Gå til innhold

flere som aaaldri kommer gjennom på tlf til BARNAS HUS?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

prøvde maaange ganger i går, og igjen nå - men der er det ingen å snakke med, kommer kun til telefonsvarer.

 

det synes jeg er dårlig...

 

men, meg om den saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kommer igjennom kan du da også spørre om hva de tar for Recaro Young Expert Plus bilsete????? He he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde i flere dager uten å få svar. Sendte til slutt en mail tidlig en morgen og da kom det svar sent på ettermiddagen. Ikke så veldig til service syns jeg. For min del er det for langt å kjøre til nærmeste butikk bare for å undersøke noen detaljer eller høre om de har noe på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Barnas Hus og dere må forstå at vi er ikke sentralborddamer! Vi snakker ofte med kunder og kan ikke avbryte en samtale for å svare telefonen! Vi svarer så fort vi kan, men noen ganger får vi desverre ikke tatt telefonen... Hvordan hadde du reagert om jeg hadde hjulpet deg i butikken og måtte avbryte hvert 5 min fordi telefonen ringte? Vi oppfordrer kunder til å sende mail! Man får oftest fortere svar da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det blir feil å kalle det "elendig service"... Hadde det vært bedre om vi avbrøyt samtale med kunde hvert 5 min for å svare telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har så mye kunder at dere aldri får tatt telefonen når den ringer burde dere hatt en som kun tar telefonen ja. De er kunder de også og kan være en dere tjener masse penger på.

Eller så burde dere fjerne hele telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du jobber der kan du kanskje svare på hva Recaro Young Expert Plus bilsete koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå... *tenke tenke* Tror det er 1799,- Det er ikke min avdelig, så jeg har ikke prisene i hodet, desverre... Skal sjekke på jobb etterpå og gi tilbakemelding i kveld om det er feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får svart telefonen når den ringer, men ikke hver gang! Som sagt så oppfordrer vi kunder til å sende mail... Om vi fjerner telefonen blir det også feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, om det er ment at man skal sende mail: jeg sendte i går morres, og venter fortsatt på svar... jeg blir GRØNN av så sårlig service jeg altså. sorry...

 

men når sant skal sies, så ringte jeg nå på barnas hus i bærum, og damen jeg ENDELIG fikk snakke med - var hyyyperhyggelig! nesten så jeg ikke fikk lagt på. så, pluss i margen der, men det holder med det liksom.

 

søren, hehe, jeg glemte å spørre hvor mye bilstolen koster! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer her jeg også. gav opp tilslutt, reiser til sverige isteden, det er dobbelt så langt, men de tok jo faktisk telefonen med en gang og svarte på alt jeg lurte på.. Kjempehyggelige også.. Service er et MUST altså..Det er det ikke på Barnas Hus, ihvertfall ikke på alna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alna nei, det er dit jeg har forsøkt hundre ganger nå... jeg vurderer å reise til oslo å kjøpe vogn, men da blir det barnas hus i bærum, uten tvil. der svarte de på alt jeg lurte på der. fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man driver med salg og service og har et telefonnummer, er det dårlig service ovenfor kundene når man ikke svarer...! Da får man heller ha et "sentralbord" et annet sted enn i selve butikkene.

 

Hadde det ikke vært for at Barnas Hus på Alnabru har mye fine ting ville jeg ikke brukt en krone der...! Med et unntak har vi fått ELENDIG service der. Må alltid vente lenge på hjelp selv om det ikke er mange i butikken og de jeg har snakket med har vært svært lite hjelpsomme.

 

Det finnes naturligvis unntak, men hvis holdningen blant personalet er at vi som kunder skal forstå at "de ikke er sentralborddamer" er det ikke rart servicenivået der er lavt....!

 

Det er butikkens problem, ikke kundens!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som jobber på Barnas Hus burde skrive ut denne tråden og vise den til ledelse. Den viser jo at dere taper 1000vis av krooner på å ikke kunne ta telefonen. Service og bra reklame er ikke bare å få kundene som er inni butikken til å bli fornøyde og handle mest mulig, men også få nye kunder inn i butikken.

Er det en trend at det er så mye å gjøre at dere altfor ofte ikke for tatt telefonen burde dere gjøre som bl.a. Elkjøp å ha et felles nr. som går til et felles kundeservice for alle butikkene. De to stillinge som da må åpnes tjener kjeden garantert raskt inn igjen på de kundene som nå gir opp og drar andre steder istedet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet ikke og kommer heller ikke til å handle på barnas hus pga. dette. Skulle tro at det gikk an å svare i telefonen en eller annen gang i løpet av dagen over flere dager.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ringt til Barnas Hus på Alna en drøss av ganger uten å få svar. Utrolig irriterende. Det verste var at jeg heller ikke fikk svar når jeg sendte mail. Måtte faktisk dra dit i ens ærend for å spørre om et enkelt lite spørsmål som de mye heller kunne tatt på tlf. eller mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt til Barnas hus på Tiller i Trondheim flere ganger, og alltid kommet igjennom og fått svar veldig raskt. De er veldig flinke der iallefall!!!

 

Kanskje det er jeg som sitter og tar opp linja for dere;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt en mail to ganger og ikke fått svar. Ringte til Happyland og fikk svar på det jeg ønsket med en gang. Hadde spørsmål ang. en easywalker, og vet de har det på barnas hus, men reiser heller til Sverige og kjøper det jeg trenger der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke jobber i bransjen i allefall. Du som tror du vet alt om barnevogner. Prøv å jobb i en slik bransje selv og se hva slags service du kan gi. Å dessuten og anbefale noen å ta med den store vognen sin på fly, sier litt om deg. Skjønner at du aldri har fått flyskade og kan erstaningsreglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...