Gå til innhold

Hva heter barna deres og hva syns dere om navnet til den over dere på tråden her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lilly-Isabelle ble litt for sært for min smak, men så er jeg ikke så glad i sammensatte navn heller, da. ;) Hver for seg synes jeg navnene er ganske fine.

 

Mathilde var mitt favorittnavn før (som min jente skulle hete), men så ble jeg lei av det. ;) Jeg synes fortsatt det er fint, da, selv om jeg gikk bort fra navnet til mine barn.

 

Andrine var fint, synes jeg. :)

 

Mine barn heter Johannes og Hedda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei venninne som har en gutt som heter Johannes, i starten synes jeg det var et litt tungt navn. Nå elsker jeg det, det er et fint navn både til en søt liten gutt og en voksen man.

 

Hedda er et nydelig navn. Det er pent, artig og enkelt navn å uttale og kan tenke meg at det er en tøff liten jente med det navnet.

 

Min jente heter Thelma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker navnet Thelma, forbinder det med en veldig søt jente jeg kjenner, finnes et dikt av Herman Wildenvey om Thelma:) Min datter heter Helle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly-Isabelle ble litt for sært for min smak, men så er jeg ikke så glad i sammensatte navn heller, da. ;) Hver for seg synes jeg navnene er ganske fine.

 

Mathilde var mitt favorittnavn før (som min jente skulle hete), men så ble jeg lei av det. ;) Jeg synes fortsatt det er fint, da, selv om jeg gikk bort fra navnet til mine barn.

 

Andrine var fint, synes jeg. :)

 

Mine barn heter Johannes og Hedda.

 

Oioi! Min jente heter Hedda, og hvis hun skulle blitt gutt, skulle han hete Johannes! wooow, dette var spooky! Elsker navnene da <3

 

Sorry at jeg hoppet inn slik, men jeg måtte bare..! Fortsett med Helle dere :)

Endret av ☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle er et helt nydelig navn! :) Har ei venninne som heter det, og det må være den søteste, snilleste jenta jeg vet om- så jeg elsker navnet :) Glir så lett når man uttaler det :D Min heter Lukas August :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...