Gå til innhold

Hva med en egen tråd for oss på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kan vi syte og klage hvor mye vi vil, og følge med hverandre i denne kjeeeeeeeedelige tida...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. e me eg.. 9 dager på overtid i dag..

har vært hoss jordmor tidligere, og hun sa jeg hadde 2 cm åpning. Når jeg kom hjem, tror jeg slimproppen gikk.. så jeg går bare å venter på at kynnerne skal bli vonde og hyppige nok nå.. håper det skjer noe løpet av kvelden.. men egentlig har jeg gitt opp håpet at noe skal skje av seg selv her i gården.

skal til overtidsvurdering på fredag viss intet skjer..

Skrevet

Skal tilo overtidskontroll i morgen jeg da, fikk kontrollen etter 7 dager pga mistanke om svangerskapsforgiftning. Trodde kanskje endelig noe var på gang i sta, hadde to kraftige "omganger" med mageknip. Men det ble bare med de to gangene, så det var vel det det var da; mageknip...

Skrevet

Melder meg inn her ;-) Har tak i korsryggen som kommer med ca 10 minutters mellomrom, har hatt det noen timer nå... håper ikke kroppen lurer meg!! Er ikke sinnsykt vondt enda, men kjenner det godt.. er tre dager på overtid nå. Please, baby kom ut nå :o)

Skrevet

Ja, det burde være det eller en som er beregnet på bare fødsels-snakk. For her på 3 trimester føler vi som ikke er kommet så langt at det er VEL MYE fødsels-greier!!!

Skrevet

Nei, men i all verden da anonym.. det er jo derfor vi lager egne tråder da.. det er vel bare å la vær å gå inn på de.. Vi er da like mye i 3 trim vi også.. Kan vedde på at du selv kommer til å skrive mye om fødsel når det nærmer seg

Skrevet

Til dere andre da:) dere som jeg tenkte jeg kunne ha denne tråden med, dere som har svart; heldiggriser som har tegn på at noe kanskje er i gang:) Gjør ikke annet vettu, enn å kjenne etter smerter og vondter.. Ønsker dere lykke til:) Så bruker vi tråden her til å kaste ut frustrasjon og tanker:)

Skrevet

Jepp, vi trenger en egen tråd vi overtidsdamer :o) Håper det skjer noe for deg også snart!

Jeg har fortsatt disse takene i korsryggen som kommer med 10-12 minutters mellomrom, kan ikke forstå annet enn at det skal være rier altså.. håpe håpe ;-) Lykke til til deg også :o)

Skrevet

Tenkte jeg også på før i dag. Blir bare sur og lei av å lese om alle som har 2-3 uker igjen til termin og klager over at de er så leie og at nå må snart noe skje.

Jeg er nå 4 dager over og sist gikk jeg 14 over og ble igangsatt så jeg frykter det går denne veien nå også. Allerede nå er jeg så lei at jeg ikke gidder å svare på meldinger fra venninner som lurer på om ikke bebisen har kommet ennå :)

Skrevet

Hvordan har det gått med dere 2 som syntes dere merket noe i går?? Spent:)

Skrevet

2 dager på overtid, så henger meg på her. Regner med å gå noen dager til. Skal til tannlegen for gud vet hvilken gang etterpå, men etter det kan baby bare komme! Men ærlig talt, jeg har sett tannlegen mer enn jm dette savngerskapet, og trekkes ikke tanna i dag så ville ikke jeg vært tannlege! Hvorfor kan han ikke høre etter, nei vi prøver igjen og ser og ser og ser. Tannverk i tre mnd, jada!!!!!! NÅ ER DET NOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beklager, trengte å blåse ut igjen, venter på at smertestillende skal virke, og da lønner det seg ikke å snakke til meg....

Skrevet

5 dager over i dag!

Man kan jo bli helt paranoid av å gå å kjenne etter vondter hele tiden..

I dag våknet jeg med vondt i lysken...kan umulig ha noe med fødsel å gjøre det da?

Men for all del det er jo lov å håpe..;)

Skrevet

5 dager over i dag!

Man kan jo bli helt paranoid av å gå å kjenne etter vondter hele tiden..

I dag våknet jeg med vondt i lysken...kan umulig ha noe med fødsel å gjøre det da?

Men for all del det er jo lov å håpe..;)

Skrevet

Her kan vi blåse ut så mye vi vil, det har vi lov til:) Står selv på farten til å reise på overtidskontroll på sykehuset nå, blir spennende å se hva som kommer ut av den..

Skrevet

Jeg er jo slett ikke på overtid, men veldig klar for fødsel og slimpropp og heier alt jeg kan på alle modningsrier og vonde kynnere. Er bare 35+1 men venter tvillinger så jeg føler meg absolutt fødeklar. Har født to ganger før, første gang på termindato og andre gang ti dager over og vet absolutt hvordan dere har det når DATOEN er passert. Og føler at jeg er der igjen, altså da selv om det er fem uker til termin. HERREGUD. Men jeg vil gjerne være med å heie på riene og proppene og alt det som kun er spennende når man er skikkelig fødeklar. Så får jeg være med i fødeklargjengen selv om jeg har lenge igjen? (eller kanskje ikke lenge igjen).

Skrevet

Har termin i dag og det ser ut som baby har tenkt å slå seg til ro der inne i mange dager ennå, så føler at jeg hører til her. Veldig fint med en slik tråd!!!

I dag har jeg vasket trapper, gått en lang tur, er sur og grinete og sitter og drikker bringerbær-blad te. Har kynnere med tak i ryggen, men de er veldig uregelmessige og kommer og går når de vil. Det er vel ikke noe jeg kan gjøre uansett, men håper jo at det hjelper å være aktiv.

Lykke til jenter!! Gleder meg til å høre fra dere og alle symptomene som dere har.

Skrevet

katrine 2imagen, er det ikke vanlig at man føder litt før med tvillinger??

Mener jeg har hørt det, men ikke sikker altså..:=)

Vi heier hverandre frem..:)

Skrevet

Blir satt i gang på mandag jeg, om det ikke skjer noe før.. Noe jeg ikke tror det gjør men.. Men mandag da, det er LENGE til..Da vil jeg være 11 dager over termin..

Ble forresten strippet i dag også, auauau...Og bayen min veier allerede over 4 kg, blir den pluggen jo..

Skrevet

Får håpe det skjer noe før mandag da, men du får uansett baby da..heldiggrisen ::))

Skrevet

Noen av dere på overtid som har merket at kynnerne har forandret seg. Før begynte de ovenfra, men nå i det siste begynner de nede og liksom bølger seg oppover. Det er ikke direkte vondt, men litt ubehaglig. Kanskje det skjer noe snart??

Skrevet

Hei hei....

Melder meg å inn her no.... er 3 dager over ul terminen å 18 dager over mensterminen..... =(

Synes alle får før meg no så trudde jeg var den eneste igjen da =) men flott å se at jeg ikke er den eneste igjen.....

Prins i magen

Har ikke merket noe forandringer på kynnerne men kan jo være andre som har det likedan som deg =) Håper det skjer noe snart da.

eg har bare merket at babyen er blitt litt roligere da.. noen andre ??

Skrevet

Nå blir jeg med her, 1 dag over i dag, sikker på det blir fler =(. Flere i fam har gått helt til de ble satt i gang =(.

Skrevet

I natt hadde jeg i ca 3 timer, kraftige kynnere/rier som jeg måtte puste meg igjennom. Føltes som jeg ikke fikk puste skikkelig, de varte bare 30 sekunder, og kom kanskje med 10-15 min mellomrom. I tillegg kjente jeg ryggsmerter. Har ikke hatt det slik før, er det dette som er ekte rier? Noen andre overtidsdamer som har hatt det slik og så stopper det opp igjen?

Nå i morgentimene er det bare litt igjen. Irriterende når det bare stopper opp. Er det noe man kan gjøre for at de ikke skal stoppe opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...