erica_ Skrevet 28. april 2007 #51 Skrevet 28. april 2007 Er nå 11 dager over tiden.. Skal inn på overtidskontroll på mandag hvis det ikke blir noe før. Siden det blir setefødsel har det vært fint om den kom snart, siden den vokser for hver dag som går. Var til jordmor på torsdag men hun ville ikke undersøke meg, siden vannet kunne gå. Kunne godt gått enda lengre jeg, men det som er verst når en går over tiden er at absolutt ALLE maser. Ja, er du hjemme enda. Du må nå til å dra nå.. Kjenner du noe forandring da??? Blir gal av alle kommentarene... Til og med folk som jeg ikke kjenner kommer bort å spør. Så skal bli godt når h*n er ute så man slipper å høre på alt maset.. Skulle tro det var verst for de rundt deg at du gikk over. Slik som bestemoren min som nesten blir sur for hver gang hun ser meg nå. Aaaaaaaaaaaaaaahhhh...... Hyle litt å få ut litt frustrasjon. Ønsker alle dere andre lykke til og håper vi har nurkene våre i armene snart..
gledeseg:) Skrevet 29. april 2007 #53 Skrevet 29. april 2007 Da kommer jeg snikende inn på denne tråden også=) Er riktig nok bare 1. dagen på overtid, så skal vel ikke klage, sammenlignet med dere andre, men... Allerede nå blir jeg ringt ned av folk som lurer på om det har skjedd noe!!! Selvfølgelig har det ikke det!! Har jo lovet "alle" å sende sms når vi drar på føden, men det er tydeligvis ikke nok??=( Hvordan skal dette bli framover? Ikke engang sambo skjønner min frustrasjon over at folk maser; jeg må jo skjønne at folk bryr seg??? Jaja, håper det går bra med dere andre overtidsdamer?;p
:)Mamma&Leander07&Leona09:) Skrevet 29. april 2007 #54 Skrevet 29. april 2007 Huff å huff, 4 dager over termin :-( Fremdeles ingen tegn!!
Bergene Skrevet 29. april 2007 #55 Skrevet 29. april 2007 Er det flere som har begynt å merke at formen går nedover nå som terminen er passert? Jeg har vært utrolig heldig i hele sv, minimalt med plager og vært så frisk og sprek. Men nå begynner jeg å føle meg litt som en gammel dame altså, begynner å bli tungt og slitsomt dette. Må fresten bare dele hva min nijese på 6 sa i dag: Nei nå må du ta å presse henne ut tante, litt som om du skal presse ut en kjempe stor bæsj, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå