Gå til innhold

Hva heter barna deres og hva syns dere om navnet til den over dere på tråden her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Theo syns jeg er veldig fint, men det er jo på navnetoppen da. Sebastian er også fint syns jeg, men ikke like fint som Theo. Jeg ser for meg Theo Sebastian som en god, snill og rolig gutt.

Min datter heter Sanne!

Annonse

Takk;) Men Theo e ikkje på navnetoppen:p Sebastian derimot e d;)

Han e veldi snille, men litt mammadallt..kun mamma så får låv å legga han for kvellen:p

Sanne va nydeligt faktisk=)

Da passer han til navnet sitt sånn jeg ser for meg en Theo Sebastian! Kjenner 4 stk Theo så det er i allefall et populært navn om ikke det er på topp 10 listen i hvertfall. Navnet er veldig fint uansett:-)

Hm. hvem navn skal jeg ta tro..

Thea Sebastian syns jeg var kjempe fint!! Vi lurte også litt på sebastian, eller rettere sagt.. jeg lurte litt på det.. =) Men en kamerat av sambo heter det..

Sanne syns jeg ikke noe særlig om.

Min heter Mathias

Agnes er ikke helt min smak, tenker på gamle damer da, men jeg tror nok jeg kunne likt det etterhvert, hvis jeg ble vandt med at det tilhørte ei lita jente....

Mine heter Silje og Elias..

Annonse

Emilie er et nydelig navn, men litt for mange som heter det til at jeg ville kalt jenta mi det.

Gullet mitt heter Anna Linnea ....som dere ser.

Ble hoppet over sist jeg prøvde dette.... snufs.. så prøver igjen...

Anna Linnea var veldig fint!! Liker litt spesielle, sterke navn!

Mine heter Alida Sofie og David!

Alida har jeg aldri hørt før, men synes det var spesielt..,men fint ! Sammen med Sofie ble det enda finere synes jeg;-) David er vel ett noe sjeldent navn i disse dager, men fint det også.

Mi heter Mie ;-) , og er lita og søt ;-)

Hehe, Mie liker jeg!! Heter Marie selv, og har i alle år blitt kalla for Mie av en onkel (sikkert siden jeg sa feil når jeg skulle lære meg navnet mitt), og tanteungen min har kalla meg for tante Mie siden hun kunne snakke=)

Min gutt heter Daniel.

Anna og Linnea er pene navn; hver for seg hadde de også passet utrolig godt på søstre! Anna var forresten på "min" navneliste :o)

Jeg har sittet og lest meg gjennom 240 innlegg for å se om det var flere som hadde brukt samme navnet på sin datter som vi, og jada; rett over her fant jeg en!

Vår lille pike heter Agnes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...