakkars deg, får håpe at ting bynne å skje i løpet av natta da!;)

Sende deg masse fødestøv:)

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

13 dager igjen her.. huff 16 dager på overtid høres helt for ferdelig ut skal jeg være ærlig.. sender deg litt fødestøv*********************************************************** ( men ikke allt, vil gjerne ha litt selv.. hehe)

Skrevet

gravid85:) ; Ja det er lov til å håpe, har ikke gjort annet de siste 16 dagene jeg..... Kanskje jeg har "håpt" for mye;)

Så pass på å ikke gjør den samme "feilen" ;)

*Lykke til i hvertfall*

Nå tar jeg natta, skal tidlig opp i morgen. Fordi jeg skal på sykehuset og KLAGE meg til at de gjør noe med meg;) *hehe*

Skrevet

18 dager igjen..

Men jeg går med muligheten til å bli satt i gang nå da, pga. sykdom.

Småen kom 3 uker før, så jeg tenker jeg får bite tenna sammen en liten stund til, men kroppen begynner å bli ganske ferdig nå.

Skrevet

40 dager og ENDELIG høygravid :D

Skrevet

35 dager;)

Skrevet

22 dager igjen... .snaaaaart fødeklar!! (",)

Skrevet

13 dager igjen til terminen her

Skrevet

Termin idag, men har det ikke travelt med å føde. Har tenkt å bruke denne uken til å sprenglese til eksamen : )

Skrevet

Jeg har igjen 19 dager, men jeg tror jeg trenger det også. Føler meg ikke klar til dette i det hele tatt. Ikke har jeg tid før om 14 dager heller :-)

Skrevet

75 dager igjen...........!

Synes ikke det er lenge siden jeg skreiv her inne at jeg hadde 100 dager igjen..........jammen har disse 25 dagene gått fort!!!!!!

Hååååååper resten går like fort...=)

Skrevet

jeg har 85 dager igjen :)

Skrevet

Bare 18 dager igjen!!!!Og de neste dagene kommer til å gå kjempe fort,skal holde bursdagsselskap for min sønn i morgen(han har bursdag 17.mai) Etter 17.mai er det bare 14 dager igjen!!!! JIPPI!!

Skrevet

25 dager igjen på meg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...