Gå til innhold

hjerteteppe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen sende til meg på mail [email protected], please? :)

Hvor mye ville dere tatt for jobben, for å hekle et slikt til noen? Hvor mye vil dere tippe garnet vil koste?

Skrevet

garnet koster 30 kr pr nøste,så det kommer på 180 kr

Skrevet

ok, takk.

Og takk for mønster :)

 

Jeg kan ikke hekle selv, skal prøve å finne noen til å gjøre det for meg... :)

Skrevet

sendt

Skrevet

skulle ikke være anonym vet ikke hva som skjedde

Skrevet

Vil noen sende oppskriften til meg også..? Jeg er så nysgjerrig på dette teppet, så kanskje jeg skal sette igang å hekle likevel!

 

[email protected]

Skrevet

Er det noen som har begynnt å hekle på dette teppet?

Jeg har begynnt, men har ikke heklet så mye sånn som dette før, så jeg lurer på når du teller stavene for kryssene i hjertene, teller du da med staven som hører til ruten også? Jeg har ikke gjort dette, men nå føler jeg det ikke stemmer. Har kommet ganske langt, og ser egentlig greit ut, men ble så veldig usikker nå.

Skrevet

spurte litt høyere opp om noen kunne sende meg oppskrift... har ikke fått no svar, så utålmodig som jeg er spør jeg igjen ;) adr. er [email protected]

Skrevet

Blir mye mas på deg stakkar, men kunne jeg og ha fått oppskriften( gjerne med bilde) ?? Hadde blitt velig glad da!

Mail adr: [email protected]

Skrevet

*kikker ned i tastaturet* ... jeg ble også nysgjerrig.. er alltid på jakt etter fine oppskrifter... noen som har lyst til å sende til meg og?

Skrevet

Send meg en pm med mailaddressa di, så skal jeg sende den til deg :-)

Skrevet

Er det noen som kan sende til meg også? Kan sende mailadresse på PM... ;-)

Skrevet

heia jente!! kan eg au få oppskriften på hjerteteppe??? takkar på forhånd og håper noen vil sende den til meg.

Skrevet

Ser ut som dette hjerteteppet er tingen å hekle her inne.... Er akkurat ferdig å hekle et annet teppe og ser etter nytt prosjekt! Kan jeg hive meg på her og be kjempe fint om å få tilsendt oppskriften??? Hvem skal jeg sende mailadr. til på PM?? Bobine? Maje76? Tumle83?

 

Venter i spenning!

Skrevet

send til meg du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...