Gå til innhold

Hva heter barna deres og hva syns dere om navnet til den over dere på tråden her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns både Christina, Nancy og Natalie er veldig fine navn, men ville ikke at noen av mine skulle hett det. Mine tre heter Amalie, Julian og Mathilde :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nancy helt ok navn og Nathalie vurderte jeg selv så det er jo veldig fint da;)

 

mine heter:

Michelle Emilie og Sander Elias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina er fint. Selvom jeg liker det bedre når det er skrevet med K isteden.

Gutten min heter Isak

Jenta mi heter Ina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aron likte jeg skikkelig godt-tøft og ikke helt vanlig. Gutta mine heter Even og Peder og lillejenta mi heter Erle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Michael er ett av de fineste guttenavna jeg vet, men desverre ikke på norsk.

Mariel er veldig fint, og det vurderte jeg til førstemann hvis det hadde vært en jente:)

 

Min lille snuppe heter Selma:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt å kalle en sønn for Trym, men vi fikk en datter. Truls passer veldig godt til Trym

 

Vi har en datter som heter Alvida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvida likte jeg godt, har egentlig ikke hørt det så mye. Men liker litt uvanlige navn, men det gjør ikke samboeren min.

Jenten vår heter Mariell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariell er et koselig navn, men allikevel ikke helt min smak..

Hannah Elisabeth heter gulljenta mi;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isak er fint og ikke så vanlig, men litt for bibelsk til at jeg ville brukt det selv.

 

Min heter Marius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius syns eg no er eit fint navn, og ikkje so altfor vanleg, som er bra.

 

Guten min heiter Ýmir Jaki og me but på island... dette er no sikkert eit rart navn for nordmenn, men me er kjempefornögd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix er et tøft navn. Liker det, litt spesielt. Jeg liker navn som ikke "alle" heter.

 

Mi pia heter: Adele Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele Kristine ; veldig fint navn. Spesielt Adele, som sikkert ikke er så vanlig her :-)

Yngstejenten min heter Malaika Louise. Malaika delvis fordi hun er halt afrikansk/arabisk. Det betyr engel :-) Louise fordi jeg ville ha et "vanlig" navn og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele Kristine var veldig fint da. Spesielt, men alikevell ikke for spesielt :) Adele var et av våre alternativer :)

 

Jenta vår heter Leah Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah Sofie er nydelig!!Klinger veldig godt sammen! Har ei jente selv som Leah og Sofia sto veldig høyt på lista. Men da jeg hørte Eleah falt jeg totalt, så det ble det på jenta vår. Veldig uvanlig- bare 4 stk i Norge som heter, og 13 stk uten h'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst en som svarte før meg, så får svare på den også:) Eleah har jeg aldri hørt før, men enig i at det var et kjempefint navn! Spesielt, men absolutt min smak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

William er et veldig søtt navn, skikkelig godgutt tenker jeg på når jeg hører det navnet.

 

Min sønn heter Leander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...