Gå til innhold

Hva heter barna deres og hva syns dere om navnet til den over dere på tråden her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ikke Tirian emr engelsk a? Vel synes det er fint jeg:) Og mer og mer jo lenger jeg har smakt på det. (noen mnd. nå)

 

Inhabil? hur så? klart hu ikke sier det er sthøgt når a kjenner meg, men kan fortsatt si at det ikke er sin stil da. Mange fine navn som ikke jeg ville valgt men som jeg synes er fine. Nå er jo edvin og edvard i samme gata da:)

 

Jeg ville ha navn som var vanlige, altså alle har hørt før, men som ikke er listetoppnavn. Ikke æøå (da vi lever i pctiden) og et navn som er vanlig i Norge men dog internasjonalt. Tror jeg fikk det til på begge:) skalsies at William er 98 mod. og den gang da var det uvanlig ja. Tok seg opp fra da. Mange somrynka på nesa og sa gammelmannsnavn til William:)

 

skal nå også kanskje si hele navna da. Mads William og Carl Edvard. Bruker bare de siste (de andre er oppkalling) flere har spurt om neste gutten dkal hete Henry..skjønner ikke det;)

 

August er fint. Begynner å bli ganske vanlig. Iaf rundt her. Kjenner 4 Auguster her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine barn heter Vera og Edvard.

Mads og william synest jeg er fine navn:) Carl så som så, men Edvard har vi jo til vårt eget barn så naturligvis liker jeg det veldig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

molait og svanine.. Var jo bare en spøk fordi jeg ville kommentere navnene jeg også ;o) Selvfølgelig er du inhabil.. ! Jeg har jo sagt mine jenter og da er jeg liksom ferdig på denne tråden. Men synes det er spennende med navn, skal jo tross alt ha 2 barn til, så henger litt her enda ; )

 

Noah.. Kjempenydelig = ) Passer til mi Nathalie og mi Nancy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie og Nancy er greie navn, men jeg kunne aldri valgt dem til mine barn..:-)Har bare ikke noe forhold til dem..

Jenta mi heter Tuva....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikolai. Din passer også til våre=)

 

Er en favoritt siden jeg skal ha N til forbokstav til alle mine :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar er et nydelig navn men klarer ikke helt å forestille meg en liten baby med det navnet. Sånn er det med min tass og tror jeg: Waldemar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingemar og Lydia er navvn som jeg dessverre ikke liker...

 

Mine 2 prinsesser heter Ronja Marie og Aurora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine heter:

Michelle Emilie og Sander Elias.

 

Ronja Marie og Aurora liker de navnene . ronja får meg til å tenke på astrid lindgren sin ronja røverdatter elsket den boken og aurora får jo meg til å tenke på annekat vestly sine bøker som også er veldig bra.

desutener det så gode trygge navn, ikke vont ment i det hele tatt men veldig solide navn og det likte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likar Thomas eg:)synst det er eit navn som passar bådet te liten og te stor:P

 

min heiter Hallvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få skyte inn at det var IKKE et fint mennenskenavn. ei jeg gikk på skole med hadde en hund som het maximillian. djeeezez..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal svare på Thomas eller Maximillian.

Thomas er et fint og vanlig navn. Jeg kjenner en som heter Maximillian. Litt vanskelig og tungt synes nå jeg.

 

Min datter har også et litt unaturlig norsk navn og siden vi er båt mennesker fikk hun navnet Marina

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marina blir litt mye båt for meg, men dere har jo valgt det nettopp derfor, og da synes jeg det er greit. Det klinger jo ganske fint.

 

Min heter David

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt hoppet over 2 gng jeg nå :o( *såra og vonbroten*

 

David liker jeg ikke, men det er nok kun fordi jeg kjenner 2 som heter det, og de er begge veldig lite ålreite folk..

 

Datteren min heter Ilva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammaen til Odin og Tiril

Hehe,hadde en katt som her Maximillian-så for meg så forbinder e det med katter;)men fint navn da. Theodine var spesielt..'

Barna mine heter Odin og Tiril Malene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammaen til Odin og Tiril

Å nå skjønner e;) Ilva var kjempe fint,veldig spes:)

Gutten min heter odin og jenta mi heter Tiril Malene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...