Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 23. april 2007 #51 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg var på Barnas Hus i Sandvika denne helgen og opplevde kjempe service. Hadde faktisk vært ganske skuffet hvis betjeningen hadde tatt telefonen hver gang den ringte mens de hjalp meg... synes det er riktig å prioritere kundene som er i butikken!! Hvis en får svar på mail i løpet av dagen bør dette være bra nok synes nå jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #52 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg skjønner godt at de som står og betjener kunder ikke kan ta tlf. Men de kunne jo ansatt en person som hadde hovedansvar ift telefon da. Ellers er det nok veldig forskjell fra butikk til butikk hvor flinke folk som jobber der og hvor god service det er. På Alnabru er det elendig, syns jeg. Har sluttet å gå dit, får jo aldri hjelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #53 Del Skrevet 23. april 2007 Jippi!!! Kom igjennom i dag! (Stavanger)Hyggelig dame jeg snakket med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå