¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Er det sånn at dere var lykkelige og at det plutselig en dag sa pang også var mannen din utro? Var det ingeting som antydet at denne mannen kanskje ville eller kom til å funne finne på å gjøre noe slikt? Jeg er sammen med og fått barn med en mann jeg VET ikke kunne vært utro. Hadde det noensinne vært tvil om at han kunne vært det hadde det ikke vært aktuelt å starte famile med han. Er så trist å lese om familiene deres som går i oppløsning. Skulle stått i panna på dem: " trolig utro mann"
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Trur du at alle som har utro menn har vist at de kan være utro. Hvor naiv er du?????? De har gått rundt som deg og VIST at mannen ikke kom til å være utro og derme har fallet vært ennå dypere!!!! Teit teit innlegg.. Du dummer deg ut!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Ingen kan vite 100%. Det er jo de som er skremmende. Hver 4 nordmann er eller har vært utro. Selv om du VET nå at han ikke kan være utro, det tror jeg deg på, kan du ikke vite om han kommer til å være i stsnd til det i fremtiden. Forhold forandrer seg over tid, og det gjør personer også. Mange fristelser der ute. Jeg tror også at dersom menn(også kvinner) visste at de kunne slippe unna med utroskap og at det fikk ingen konsekvenser, ville de vært utro. Vi er ikke skapt monogame, så alt går på holdninger og moral. Dette kan jo forandre seg ettersom årene går og visst forholdet er i en dårlig periode.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 Jeg er sikkert naiv, men jeg jeg påstår fremdeles at mannen min aldri ville vært utro.. så det så..
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Samme føler jeg Kab,stoler 110% på mannen min og han stoler 110% på meg.Han kan ikke lyve foressten ,tar han alltid :0)) Så det har han gitt opp..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 velger å være anonym. Min mann har vært både utro og forelsket i en annen. Utro har han vært 4-5 ganger og med tre ulike damer som alle var i min omgangskrets. Jeg fikk SJOKK første gang. Det var like etter at vi hadde giftet oss, og jeg hadde ALDRI innbilt meg at han kunne være utro. Fremdeles synes jeg ikke at han er typen til det, det er derfor det er så skremmende-og han løy. Løy og løy og avfeide alle mine mistanker, og jeg trodde på han inntil venninnene mine fortalte noe annet. Ja, jeg er knust og ja, jeg bor sammen med han fremdeles, og ja, jeg vet at jeg burde kastet han ut. Men jeg ELSKER han, og han sier han elsker meg.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2007 hehe, så bra Idefix! jeg mente ikke å skape furore her inne, men jeg bare tenkte høyt... kanskje ikke så lurt her inne det..
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2007 Synes det er veldig trist for deg Anonym, at mannen din har vært utro mot deg.. jeg kjenner at jeg hadde blitt så utrolig lei meg om det hadde skjedd... men jeg føler meg sikker på at mannen min ikke ville vært utro.. han har selv også gjort det veldig klart at utroskap er utilgivelig.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Jeg vet med 100% sikkerhet at samboer aldri i livet kunne vært utro mot meg.Han er rett og slett en for ærlig person til det.Hadde han følt at dette forholde var det noe galt med hadde han snakket ut om det og evt gått i fra meg,hvis vi ikke klarte å løse det,men han hadde aldri gått ut å vært utro mot meg.Det vet jeg bare. Min mor sa en dag at samboeren min antakelig er verdens snilleste menneske og det sier jo litt.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2007 mammaen til en stor og en liten Akkurat sånn ville det vært her i huset også.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Jeg stoler på mannen min og tror ikke han kunne vært utro, men dere kan jo ikke si at deres menn 100% sikkert ikke ville vært utro.................... Den eneste personen du kan stole 100% her i livet er deg selv, men når jeg tenker etter så lan du vel nesten ikke det heller bestandig.....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Meg og bøllegutta!! Jo det kan jeg og hadde jeg ikke kunnet sagt det,hadde jeg heller aldri i livet fått baby i sammen med ham.Ingen garanti for at forholde vil vare( selv om alle sier at vi passer så bra sammen) men det er det jo ingen som har.Plutselig skjer en ting som en ikke hadde ventet og dermed kan ting skjære seg,selv om jeg her og nå ikke kan se hva det skal være*S*
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #14 Skrevet 9. mai 2007 Ta også skjerp deg Kab&Jenny¤ 21.11.06 Du driver og gnir om at mannen din er så jævelig perfekt og ikke kunne ha vært utro. Men, plutselig skjer det deg en dag.. Du er veldig naiv synes jeg. Tror du damer vet at mennene dems er utro.. Det er noen som plutselig skjer i et forhold og det er veldig synd.. Men, husk menn lyver om det og sier det ikke er sant osv.. Kanskje mannen din også er utro men han er veldig flink til og skjule det..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 Beklager at jeg sier dette, men til dere som er skråsikker: Ikke vær naiv.... Jeg er ikke av de yngste her, og har gjennom jobben min sett så utrolig mye utroskap...Jobben innebærer reising og jeg er ofte alene med "guttegjengen"..De mest fornuftige og såkalte trofaste familiemennene benytter seg mer enn gjerne av mulighetene som byr seg... Denne jobben har jeg nå hatt i 10 år og jeg har møtt veldig, veldig mange ulike mennesker i ulike stillinger... En rød tråd har vært utroskap og oftest når alkohol er innblandet... Selvsagt er det mange kvinner som er utro.. men menn er menn sier jeg bare. Så ikke vær så skråsikker. Stol på hverandre, men ikke vær naiv..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #16 Skrevet 9. mai 2007 ....som min mann gjorde. Men man kan ikke kalles naive fordi om en ikke tror at mannen er utro, det er fordi vi stoler på de:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 Jeg er ikke naiv og jeg er nok blandt dem eldste her inne,men jeg er 100% sikker på at min kjære aldri kunne vært utro mot meg.Han er bare ikke typen til å gjøre det.Jeg er den eneste ene for ham og jeg synes synd på dere som kanskje ikke føler det slik,men jeg vet at jeg er det.Som jeg sa tidligere,hadde det vært noe galt,hadde han tatt det opp med meg,gikk det ikke ann å ordne dette,vel da hadde han heller gått,han hadde ikke vært utro mot meg.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #18 Skrevet 9. mai 2007 Du har nok trampa i ett glass hus nå ja.men men ikke bry deg du.en må passe seg for hva en sier på dib må du forstå :0)
Stratos med 3 barn Skrevet 9. mai 2007 #19 Skrevet 9. mai 2007 Jeg syntes pappaen min var perfekt på alle måter og er kjempe glad i han, men han var utro mot min mor. Det har medført at jeg er av den oppfatning av at ingen er perfekte og at alle desverre kan gjøre feil! Her i huset stoler jeg kun på meg selv og har nok med å "feie for egen dør". Mannen min vil jeg si heller ikke er "typen til å være utro" og jeg hadde aldri gifta meg og fått barn med han om jeg hadde sett de faresignalene i han, men om han en dag skulle være det, vel...., det kan bare fremtiden vise.....! Selv om jeg ikke er sjalu eller mistenksom av natur, så lukker jeg heller ikke øynene for "realiteten" som dessverre for mange viser seg før eller siden. Forsto dere den slik den var ment mon tro?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 9. mai 2007 alle menn er jo ikke utro, så å si at vi som stoler på at mannen vår ikke ville vært utro er naive blir jo litt feil da...
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #21 Skrevet 9. mai 2007 Om nå mannen min skulle ha vært utro da og jeg oppdaga det hadde han reist til h...ut av huset før han hadde fått sukk for seg.det veit han og det samme hadde jeg måttet gjøre.UT på dagen.Har vært sammen med en utro mann før og gjort det engang = alltid utro,er min opplevelse så det hadde jeg aldri akseptert. Er kanskje naiv,men han veit iallefall hva som skjer om han er utro.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #22 Skrevet 9. mai 2007 Jeg forstod deg Stratos:) Man lever etter sine erfaringer og det er du bevis på. Helt naturlig. Men det er ogå lov å stole på at mannen sin ikke vil være utro.. Er jo også litt dumt å ta sorgene på forskudd om mannen sin ikke har gjort noe som tilsier at skal ha vært eller kommer til å være utro.. hvis du skjønner hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #23 Skrevet 9. mai 2007 jeg var også 100 prosent sikker på det, han og. I følge min mann er jeg også den eneste for han. Det som skjedde var at han gikk inn i en depresjon, han hadde en jobb som holdt på å ta knekken på han. Følte at alt gikk i mot han på alle fronter. Når han var ute, eller hjemme også, drakk han seg snyt-full-og det var da det skjedde. Aner ikke hvorfor. Og de damene er ikke akkurat noe glansbilde. Hele mannen min holdt på å tørne, han gråt, lukket seg inn i seg selv, sov, ja i det hele tatt. Så utroskap handler ikke bare om mangel på sex og spenning i parforholdet. Dette kan skje ALLE
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #24 Skrevet 9. mai 2007 Vel,synes det er jo rart at du kan se på din far som en evt partner da,for det er jo bare ut fra ens egen,eller evt en partner en kan tenke seg om de er typen til å være utro .Tror mange har menn som de tror er typen til å være utro og som kanskje vet at han har vært det i et tidligere forhold,men som tror at vi har noe spesielt så mot meg gjør han det ikke.Jeg vet at min sambo ikke er typen til å være utro og han kommer aldri til å være det.Det er jeg 100% sikker på,så får heller dere som er sjalu for at jeg kan være så sikker på det,heller gå inn i dere selv.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #25 Skrevet 9. mai 2007 Sv: Dere med utro menn.. NYTT 12:38 9.05.2007 jeg var også 100 prosent sikker på det, han og. I følge min mann er jeg også den eneste for han. Det som skjedde var at han gikk inn i en depresjon, han hadde en jobb som holdt på å ta knekken på han. Følte at alt gikk i mot han på alle fronter. Når han var ute, eller hjemme også, drakk han seg snyt-full-og det var da det skjedde. Aner ikke hvorfor. Og de damene er ikke akkurat noe glansbilde. Hele mannen min holdt på å tørne, han gråt, lukket seg inn i seg selv, sov, ja i det hele tatt. Så utroskap handler ikke bare om mangel på sex og spenning i parforholdet. Dette kan skje ALLE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå