gullet kom 03.07.07 Skrevet 14. mai 2007 #26 Skrevet 14. mai 2007 52 laannnge dager igjen.... klar for baby nå jeg... men må nok vente...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. mai 2007 #27 Skrevet 14. mai 2007 32 dager igjen. Jeg synes tia går fort,jeg.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 14. mai 2007 #28 Skrevet 14. mai 2007 29 dager har jeg igjen, wow nede på nytt tall
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 14. mai 2007 #29 Skrevet 14. mai 2007 64 daga igjen gitt... går unna no...
Bebbe-fødeklar Skrevet 14. mai 2007 #30 Skrevet 14. mai 2007 Mens termin i dag og 2 dager til ul termin ) Spennende!!!
(Muskat) Skrevet 14. mai 2007 #31 Skrevet 14. mai 2007 8 dager gjen. Og nå MÅ jeg logge meg ut av BIM så jeg kan få levert oppgavene jeg må levere denne uka!!!!
shr&e&lillesusanne Skrevet 14. mai 2007 #33 Skrevet 14. mai 2007 14...bare 2 uker igjen til termin!!!! =))
Dagros Skrevet 14. mai 2007 #34 Skrevet 14. mai 2007 20 dager igjen! Håper du slipper å vente lengre nå, tipper du blir satt igang, lykke til!
kjempekanin Skrevet 14. mai 2007 #35 Skrevet 14. mai 2007 20 dager igjen, begynner å bli tungt for min del, skulle gjerne ønske at det var over nå, men jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet, han kommer vel når han er klar for det. Sender deg masse fødestøv jeg også. Lykke til.******************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #37 Skrevet 14. mai 2007 20 dager igjen her også! Nå har jeg pakka bagen så alt er klart. Bare å vente å vente å vente....
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 14. mai 2007 #38 Skrevet 14. mai 2007 36 dager igjen... nesten litt skummelt at det er så kort tid igjen.. men skal bli deilig å bli ferdig og helt fantastisk å se den lille snuppa:)
@nita+Sebastian Skrevet 14. mai 2007 #41 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har 11 dager igjen, og i dag gikk slimproppen )
Divinity Skrevet 14. mai 2007 #43 Skrevet 14. mai 2007 1 dag vistnok. Føles ikke slik, vedder på det blir endel overtid på meg ja
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. mai 2007 #45 Skrevet 14. mai 2007 Menstermin imorgen 8 dager til ULtermin i går hadde jeg første dag som jeg var litt lei, så nå skal det bli deilig å få hilse på h*n snart synes jeg! Føles litt bedre i dag da, heldigvis!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 14. mai 2007 #46 Skrevet 14. mai 2007 2 dager.. men er sååå drit lei nå! vil bli ferdig! Anniken&gutten: fuff føler med deg! så lei jeg er nå tør jeg ikke tenke på hvor lei du er! sender mange trøste klemmer =O)
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #49 Skrevet 14. mai 2007 her er det 49 dager igjen. gleder meg nå. om ni dager kan jeg slenge på en liten høygravid hale på nicket mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå