Gå til innhold

Twilight Zone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laaange tråden... huff... lager en ny en jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil ha flere twilightere på hemmelig venn :D

Skrevet

Åkkei, da! Her feirer jeg skikkelig (les: med en kopp ammete), i kveld sovnet nemlig Lillegutt før Storegutt! Vi har jo stort sett hatt maratonpupping fram til alt mellom 21 og 23 hver kveld siden han ble født, men i går gikk han plutselig med på å legges i vuggen sin kl 20 - og sovnet som en stein. Samme i dag, men enda tidligere, så gjett om mammaen sitter på nåler og venter på oppvåkningen... Vet jo ikke hva jeg skal gjøre med kvelder uten barn-ved-pupp - noen gode forslag? Og før ka-ping blir grisete - gubben er fortsatt i Oslo...

Skrevet

1) Gratulerer med nok en vellykka kveld! (når våkna han da??)

2) Tidsfordriv: facebook!!! :D

3) ka-ping kan da bli grisete likevel

4) ikveld er det jo ting å se på tv da :)

Skrevet

rødhette*:

1) Jeg vekker til "dream feed" når jeg legger meg, så han fikk påtår kl 23 og sov til 06 eller så - nettene er ikke det verste med den unge mannen her! Stort sett, i alle fall:)

2) Der, ja! Fikk omsider tak i lørdagsVG, og har jo nå skjønt alt om Facebook...

3) Tviler ikke!

4)Hva da?

Skrevet

1) Ah, ok... så stakkars gutten fikk ikke sove i fred engang.. fydda!

2) så bra! Da kan du jo bli venn med Frøken Idol!

3) ikke jeg heller

4) ehm... Jeg skal se på Top Model, tenkte jeg... Så går jo Criminal Minds :D

Skrevet

1) Jeg er en leder i klubben "Bad Mamas", har du ikke fått med deg det? MOHAHAHAHA!

2) Magne Hoseth var vel primærmålet...

3) Kunne jo vært interessant med en kommentar fra damen selv?

4) Criminal Minds, kanskje, men jeg holder meg vel til "West Wing" på DVD, er jeg redd...

Skrevet

1) Hadde ikke det. Trodde det var gullemor, for hun gjør det jo også.. fydda, dere er gruuuuusomme!!!!!!!!!!!!!

2) Ok, tenkte det kanskje var Riise... men du klarte vel få med deg det som stod i artikkelen om at profilen hans var fake. Skikkelig triste greier, det....

3) Kanskje damen er opptatt med å gjøre skitne ting selv? Siste hun skrev til meg på msn var at hun skulle stelle og legge og slikt.. og sååå lang tid tar det ikke å stelle og legge og slikt, selv med to barn.. :P

4) Jeg stemmer på Criminal Minds fremfor West Wing... hehe

Skrevet

1) søvn etter midnatt er genialt...

2) nei, fysjogfysj!

3) det håper jeg virkelig!

4) *går og lager mer te før hun kjører i gang DVD-spilleren*

God natt!

Skrevet

1) søvn er genialt, generelt sett..... Her har lillegutt funnet ut at de siste dagene har det vært fint å våkne en gang mellom 23-1, i tillegg til natta og morran.. som har blitt flyttet til tidligere klokkeslett enn vanlig.. Hååååper det er fordi han er forkjøla, og ikke en ny rutine.

2) *puste lettet ut* Man er da ikke desperate!

3) hehe, det fortjener hun iallfall. Hmm... gubben min kommer hjem om halvtimes tid....

4) pft

Skrevet

1) Knøttemor har forhåpentligvis funnet tilbake til en grei natterutine... sovner 1930-20, våkner ca 2-3-4 for mat, og så igjen rundt 7. Har

2) Facebook er overraskende gøy!

3) hva ER det egentlig dere insinuerer?!?!?

4) criminal minds her :) over og ut for idag.

KOSEKLEMZENUZZ :D

Skrevet

1) Lillegutt har værsågod å finne tilbake til sin rutine igjen FORT

2) Jepp, faktisk!

3) Det vet da vel du!

4) Samme her.. criminal minds nå. :D

Skrevet

huff, laaaangt nede på side 3, var vi!

Fikk nettopp en sms fra gullemor. Hun blir muligens uten nett i 2-3 uker (sitat gullemor: aaarrgghh!)

Har tilbydd med å ta hennes påmelding til hemmelig venn på sms, hvis hun vil bli med, og evt. sende info om hennes venn på sms også. (Jeg har gratis sms, så gjør ikke meg noe å sende lange og mange smser da, hehe. Ville gjort det for henne uansett, dog... :) )

Skrevet

Hei jenter :o)

Lenge siden sist jeg var innom, håper alt er bra med dere! Vi har hatt en flott helg med dåp, litt stress, og mye kos :o) Litt godt det er unnagjort også! Ellers vant jeg faktisk på lotto i helga, sjekka på mandag og ble helt paff!!! Hadde 6 rette!!! Vant litt over 6000 kr, og det kommer godt med nå når dåpen skal betales og vi snart skal til Hellas!

Torsdag har vi fått time på sykehuset for UL hofter og sjekk av barnelege....veldig veldig spent!!! Gleder meg til å få det gjort da, så vi får vite helt sikkert, er kjedelig å bare gå å vente nå.

Har hatt etterselskap både i går og i dag, og har spist og koset oss hele helgen...husker nesten ikke hvordan det var å være sulten - hehe! Nå må jeg ta ett tak på vaskerommet, og få ryddet vekk soveplassene til gjestene...kan vel ikke se sånn her ut resten av uken :o) Også kan jeg vel belønne meg med et kakestykke til CSI etterpå...knis....kakene må jo spises opp!

Skrevet

Ojojoj, gratulerer, stinemor! You're a winner! Selv har jeg vunnet en tusing på flakslodd en gang, det er min rekord... hihi :)

Jeg er også spent ang. torsdag, skal på 3-mnd-kontroll på helsestasjonen (vaksine og greier), håper Knøttemor har gått greit opp i vekt siden sist. Og økt i lengde. Hun er jo i tipptoppform, men de bør jo helst vokse litt også syns jeg.

Og til sist: kaker må jo spises! Er nesten flau jeg, måtte hive rester etter barnedåpen :/ Burde egentlig sørget for å gi bort det vi ikke greide å spise selv, men jeg var jo både syk og i ammetåka så det falt litt i fisk det der. Altså: pakk innpå kake til csi, det har du ærlig fortjent!!!

Skrevet

Grattis med lottogevinst, stinemor!

Og lykke til på torsdag! Send en sms etterpå og fortell hvordan det gikk!! Skal krysse fingrene sååå hardt for dere!!!!

Heldiggris.. jeg vil også ha kake... og sjokolade... ja, jeg er godterisyk nå!

Snart frustrerte fruer på tv... var spennende sist!

Skrevet

Kanskje derfor jeg burde sørget for å få døpt ungene, mer kake i huset? I går gikk siste rest av muffins, brownies og biscotti da jeg fikk overraskende kaffebesøk, så nå er det bare sjokolade igjen i huset. Og det holder ikke!

Her viser lillegutt selvfølgelig tegn til å våkne (Twilightalarm?), så det blir nok ikke baking med det første. Han er nå så søt der han ligger og gnur nesen inn i kosekaninen sin, smelter helt, jeg...

Stinemor: lykke til i morgen! Vi kommer til byen en tur i helga hvis du har lyst på en date?

Skrevet

Hei alle :-)

Gratulerer med vel gjennomført dåp - og lottogevinst Stinemor :-) Jeg ble så inspirert at jeg prompte begynte på fadderoversikt til vår dåp i juli og leverte 4 kuponger vikinglotto i håp om å stikke avgårde med førstepremien så vi kan bygge på huset.

Er litt optimist i dag for endelig har snuppa vår begynt å få litt rutiner på ting, så i natt sov hun fra 23 til 04, og så til kl 07. Paradis! Nattesøvn til meg gjør at jeg får mindre lyst til å slå TSHL pappa i hodet med noe ekstremt hardt når han kommer fra jobb og det første han gjør er å lese avisa, så det er godt for familielykken. Når HL i tillegg har seg en laang lur i vogna fra ca kl 10, så nå får jeg endelig gjort noe innimellom. I dag ble det rydding på kontoret som har sett bomba ut de siste fire månedene. Har også plukket fram alt tøyet fra storesøster i str 62 og slengt i vaskemaskinen, for HL vokser som ugress. Hun ligger og grynter/jubler i babygymmen nå, tydelig at den er spennende! Jeg skal benytte sjansen til å sette en pizzadeig og lage litt kjøttsaus.

Kos dere!!

Skrevet

Sponge: vil gjerne ha date i helga, vi kan avtale på sms når det nærmer seg :o) Gleder meg!

Har akkurat lagt lillesnupp (hun blir trøtt tidligere og tidligere, og nå vil hun legge seg mellom 19-20 - er ganske godt med alenetid på kvelden ja) og nå venter vi på besteforeldrene som skal være barnevakt. Jeg og samboeren skal på "Alt for Rognan" i kveld :o) Gleder meg sånn!!! Tror det blir veldig artig, også skal vi dra dit litt før så vi kan ta oss et glass rødvin, skravle litt og kose oss sammen.

I morgen er den store dagen for sykehusbesøk, skal oppdatere (og sende sms Rødhette) når vi er tilbake....håper på gode nyheter! Er jo uansett ingen krise, det kan jo "repareres", men det beste er om alt er i orden!

Ha en fin kveld :o)

Skrevet

Da har vi vært på handletur til Sverige idag.. og jeg er ikke fornøyd med Babyproffsen! Ikke hadde de én av de to vognene jeg ville se på, som var på tilbud, ikke hadde de tåteflaskene som var på tilbud, og ikke hadde de solbriller (som ikke var på tilbud). Vognene og tåteflaskene hadde de ikke hatt inne av engang, "fordi de var så ny butikk". De åpna i november, for pokker, det er da ingen unnskyldning for ikke å ha tilbudsvarene! Grrrrrrr

Handla kjøtt i Sverige da, så helt bomtur var det heldigvis ikke. Og klarte ikke la være kjøpe godteri, så nå skal jeg se Gilmore Girls og være usunn...

Lykke til imorra stinemor!

Skrevet

Rødhette*: har du prøvd de solbrillene som er på tilbud på apotek1 for tiden?

Stinemor: Kos deg med "Alt for Rognan" og date med Martines pappa - det høres ut som akkurat det man trenger! Gleder meg til å se dere i helga hvis vi får det til, prøv å ikke miste tenner eller falle ned trapper denne gangen, ok?

ts&hl-mamma: Jeg jubler over å høre at din yngste datter ser ut til å ta til vettet hva soving angår, og at hennes pappa dermed kan komme til å overleve spedbarnstiden. Vi har hatt noen stygge tilfeller av nesten-husbråk her også, ja, ofte involverer det gubbens halvtimeslange toalettbesøk...

Noen jeg har glemt da? Denne uken har det skjedd noe mirakuløst med lillegutt, plutselig er han trøtt og sovner sånn mellom 19 og 20 en gang, og _sover_. "Sleeps like a baby" høres plutselig ikke så ironisk ut:) Har jo hatt rimelig langtrukne kvelder med gutt-ved-pupp til nærmee min leggetid, men nå legger de seg begge to og så bare sitter jeg her! Neste blir vel at jeg våger meg til et bad også... Men det får vente til i morgen, for nå er det snart House! Ukas høydepunkt, hvor trist det enn høres ut... Snakket med min kjære tidligere i kveld (han er fortsatt i sydlige strøk), og han ble litt bekymret for meg, tror jeg - da jeg innrømte å ha laget ostesufflé og pariserloff til middag til meg og to-åringen tror jeg han skjønte at jeg har noen relativt tamme dager for tiden...

Skrevet

Sponge, mener du BabyBanz? De jeg skulle kjøpe.. men skal kjøpe de imorra på Rudo, tenkte jeg, for vet de har. De har vel Apotek1 i Lillestrøm, muligens, men jeg drar alltid til Strømmen for shopping.. Der er det like bra butikkutvalg, om ikke bedre. Og de har gratis parkering......

Skrevet

Jepp, BabyBanz og KidsBanz var det vel. Du er ikke noe særlig glad i å betale for parkering? :)

Skrevet

Kan anbefale både Babybanz og Kidsbanz, har dem til begge ungene :-)

Sponge, halvtimeslange toalettbesøk høres særdeles kjent ut. Tror det er en manneting. Leste noen interessante betraktninger en gang om at det eneste fristedet menn har nå til dags er på dass, ellers har vi tatt over verdensherredømmet- i alle fall i heimen.... Kos deg med House!!

Skrevet

Hehe, vel, når man kan velge et kjøpesenter der man har alt under ett tak, inkl gratis parkering, eller man kan velge kjøpesenter der man ikke syns de har alt bra inni senteret (eller nærheten), og man i tillegg må betale parkering.. Da velger jeg det beste alternativet :D

Ang. gardermoen er det jo svindyrt å parkere der...

Skal kjøpe babybanz. Hadde kjøpt solbriller til lillegutt på allianceapoteket, men de var aaaaaltfor store, selv om de var fra 0 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...