Gå til innhold

hjerteteppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har sett ellerharoppskrift på et hekleteppe som er satt sammen av småhjerter????? jeg så ei dame med et sånt innmari fint teppe......... det var i alle farger og satt sammen av mange små hjerter.................... pliis..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

menr jeg har ett mønster på ett hjerteteppe av hjerter satt sammen som er heklet i flere farger.

Men må lete først det kan ta noen dager.

Har ganske MANGE oppskrifter å gå igjennom

Skrevet

Søren og jeg ser mønsteret for meg men jeg kLARER IKKE å finne det.

Jeg blir så sur når jeg vet jeg skulle ha det ett sted, så jeg beklager men jeg kan allikevel ikke hjelpe deg.

Skrevet

takk for at du prøvde:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har sånt teppe til gutten min! Regner med det er det du mener. Husker ikke hva hun som har skrevet boka heter, men skal finne det ut. Ei venninne av meg fant oppskriften i ei bok.

Skrevet

Jeanette Skarpmo heter hun. Har skrevet flere bøker om hekling, med oppskrifter. I en av bøkene hennes er det oppskrift på et hvitt heklet vognteppe. Lykke til!

Skrevet

takker og bukker.. da skal jeg sjekke det:):)

• 5 uker senere...
Skrevet

Noen som har funnet denneoppskriften enda??

Skrevet

Jeg har boka med oppskriften på hjerteteppe. Jeg kan scanne denne om du vil. Så kan jeg sende den på mail til deg:)

Send meg pm med mailadresse.

Skrevet

Gi meg en liten time, så skal det være greit:)

Skrevet

Kjempeflott :-)

Skrevet

You got mail:)

Håper det er riktig teppe.

Skrevet

har ikke fått noe enda

Skrevet

kan du prøve å sende en gang til, har fremdeles ikke fått noe mail :-(

Skrevet

Hei.

Jeg har litt hekledilla,

kan jeg også få den?

Prøvde å sende pm, men det får jeg ikke til :-P

Åssen gjør man det?

Skrevet

Jeg fikk det hller ikke til, men tror du må ha en profil først, og det har ikke lille trille, derfor la jeg ut maiadresse her, men har ikke fått noe mail enda..

Skrevet

OK.

Er ikke så lysten på å legge ut mailen min til alle og enhver jeg..

Skrevet

Første gang var filen for stor. Prøvde igjen etterpå. Har du ikke fått den? Skal prøve en gang til:)

Skrevet

Nå har jeg fått det :-)

Tusen tusen takk

Det var helt nydelig :-)

Skrevet

Hei. Kan du kanskje sende meg den oppskriften også? Har veldig lyst å hekle et slikt teppe.

Mailen min er:

[email protected]

Skrevet

Noen som har et blide av teppet å legge ut? Syntes det hørtes såå fint ut :) Men jeg har allerede strikket vognteppe da...

Skrevet

Er det noen som vet hva boken til Jeanette Skarpmo heter som har dette teppet i seg? Jeg har sett gjenom to av bøkene hennes i dag, men der var det ikke. Har så lyst å hekle dette teppet nå!

Skrevet

Har sendt deg mail

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...