Gå til innhold

Jeg kunne drept henne.........

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk! endelig skjønnte noen meg heheh=) har sett mange enige og uenige folk her.. og de fleste har vert saklige og forklart deres meninger! helt topp :D Ja jeg kommer til å bruke Hannah, om jeg får en liten jente :) det er iallefall det jeg har bestemt meg for nå.. men som mange andre sier.. det KAN dukke opp et annet navn som jeg heller liker.. seff.. men dette er det navnet jeg og samboer ENDELIG har blitt enige om.. og jeg skal si vi har har ulik smak på navn.. så var så gøy å ha ett guttenavn og ett jentenavn klart som vi begge likte kjempegodt=)

Til våre framtidige barn, blir navnet hemmelig =) har lært av den feilen ja .. men er klart.. man tenker liksom ikke sånn over det alltid heller.. tror liksom ikke at en veninne gjør sånn... hadde hun nå komt på navnet selv, så hadde nå det vært en ting.. da kunne jeg jo ikke blitt sur.. =)

Uansett takker jeg for svar fra alle.. alle enige og uenige =)

Og spesiell takk til de som faktisk "forsto" meg og leste alt jeg skrev.. ikke bare hang seg opp i forskjellige dumme kommentarer jeg slengte ut ... ;)

Ha en fiiin dag.. klem tilbake til deg "hormontrollet" :P godt å se at det ikke bare er meg som har lett for å bli sinna for tiden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...