Gå til innhold

Bergen?


Erisa*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, så morro, Happy H! Da har vi jo termin nesten samtidig! Kanskje vi møtes på føden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere begge, Svampen og Erisa for oppmuntring og støtte! Tenkte dere kunne synes det var greit med en liten tilbakemelding...

 

Det har gått overraskende bra med meg den siste uken, tatt i betraktning alt som har skjedd! Jeg har vært på jobb hver dag og stått på verre. Fysisk føler jeg meg mye bedre nå som jeg ikke lenger er gravid (nesten synd å si...) og jeg har kanskje fått noen gode nyheter oppi det hele. Jeg har ikke fått resultatet av analysene enda, men kirurgen mente det kan ha vært en missed abortion. Men vi vet ikke enda om det også var partiell mola, dvs et foster der som var dødt ved ultralyd, men kanskje også en mola/morkake. Ved første alternativ vil det si at vi kun må vente en mens/mnd med å prøve igjen. Var det mola stemmer det at de nå har gått over til å anbefale målinger og avventing i et halvt år - ikke et helt. Så med mindre det var ett eller annet riv ruskende galt, vil vi i verste fall måtte venter ca 6mnd+ i beste fall ca 1mnd+. Oppi det hele er jo dette gode nyheter, ikke sant? Stoler selvsagt ikke på dette heller helt nå da, men det ligger der i bakhodet og hjelper meg litt til ikke å fokusere på det negative i det som har skjedd og som jeg selvsagt ikke kan gjøre noe med uansett.

 

Dere skal få vite hva som skjer videre når jeg får tilbakemelding på prøvene som er tatt. Kryss fingrene!!

 

hilsen "ikke lenger termin januar 08"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

 

Godt å høre at du har det bra tatt forholdene i betrakning.

Helt supert hvis det ikke er det dere trodde å tid for nye forsøk kan begynne tidligere, men det vil vel tiden vise, krysser fingrene for deg hvartfall.

Godt å høre fra deg igjen så snakkes vi igjen.

 

Svampen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdatering:)

Godt å høre at du har det rimelig bra:) Høres ut som at du blir skikkelig behandlet og at legene vil finne ut av hva som har skjedd.

 

Ønsker deg og din kjære all mulig lykke neste forsøk:)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Lenge siden jeg har vært inne på denne siden nå, men venter på vidunder nr 2. Har ei lita prinsesse på 1,5 år så det blir gøy med en til.

Spennende å se hva det blir.

 

Bor i Bergen med mann fra Ålesund og har termin den 19 januar :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er god! Vi må få til et treff når magene er blitt litt større. En av dere foreslo august - og jeg er med på den! Lykke til i mens alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så morro med mann fra Ålesund, jeg kommer derfra:)

Gratulerer med ny spire, da!

 

Vi er visst flere med termin samme uke, kanskje vi møtes på føden også? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Bergen og venter en liten igjen ca 19 januar.

 

Hilsen snart :6,barnsmamma:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Vi gleder oss masse. Hadde vært kos med treff da siden vi vil ha fri omtrent på likt kan vi bli bedre kjent å gå på trilleturer med de små til neste vår :o)

 

Blir det treff passer det best på kveldstid for min del da vi jobber fult begge to her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi erisa,ska bare se på d.

kortid har du termin?

 

eg gikk 3dager over termin m førstemann,så d blir spennende å se denne gangen ka som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg bor i Bergen. Skal levere min mastergrad nå i juni, så det passet ik helt med barn i magen, men sånt skjer. Er du ferdig med studiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, Anonym:)

Er litt usikker på hvem du spør her, så jeg svarer, jeg, så får andre også svare om de vil:)

Forstår godt at det ikke var helt 100% timing med barn nå siden du akkurat blir ferdig med master! Håper du får jobb eller at det løser seg økonomisk på en annen måte for deg likevel:)

Jeg er langt fra ferdig med studiene, har studert kjemi i to år og medisin i tre år, og har tre år igjen før jeg er turnuslege:) Men hos meg er det ganske så planlagt, jeg tror nemlig ikke jeg vil få det mindre travelt når jeg er ferdig med studiene... Og barn vil vi ha!

 

Håper det løser seg for deg, slik at du kan nyte å være gravid og glede deg til barnet kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg bor også i Bergen. Er 27 år, og ferdig utdannet, har jobbet et par år. Dette er vårt 1. barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er også fra Bergen! 79-modell og venter vårt første barn i jan!

Som alle snakker om er det vanselig de første mnd.

Ikke skal man fortelle det til for mange... Ikke vet man helt hvordan det går... Jeg sitter med mange spm som jeg ikke får svar på!

Legen ville ikke ta i mot meg før 15. juni.

 

Jeg er nesten ferdig med utdannelsen. Men den får vi ta på sikt. Ikke noe krise med den!

 

Gla for å være gravid, og bare håper at alt skal gå bra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er velkommen til å komme med dumme spørsmål (og gode) her i alle fall:) Til sammen har vi ganske bra kompetanse på svangerskap, tror jeg:)

Når har du termin, og hvilken utdannelse tar du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Jeg har termin ca 16. jan.

Jeg holder på med ingeniørutdanning ved HIB.

Så kompetansen innenfor data er ganske bra hos meg!

 

Hadde jo være hyggelig med en slags klubb videre også!

Kjekt med venner som er i samme situasjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, vi har termin samtidig! Til nå har jeg vært den eneste med termin 16.januar på terminlista her. Supert:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra Bergen, er 27 år, og har termin rundt midten av januar? (Er imponert over at alle her inne kan gi en dato! Har aldri vært noe flink å holde regning med når jeg sist hadde menstruasjon. Graviditeten var ikke planlagt, så det har vel kanskje noe å si...

Satser på jeg får vite mer etter jeg har vært hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Lenge siden jeg har skrevet på disse sidene, holder på med innspurten på skolen før ferie så det er lite tid til en titt her. Men tro det eller ei jeg blir faktisk kvalm av å se på pc, er det noen andre som har det sonn?

Ellers håper jeg kvalmen gir seg om ca 2 uker, begynner å bli rimelig lei.

Ellers går det fint og gleder meg til vi skal møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er klart det har noe å si om man har målt tempen for å finne eggløsningsdagen, og telt ned i spenning, eller bare levd som normalt:) Men ungene blir visst født på samme måte uansett hvor planlagte de var;)

Gratulerer med spiren, da! Håper du/dere er glade selv om det ikke var helt planen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Samme som meg! Vi tar det som det kommer.

Oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var 7 uker på vei.

Jeg går visst ikke rundt å tenker på eggløsning ol. Vi visste at vi ville ha barn, men har ikke lavet noe stress av det!

 

Joda. Barna blir født på samme måte!

Jeg gleder meg til min første legetime. Få det bekreftet skikkelig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også gleder meg til legetimen, skal på onsdag! Siden jeg mistet sist får jeg tidlig ultralyd også. Gleder meg sånn! Håper alt ser bra ut...

Hvis alt er som det skal, har jeg tenkt å si det til familien da. Mamma og pappa vet det allerede, men resten av slekta har ikke peiling. Onsdag er bursdagen til farmor, så det blir litt ekstra stas å si det til henne da! Gleder meg!

Har dere sagt det til familie enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...