Gå til innhold

Hvor har dere januar damer tenkt å føde?


MegOgAlleMine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahus på meg. Bor 5 minutter unna. Eller 3 hvis det er jeg som kjører ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har søkt om plass på Rikshospitalet. Håper å få det, men det er visst vanskelig å få plass der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir fredrikstad på meg, fødte på ullevål forrige gang, ikke spes imonert over ullevål, så fr stad blir bra! de har hatt sine oppslag i media, men det har andre sykehus også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig Oslo jente, men flytter til Bærum over sommeren. Så da blir det ganske sikkert Bærum sykehus jeg velger. Praktisk siden det ligger veldig nærme :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde på kongsvinger sykehus.... Leste ei som ville søke seg til kongsvinger det anbefaller jeg på det sterkeste...virkelig flott sykehus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Oj, godt rykte?? Har bare lest om alle alvorlige uhell de har hatt der. Bor midt i mellom Fredrikstad og Oslo, men søkte meg definitivt til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gule stafylokokker og sånt har vel forekommet på flere sykehus, noen alvorlige uhell også. Så da får man prøve eliminasjonsmetoden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fødeplass på Ullevål og søkte meg videre til ABC klinikken, der jeg da var heldig og fikk fødeplass. På ABC får man alternativ smertelindring, ved å føde ved hjelp av akkupunktur og vann. Jeg har 3 venninner som har født på denne måten og de anbefaler dette videre. Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på a-hus sist og det skjer mye rart der også skal jeg love deg, man ser og hører mye. Skal helt klart tilbake til Fredrikstad nå. Har ikke vært rapportert noe derfra på to år. Kjempe oppfølging og flotte avdelinger! Den ene avdelngen på A-hus er helt motbydelig om jeg får si det. Jeg var " heldig" men romvennina mi havnet på 11 stakkar. I Oslo og Lørenskog havner du på opptil 6 mannsrom og det er IKKE gøy! I alle fall ikke når våre nye landsmenn drar inn HELE slekta inn på rommet til enhver tid. Hviletid eller ei og gjerne sent på kvelden. (Ikke rasist altså, men de kan jo ta hensyn!) Jordmor var super på A-hus, men pleierene på barsel kan kanskje trenge et smile kurs eller to. Fikk kjeft for at jeg var så pigg etter fødsel(!) det skulle man ikke være... HALLO! Om jeg føler meg pigg nok til å gå meg en tur på sykehuset (om det så var tre timer etter fødsel) er vel det opp til meg?? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...