Stratos med 3 barn Skrevet 9. mai 2007 #26 Skrevet 9. mai 2007 Jeg stoler på mannen min pr i dag og tar ingen sorger på forskudd! Men jeg er "bare" passert 30 og jeg tipper vi skal oppleve små og store kriser før vi går i grava forhåpentligvis sammen. Hva hvis vi mister et barn? Hva hvis en av oss mister jobben? Hva hvis, hva hvis, hva hvis....? Jeg kan komme på mange situasjoner som kanskje kan ødelegge litt av samlivet vårt og som igjen KANSKJE kan medføre utroskap. Jeg lar mannen min gjøre hva han vil og misstenker han ikke på noe, men jeg kan ikke sitte her å være kjepphøy og si det ALDRI vil skje!
Stratos med 3 barn Skrevet 9. mai 2007 #27 Skrevet 9. mai 2007 mamma til en stor og en liten Jeg tror du missforsto bortimot alt jeg skrev!!! Som du sier selv vet man mye om noen kan være typen til det utfra feks tidligere forhold. Altså, min far var aldri før, eller siden vært det, derav ikke typen til å være utro. Men han hadde en livskrise som dessverre ga seg det utslaget.... Å insinuere at jeg ser på min far som en mulig partner er i grunnen en grov fornærmelse og ikke engang et sakelig argument! Jeg kan videre omtale kolleger, kamerater og andre familimedlemmer også som typen, eller ikke typen til å være utro fordi jeg kjenner de, uten at de av den grunn er en tenkelig partner for meg!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. mai 2007 #28 Skrevet 9. mai 2007 Den som minst venter det......... Man kan ALDRI si med sikkerhet, det tror jeg de fleste vet!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #29 Skrevet 9. mai 2007 Her skriver du om depresjon og drikking og at mannen gikk ut å drakk seg full og var utro,vel,min mann hadde ikke gått ut på byen og drukket seg full uansett,det vet jeg.Han hadde kanskje lukket seg inn i seg selv,men ikke gått på byen og drukket og vært utro.Det at en drikker og er utro etter det,har ingen betydning,da har han hatt et ønske før han gikk ut om å være utro,men drakk seg til mot.Dette vet jeg at min partner aldri ville gjort mot meg.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #30 Skrevet 9. mai 2007 Akkurat det du skriver til slutt har vi diskutert, for etter min mening virket det helt håpløst å bruke som "unskyldning". Selv tror jeg at jeg hadde søkt hjelp og støtte hos min nærmeste familie, og ikke gått på fylla og vært utro. Og nå det er sagt, vi har på langt nær kommet til bunns på denne floken! Hater det han har gjort. I utgangspunktet er også min mann veldig rolig, ikke noen partyløve og svært familiekjær. Derfor ble sjokket så stort.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #31 Skrevet 9. mai 2007 Stratos, jeg beklager at jeg fornærmet deg og ser nå i ettertid at det kan tas feil opp.Mente ikke at du har/hadde noen form for slike følelser overfor din far.Hvordan skal jeg forklare hva jeg mente.Altså en kan ikke vite om noen er i stand til å være utro uten å være så nære og intim dem at du vet hvordan personne er.Et forhold kan være helt anderledes enn det andre oppfatter fra utsiden.Jeg var sammen med en en gang og vi hadde det ikke bra,men når folk så oss sammen,så holdt vi maska,derfor ble alle sjokkert da jeg sa at jeg gikk fra denne mannen.Derfor mener jeg at en må kunne se personen som en mulig partner for å oppdage om han er typen til å være utro eller ei.Forstår du hva jeg mener?
Stratos med 3 barn Skrevet 9. mai 2007 #32 Skrevet 9. mai 2007 Forstår hva du mener! Men jeg mener fremdeles at man ved letthet kan ta en tur på byn eller kikke på gutta på jobben og mene noe om hvem som er potensielle til å kunne være utro og hvem som ikke er det. Og det selv om jeg aldri har vært intime med noen av de..... En annen diskusjon som jeg også finner innteressant. Er man utro kun når man har hatt samleie eller annen seksuell kontakt. Eller er man utro om man har følelser for en annen, selv om man aldri har gjort noe "galt" med denne personen?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #33 Skrevet 9. mai 2007 Hm,kopierer det spørsmålet ditt der jeg og starter en ny tråd,for det er jo et intresant spørsmål*S*
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #34 Skrevet 9. mai 2007 Synes vi var ganske flinke til å diskutere saklig her nå jeg:) Flinke jenter:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #35 Skrevet 9. mai 2007 Det er som å lese fjortis innlegg. Du kan aldri stole 100 prosent på en annen. Blir like dumt som ei på videregående, som satt å fortalte at hun hadde værdens snilleste type og om han hadde vært utro så hadde hun aldri mere snakket med han. Der satt resten av klassen å fniste fordi typen hennes hadde vært på 3 av jentene siste 3 ukene. Når typene har behov for å fortelle hvor mye han misliker og hvor utilgivelig og fælt det er å være utro så er det kun en grunn til det. Han hjernevasker dama så ho aldri skal se sannheta i øynene. Akkurat som homofober er skaphomser. De hater homser og har lyst å banke hver homse de ser så sitter de å ronker til guttebilder hjemme. Nei, gla jeg ikke er så dumme som Kab&Jenny og Idefix. Stol kun på deg selv og elsk den andre. (men å si den aldri vil være utro er å tro du selv er en gud.) Er du gud???? Kanskje du tror det selv???
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #37 Skrevet 9. mai 2007 Ok,anonym,hvis du mener at en er Gud fordi en vet med 100% sikkerhet at partneren din ikke vil være utro,så er jeg Gud ja. Må være fryktelig for deg anonym og være redd for at partneren er utro,t.o.m så redd at du ikke tørr å stå frem med nick,forstår ikke hvorfor du er i det forholdet jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #38 Skrevet 9. mai 2007 Det er ikke det minste rart at noen menn utro, når man leser her at det kan gå månder og ikke minst år mellom hver gang de får seg noe hos kjærringa. Og da har han levert inn søknad i 3 eksemplarer, og hun lar han forstå hvor ille det er for henne å ha sex med han. Vi hadde da sex når jeg gikk gravid, men leste da at unge friske jenter ikke ville ha sex?? Fordi att? Nei ikke rart de er utro, når de ALDRI får noe hjemme. Så fruene får skylde på seg selv!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #39 Skrevet 9. mai 2007 Veldig moden og seriøst innlegg må jeg si
manonym Skrevet 9. mai 2007 #40 Skrevet 9. mai 2007 Anonym: Du kan ikke helt alvorlig mene at om det er en tørkeperiode ang sex i forholdet ( da snakk om måneder), så kan jeg takke meg selv om mannen min er utro??? Folk kan ha forskjellige grunner til hvorfor de ikke vil ha sex, noen er mye trøtt og uopplagt, mens andr kanskje har opplevd noe vondt i forbindelse med sex som de må jobbe i gjennom, hvem vet? men det er da man skal kunne lene seg til mannen sin og takke for at han ikke maser, men er der og støtter. Slik kan jeg med min mann heldigvis.=)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #41 Skrevet 9. mai 2007 Vel..... jeg var en av dem som sa jeg stolte 110% på samboeren min, og var faktisk 100% sikker på at han ALDRI kunne være utro. Ærlig, snill, topp forhold og alt det der..... Hva skjedde for et par uker siden??? Utro, da han var på kurs i 3 dager med jobben..... Så....... jeg sier aldri noe slikt igjen.....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #42 Skrevet 9. mai 2007 Trist for deg,men da har ikke følelsene hans vært ekte overfor deg.
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. mai 2007 #43 Skrevet 9. mai 2007 For en stygg ting å si, mamma til en stor og en liten.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #44 Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor er det stygt å si,jeg synes synd på henne,men sanheten er jo at han ikke hadde ekte følser for henne .Synes det er mer slemt av henne å prøve å få oss som vet at partneren vår er 100% trofaste,til å tvile på det,for det er jo det de som påstår at jeg trodde også det,men så sjedde det og det,prøver på.
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. mai 2007 #45 Skrevet 9. mai 2007 Tror jeg skal la være å svare på flere tråder du har lagt eller krangle med deg i innlegg. Jeg synes du er en skinnhellig, overbeskyttende, naiv idiot og du synes helt sikkert ikke noe pent om meg heller.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #46 Skrevet 9. mai 2007 Helt ærlig så har jeg ikke noe tanker om deg,har det ikke om noen her inne faktisk.Henger meg ikke opp i nick,leser det som blir skrevet og så svarer jeg på det. Desuten så krangler jeg ikke,jeg diskuterer,det er mye kjekkere.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #47 Skrevet 9. mai 2007 Vil bare si at jeg har opplevd at noen av de mest stabile, rolige familiefedre jeg visste om, som jeg aldri trodde kunne være utro, har prøvd seg på meg. Stoler ikke på menn, de er ALLE utro... Det er bare snakk om TID,STED & MULIGHET Håper dere ikke faller langt den dagen det plutselig smeller.......For tro meg... Det gjør det før eller senere....
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. mai 2007 #48 Skrevet 9. mai 2007 Men det er jo bare trist at du synes det! Dessuten har vel ikke vi kvinner noe særlig bedre rulleblad.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #49 Skrevet 9. mai 2007 Må si jeg synes synd på deg anonym 20.35 at du føler det slik.Da kan jo ikke du noen gang få et godt å stabilt forhold,der dere kan planlegge fremtiden sammen og hvor mange barn dere skal ha,hva dere skal gjøre i ferien osv.Er glad at jeg har en mann som er 100% trofast,du kan finne en du også hvis du bare ønsker.Noen trekkes faktisk mot de som er utro.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #50 Skrevet 9. mai 2007 Min mann har aldri vært utro mot meg (så vidt jeg vet), men jeg har vært utro mot han ved to anledninger (han vet om dette). Begge gangene hadde vi det fint i forholdet. Han var ikke slem, bortreist, opptatt eller noe. Han gjorde alt riktig. Jeg elsket han. Allikevel bedro jeg han, så jeg syns alle som sier at min partner ikke kan være utro er naive. Dessverre. Men det er viktig å ikke gå rundt og mistenke partner for utroskap heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå