Gå til innhold

Hva heter barna deres og hva syns dere om navnet til den over dere på tråden her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns egentlig navnene er fine,men likte ikke konbinasjonen av disse!

 

Min gutt heter Adrian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

michelle emilie heter mine tante barn kjempe fine navn men veldig brukte navn.. sander er litt kjedelig men elias er flott....

 

mine prinser heter fehlix,ferdinand og prinsessa heter madicken... vi er fan av litt spesielle navn

 

mange flott navn på denne listen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte navn. Arti at ikke hele klassen hete det samme.

Min lille tulle heter Lilli Elisabeth, og ho nye i magen skal hete Mina Victoria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i utgangspuktet ikkje fan av doble fornavn. Det blir litt tungt, man alle navna er fine, kvar for seg. Liker særlig Mina og Elisabeth.

Mine heiter Matias, Nikolai, Vilja og Jon (og kva skal babyen i magen heite, tru? Kanskje Brage????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Hjerteskatten min på 3 mnd heter Simon :) Brage er et hundenavn for meg! ;-) Om man liker et navn eller handler jo ofte om hva man forbinder med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! :P

 

Simon synes jeg er ett veldig fint navn, men har dessverre litt dårlige assosiasjoner med det.. :/

 

Turbo her i huset heter Vetle Emilian! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom tråd! :P Simon synes jeg er ett veldig fint navn, men har dessverre litt dårlige assosiasjoner med det.. :/ Turbo her i huset heter Vetle Emilian! :)

 

vetle emilian er ikke helt min smak - men smaken er som baken, heldigvis! Jeg har en Anine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Leon veldig godt. Lucas og Filip er fine navn, men ville nok ikke brukt de selv.

Mi lille snuppe heter Karoline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karoline er fint :) litt sånn gammeldags koselig (jeg liker gammeldags!!) Mine galninger heter Nathaniel Christopher; Natazha Villemo; Wanya Angelica; Adrian Mathias; Yrja Emmelin og Mikael Nicolai (regner med litt pes her nå; men det er greit_vi er immune ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! :) Sikkert gøy å stå på trappa å rope på dem! :) Spesielle navn dere har. Jeg likte veldig godt Nathaniel og Yrja.

Jenta mi heter Serina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karina er vakkert, tror fortsatt jeg har til gode å møte en ekkel person med det navnet.

 

Guttungen min heter William Elijah, han har også dobbelt etternavn, så langt og tok litt tid å tilvenne seg. Men så har alle navnene en tilknytning til hver av sambo's og mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi noe rart skjedde :) William elijah (skrev jeg det riktig?), syns det ble litt mye med begge deler. Som skrevet over heter også min gutt William :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille hjerteknuser heter Zeth Luca. Og hvis noen kjenner meg, jaaa, jeg er på Dib.

 

*signere anonymt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeth Luca var spesielt:) Har hørt zeth fra amerikansk tv, hehe...

Jenten min heter Sophia, det dukket opp noen dager etter positiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia likte jeg! =) Jenta vår heter Anne Victoria, Anne heter hu, jeg, mormora hennes og oldemora hennes så blir generasjonsnavn :) Victoria syntes vi bare var fint =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander er tidloest og har alltid passet fint! Trygt og godt, foeles det. Gutten min heter Elliott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aesj!!! Liker ikke dette nye formatet paa forumet!! -Der var jo mange fler innlegg etter det jeg saa!!!

Oppkalling er saa koselig! Og jeg liker godt baade Anne og Victoria. Men liker Anna litt bedre da.

Spent paa aa hoere hva folk mener om Elliott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...