mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #51 Skrevet 9. mai 2007 Da er min påstand at dine følelser for partneren din er ikke 100% kjærlighet,fordi da har en ikke lyst eller samvittighet til å gjøre noe sånt.En annen ting så må jo partnerne din være litt rar som godtar at du gang på gang er utro.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #52 Skrevet 9. mai 2007 Joda, han elsker meg.... Og jeg elsker han... Vi prøver fortsatt og går til rådgivning. Om det hadde vært fakta at om man er utro så har man ikke ekte følelser så hadde det vel ikke vært noe vits med rådgivning i slike situasjoner??? Jeg prøvde ikke å få noen til å tvile på samboerene sine, jeg sa bare at JEG trodde jeg kunne stole & vite 100% at han ikke ville gjøre dette men JEG tok feil....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #53 Skrevet 9. mai 2007 Vel nå var det JEG som var i denne situasjonen. Og jeg ELSKET han, han er og har alltid vært alt for meg! Samvittigheten tok nesten livet av meg, men det var denne etterpå klokskapen da. Min partner er ikke rar! Han er perfekt på alle måter, og vi har brukt tid på dette, men han har altså tilgitt meg fordi han mener alternativet er vondere. Og jeg har ikke vært utro mot han siden disse episodene for 10 år siden, og håper og tror jeg ALDRI vil møte og falle for fristelsen igjen.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #54 Skrevet 9. mai 2007 jeg prøvde ikke få noen til å tvile på partneren sin...... jeg sa bare hva som skjedde meg............
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #55 Skrevet 9. mai 2007 Vel,jeg tror ikke på folk som sier at de elsker en partner over alt på jorden og er utro mot den person,det har jeg bare ikke tro på.Noe er galt og det bør enn jo ta fatt i da,slik at en kan få følelsene på plass igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #56 Skrevet 9. mai 2007 Det blir så vanskelig å debattere dette når det hele blir dratt ned med at han/hun ikke elsker partneren. Jeg har en utro mann, og en annen her har selv vært utro, men elsker mannen sin. Det går faktisk an. Brukte selv forferdelig lang tid på å forstå at han ville meg så vondt når han elsket meg, men sånn er det visst. Det ser jeg forsåvidt også når jeg ser på damene.........Han angrer selvfølgelig, og denne saken jobber vi kontinuerlig med.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #57 Skrevet 9. mai 2007 vel... vi hadde det perfekt, planlagt å gifte oss til sommeren og alt Kanskje vi gifter oss en dag, om jeg greier å fortsette.... Uansett så syns jeg ikke det er mye snilt å påstå hardnakket at du VET dem ikke har ekte følelser om man gjør noe slikt.... Men men, jeg & min samboer prøver hvertfall å få dette til.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #58 Skrevet 9. mai 2007 Prin...bab....så mye husker jeg av nicket etter at jeg klikket på : svar på innlegget. Uansett, fikk du vite det nå nylig siden du for kort tid siden hadde sagt at du stolte på han 110 prosent?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #60 Skrevet 9. mai 2007 Så får du la vær og tro det. men sånn var det!! Jeg skulle veldig gjerne ønske at noe var galt og at det var derfor jeg var utro. Hadde vært lettere å leve med hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #61 Skrevet 9. mai 2007 Mamma til en stor og en liten, du har virkelig IKKE peiling!! Hvor gammel er du egentlig?? Har aldri lest så mange dumme utsagn i mitt liv. Stønn.....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #62 Skrevet 9. mai 2007 Tror jeg har mer peilign på mye mangt enn du aner*ler*
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #63 Skrevet 9. mai 2007 Hvor lenge har du vært sammen med samboeren din, mamma til en stor og en liten?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #66 Skrevet 9. mai 2007 Jeg håper at aldri min mann har vært utro og håper han aldri er det. Selv om vi har et sundt og godt ekteskap. Men 100 prosent sikker er jeg aldri. Da er jeg jo DIREKTE DUM, som enkelte andre her. men tenker sjeldent/aldri på det, og nyter forholdet vårt å elsker han vanvittig. Men sannheta er at både jeg og han KAN være utro selv om jeg håper at ingen av oss er det. Damer ikkevær så dumme at dere sier 100 prosent og HELT sikker. For det er dere kun hvis dere er GUD!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #67 Skrevet 9. mai 2007 Har du ikke så mye følser for ham,at du ikke er trygg på deg selv en gang?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #68 Skrevet 9. mai 2007 HVOR LENGE HAR DU VÆRT SAMMEN MED HAN? Spurte jeg.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #69 Skrevet 9. mai 2007 og jeg spurte hva det har med saken å gjøre
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #71 Skrevet 9. mai 2007 jo,jeg hadde svart hvist det hadde noe med saken å gjøre og du kanskje hadde turd å skrive nicket ditt.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #72 Skrevet 9. mai 2007 Jeg bruker aldri nick, jeg vil være anonym på internet. Ser at jeg traff et ømt punkt, hihi.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #73 Skrevet 9. mai 2007 hvordan kan det være et ømt punkt,om vi har vært sammen en dag eller ti år,har ingen betydning på hvor mye jeg stoler på ham.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #74 Skrevet 9. mai 2007 Hør på mamma, hun vet best!! Hun er skinnhellig, fordømmene, naiv, bedreviter og ser ikke lenger enn til nesen sin. I sitt 100 prosent trofaste forhold som gubben ikke får lov til og bevege seg ute. Hallo, hun kan umulig være 38 år, det må være ei fjortisjente som har det litt gøy her. Ingen med så idiotiske og enspora meninger om liksom skal være voksne??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå