Gå til innhold

Hva heter barna deres og hva syns dere om navnet til den over dere på tråden her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flotte navn, men litt tungvint og bruke dobbeltnavna på alle? Likte fornavna dems veldig godt ihvertfall :o) Så er det jo spesielle navn, og det liker jeg ;o) Noe som ikke alle andre har.

 

Min lille gutt heter Niklas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi, måtte bare svare på den. vi bruker bare fornavn til tiltale. Nicklas er kjempefint, d har vært vårt guttenavn på alle 3;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie er kjempefint og Adrian er ikke så aller verst det heller:)

Min gutt heter Liam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josefine er ganske fint. Hadde nok ikke valgt det selv, men syns alikevel det er fint.

 

Mine små heter Stephan og Jessica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine heter Sara, Norah og Daniel.

josefine er jo et navn, men jeg er ikke så glad i det da.

får assosiasjoner til den josefinekaninen på coop obs brødet he he... ikke vondt ment altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Amanda veldig godt, men kan ikke bruke det selv pga assosiasjoner. Hadde ellers vurdert det selv. Min snuppe heter Rebekka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malene er et veldig søtt navn, men hadde nok ikke valgt det selv. Men for all del: et veldig fint og søtt navn :)

Gutten min heter Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas er ett tøft navn, det blir en litt rampete gutt kanskje... :) Og det er flott at 80-talls navn kommer på banen igjen!

 

Jenta mi heter Mali.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malene er et fint navn, ganske vanlig her jeg bor, men søtt:)

 

Gutten min heter Leo Marinius, etter sin tippoldefar Christian Marinius. Bruker hovedsaklig Leo til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår heter Julie.

 

Jeg ville faktisk ha navnet Maja, men samboer'n ville ikke ha det... Skikkelig sånn "go-jente-navn" det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår heter Julie.

 

Jeg ville faktisk ha Maja, men samboer'n ville ikke det.

Syns det er et skikkelig sånn "go-jente-navn"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marion er et fint navn, ble nevnt som et forslag til snuppa mi men jeg var ikke heeelt sikker på navnet.

Her ble det Silje. ganske enkelt og fint navn syns nå jeg. er visst et gammelt norsk pikenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje er fint og søtt, tenker på en søt liten jente med lyst hår og gul kjole. Men det er jo ikke sikkert hun er sånn i det hele tatt, hehe! :)

 

Gutten vår heter Leon Luca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best korte enkle navn, både Leon og Luca er fine. Personlig hadde jeg nok ikke valgt dem begge, og ikke sammen ihvertfall.

 

Min sønn heter Storm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...