Ella_Bella_Snupperella Skrevet 18. juni 2007 #51 Skrevet 18. juni 2007 Hei hei - Jeg fikk tilsendt av Bobine! Takker - ikke kommet igang ennå, ble plutselig revet avgårde av min samboer på hemmelig tur og ble forlovet - nå haster det hvertfall med flere baby ting - etter bryllupet blir det baby!!! Sett på de bildene dere har lagt dere andre - Nydelig! Gleder meg!!!!!
godteprinsessa Skrevet 1. juli 2007 #52 Skrevet 1. juli 2007 ....kan lille meg også få...? [email protected]
WickedBaby Skrevet 4. juli 2007 #54 Skrevet 4. juli 2007 Hadde jeg også kunnet fått oppskriften på teppet??? adressen er [email protected] På forhånd TUSEN TAKK
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. juli 2007 #55 Skrevet 4. juli 2007 Kan jeg også få oppskrift på dette teppet? [email protected]
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juli 2007 #57 Skrevet 8. juli 2007 Hvis eg spør fint kan eg også få oppskrift på dette spennende teppe? Hadde vore kjempe fint om noen ville dele med meg
Bobine Skrevet 9. juli 2007 #58 Skrevet 9. juli 2007 Send meg en PM med mailadressa di, så skal du se det ordner seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå