rødhette* Skrevet 27. april 2007 #51 Skrevet 27. april 2007 Gullemor: hehehehe Sponge: Du baker titt og ofte du.. Føler jeg burde bo mye nærmere deg... Gullemor igjen: Jeg sier jo at hun er flink!!!
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 Forfatter #52 Skrevet 27. april 2007 Stinemor: har sendt deg en sms... håper det går bra idag på utredning! Og en liten ps: naboen vår er ei lita jente på 6 uker, hun har også hoftefeil og må ha pute. Tenkte bare å nevne det... "felles skjebne, felles trøst" og alt det der KLEM TIL DEG; supermamma!!!! Sponge: du med all den bakinga... føler meg som den råttmakken når du brifer om kokkeleringa di hele tida! hehe Tror jeg og Lilletrollet må lage noe muffins eller noe i helga så vi tar dere igjen litt... Gullemor: flinkeflinke Ingvild! Gleder meg sånn til å treffe henne rødhette: blir kanskje ikea-babygym på meg snart, søs skal handle for meg! hihi
rødhette* Skrevet 27. april 2007 #53 Skrevet 27. april 2007 ka-ping, hurra Ikea er et skummelt sted.. flyr fort mange lapper der... Hvordan går det med tåteflaske-tilvenninga?
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 Forfatter #54 Skrevet 27. april 2007 dårlig så langt... har prøvd to av tre butikker jeg har tilgang til her - ingen av dem hadde nuk-flasker. Hvis kjerra mi blir ferdig på verksted idag så kan jeg kanskje kjøre til nabokommunen, der er det apotek som forhåpentligvis fører nuk (husker ikke fra sist jeg var der). Og har ikke de, så må jeg støtte meg på min kjære 1D, som har tibudt seg å shoppe for meg i Trondheim og sende utover til Ytre Langtvekkistan
rødhette* Skrevet 27. april 2007 #55 Skrevet 27. april 2007 jepp jepp. Ellers kan jeg også skaffe nuk-flasker for deg. Eller andre merker. Prøvd dr browns?
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 Forfatter #56 Skrevet 27. april 2007 Har bare prøvd avent, siden det er det eneste jeg har greid å få tak i her ute foreløpig. Men har ikke dr.brown også silikontupper? Virker som om hun ikke skjønner at det skal suges på tutten - avent er jo silikon. Puppen min er veldig myk, og hun er vant til latex-smokker... lurer på om det er akkruat tutte-konsistensen som er det springende punktet her.
rødhette* Skrevet 27. april 2007 #57 Skrevet 27. april 2007 ah, da så... De har ingen flasker med latex-smokk på der?
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 Forfatter #58 Skrevet 27. april 2007 Nope. ikke de butikkene jeg har sjekka i hvert fall. Får som sagt se på apoteket om de har noe. Jeg vil jo også gjerne at tutten skal være så lik puppen som mulig, for å unngå sugeforvirring... jeg fullammer jo og er avhengig av at jenta greier overgangen fint.
SpongeBob Skrevet 27. april 2007 #60 Skrevet 27. april 2007 Bor i husmorland, så jeg baker i selvforsvar. Holder ikke med ballerinakjeks når man får besøk av nabokjerringa her... Dessutenhar jo lillegutt begynt å sette pris på lange, gode lurer på dagtid, så plutselig går det an å slenge sammen mine patenterte "enklere enn ferdigmix"-oppskrifter:) Har jo sett hva ka-ping kan få til med tid og overskudd tilgjengelig, jeg er amatør i forhold! Ellers på vei ut døra, skal til byen likevel siden været har lagt seg litt. Føst middag hos en venninne, så båt til byen og så skal Storegutt dumpes. Takknemmelige besteforeldre er en gudegave! Dere får ha en strålende helg alle sammen, Stinemor, jeg håper jeg får høre fra deg og ka-ping, lykke til med flaskene!
DiddiDaddi Skrevet 28. april 2007 #61 Skrevet 28. april 2007 Hei jenter ) Takk for god støtte på sms, dere er gode å ha ) Nå har jeg jo oppdatert dere via telefonen, men kan jo legge ut en liten oppdatering her hvis det er andre twilightere som er interessert. Martine begynte med putebehandling i går, det takler hun ganske greit, men hun er mer sliten og grinete enn vanlig...det går seg nok til, og blir det bare putebehandling ser jeg ikke mørkt på dette! Problemet er...barnelegen er ikke sikker på om det holder med pute, så på onsdag skal vi til ortoped på sykehuset. Det er visst ganske store sjanser for at Martine må innlegges og ha strekkbehandling i 10-12 dager!! Det ser jeg faktisk ganske mørkt på....men må det til så må det til! Det blir fryktelig for henne å måtte ligge i ro i en seng, og amming og kos og det meste blir nok en utfordring...men alt går ) Så enten blir det Hellastur til uken, eller så blir det innlegging på sykehuset....dere kan jo gjette hva jeg helst vil...kryss fingrene!
rødhette* Skrevet 28. april 2007 #62 Skrevet 28. april 2007 stinemor, selv om jeg regner med du vil ha innlegging på sykehuset, krysser jeg fingra for at det blir Hellastur på dere, jeg! (litt dårlig svart humor her...) Ellers må jeg bare oppdatere fra eventyrland at her oppdaga lillegutt føttene sine for fullt idag, og lå på stellekommoden og tok på føttene sine hele tiden.
selfangerkjerringa Skrevet 28. april 2007 Forfatter #63 Skrevet 28. april 2007 Jenta mi har ikke funnet tærne enda, hvis jeg holder dem opp foran henne så ser hun meget skeptisk på dem og lurer på hva i alle dager de er til. Men knærne sine har hun funnet. Og håret til mamma :/ Det er visst skikkelig gøy å flette fingrene i og dra i. Heldigvis er jeg ikke hårkjelen i det hele tatt, så hun får lov til å leke litt. Stinemor: krysser fingre for at dere slipper strekking. Sender masse varme tanker deres vei, og som jeg har sagt et par ganger før: uansett bedre å bli tatt på alvor og få satt igang skikkelig behandling enn å oppdage om et par år at dere BURDE ha fått behandling som ble oversett... Lykke til framover!!!
rødhette* Skrevet 28. april 2007 #64 Skrevet 28. april 2007 Ja, mammahår er tydeligvis kjempepopulært. Lillegutt holder skikkelig hardt i det også - noen ganger sliter jeg med å komme meg løs *knis* I dag sov lillegutt fra 1130-1630! Så sovna han på et blunk da jeg la han kl 19!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå