Gå til innhold

Hvor har dere januar damer tenkt å føde?


MegOgAlleMine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ettersom mine fødsler skjer litt fort, satser jeg på at jeg når et egnede sted å føde...men hvor er nesten likegyldig, på en måte. De aller fleste er gode, og er det noen som opplever negative hendelser, er det som oftest menneskelige påvirkninger, og man kan aldri være sikker på at akkurat de personene er der eller ikke... Så når det gjelder meg, er jeg glad hvis alle fødestuer rundt omkring i nordnorge holder åpent i nyttårshelga... Ingen må miste sin åpningstid, fordi jeg har termin i starten av januar og som de to andre får jeg sikkert før termin...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok Stord Sjukehus, vist ikkje det skjer noko spesielt, då blir da Haugesund Sjukehus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levanger:-)

 

Fødte 1.mann der også. Når 2. mann ble født, rakk vi bare ned fra fjellet og inn i stua...og der kom han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bodø på meg, selv om jeg bor laaaangt unna.. hadde en dødfødsel i mars 07 så jeg blir godt oppfulgt denne gangen..... x fingrene for at alt går bra denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erisa og dere andre i Bergen. Jeg har født 2 ganger på KK i Bergen og er godt fornøyd. Storken var supert, men da er man uten epidural. Men man har badekar! Det hjalp veldig. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde fødeavdelingen på fredrikstad hadde et godt rykte.. Mange reiser jolangveis fra for å få føde der.. tom fra sverige. De har kommet lenger en de fleste sykehus i landet med en metode for å forhindre at man sprekker bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Siv eller Rikshospitalet, det kommer ann på hvordan dette svangerskapet utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp,.. hvorfor ikke Ahus, har ikke vært der før. Sist var jeg på Aker Sykehus etter valg (7år siden), men nå bor jeg i Enebakk og Ski er det vel ikke fødeavdeling.. Har ikke satt meg inn i dette enda. Men er alternativet Oslo da eller? Hva skjedde på Ahus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...