Gå til innhold

Hva heter barna deres og hva syns dere om navnet til den over dere på tråden her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Liker veldig godt vilde og tuva... litt uvanlige.haakon er ett helt greit og vanlig navn.gutten min heter nikolai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nikolai er egentlig et fint navn, men jeg kjenner en som heter det som jeg ikke er særlig god venn med -så derfor liker jeg det desverre ikke...

 

Min lille skatt heter Hedda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan synes jeg er litt kjedelig..også minner det meg om et uttrykk hjemmefra hvor man sier: " er du helt johan eller?" som i at man er litt vimsete..hihi:) Men flink som har styrt unna navnetoppen da!

 

Min datter heter Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenny er et fint navn, jeg har også mellomnavn likt med det, men jeg bruker "y" ikke "j", så "Yenny".

Min gutt heter Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny er eit fint navn:)

Gutten min heiter Jonas...ligger på navnetoppen no..Men har hatt det navnet for meg i mange år...så ble forelsket i det...

Og gullet mitt passer det så bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas er et fint navn, vi faktisk vurderte det.

gutten min heter thomas, vi falt pladask for det navnet og passa til han når han kom ut. fikk navnet veldig fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla synes jeg er kjempefint. Minner meg om den boken "frk Smillas fornemmelse for snø..." vet ikke hvorfor men hun er jo så pen hun som spilte i filmen:)

 

Datteren vår har fått samisk navn og heter Maija Àile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderte Lukas får vi fikk vite kjønn. Synes det klinger veldig fint, men følte at det var et "kristent" navn og vi er ikke så veldig religiøse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya og Anisha var veldig like navn da. Fine, men litt vel utenlandskklingende for meg.

 

Tv-guttene mine heter Edvin og Adrian. Edvin er oppkalt etter sin tipp-oldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edvin og Adrian var kjempefine navn:) Hadde jeg fåttt gutt hadde jeg lyst til å kalle han Adrian,men det kom ei jente og hun heter Ylva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edvin var et kjempefint navn....og ikke så mange som heter det, noe jeg synes er viktig. Liker Adrian godt også, var et av favorittnavnene mine:)

 

Gutten min heter Amund! Valgte det navnet fordi vi ville ha et navn som ikke så mange heter. Elsker det navnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...