Gå til innhold

Hvor har dere januar damer tenkt å føde?


MegOgAlleMine

Anbefalte innlegg

jeg kan velge mellom tønsberg og skien. har vært på tønsberg de to gangene før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man har vel så ganske fritt sykehusvalg så jeg har tenkt å søke keisersnitt på bodø sykehus! Men bor i Vikna... nesten 70 mil unna! Men likte ikke sykehuset i namdal.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører egentlig til Ahus, men vurderer sterkt å søke Kongsvinger. Noen som har erfaringer herfra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søker oslo, men hører til østfold da så jeg håper jeg får plass i oslo liker ikke fredrikstad sykehus. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE ahus igjen iallefall,blir enten rikshospitalet eller ullevaal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde på BSS

...........gudskjelov en gooood stund til enda.

fødte i mars 2006, og føler jeg akkurat har kommet over sjokket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også valget mellom tønsberg og skien, har tre vennineder som har født i tønsberg og min lille søster som fødet i skien. Ut i fra deres erfaringer må jeg innrømme at jeg heller mot skien ja... Og siden jeg bor i larvik by er det så og si nesten like langt til begge stedene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Ullevål eller rikshospitalet for min del.. Gamle rikshospitalet har jo også åpnet en nye fødestue som heter "føderiket". Hadde vært veldig praktisk, siden de er nærmeste nabo, men der er det visst bare "naturlige" fødsler uten epidural bla. og selv om jeg ikke har tatt stilling til dette enda, så vil jeg tro det er greit å ha muligheten dersom det blir for ille.. Hvis ikke hadde jeg nok søkt meg dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det blir på Levanger, selv om jeg litt kunne tenkt meg å havnet på St.Olavs siden alle vennene mine bor i Trondheim og mannen jobber der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, åh jeg får hetta hver gang jeg sveiper nedover lista og ser dette innlegget. Fordi jeg hver gang tror det står HVOR MANGE AV DERE JANUARMØDRE HAR TENKT TIL Å FØDE...... Tror det er hormonene som spiller meg et puss. Måtte bare si det...... Ha en fin natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...