rødhette* Skrevet 31. mai 2007 #27 Skrevet 31. mai 2007 Kan noen sende til meg på mail [email protected], please? Hvor mye ville dere tatt for jobben, for å hekle et slikt til noen? Hvor mye vil dere tippe garnet vil koste?
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 31. mai 2007 #28 Skrevet 31. mai 2007 garnet koster 30 kr pr nøste,så det kommer på 180 kr
rødhette* Skrevet 31. mai 2007 #29 Skrevet 31. mai 2007 ok, takk. Og takk for mønster Jeg kan ikke hekle selv, skal prøve å finne noen til å gjøre det for meg...
Gjest mphs Skrevet 31. mai 2007 #30 Skrevet 31. mai 2007 Kan jeg også få oppskriften? Mail adressen min er: [email protected]
Gjest mphs Skrevet 31. mai 2007 #33 Skrevet 31. mai 2007 skulle ikke være anonym vet ikke hva som skjedde
Sommerfugl78 Skrevet 1. juni 2007 #34 Skrevet 1. juni 2007 Vil noen sende oppskriften til meg også..? Jeg er så nysgjerrig på dette teppet, så kanskje jeg skal sette igang å hekle likevel! [email protected]
Tumle83 Skrevet 2. juni 2007 #37 Skrevet 2. juni 2007 Er det noen som har begynnt å hekle på dette teppet? Jeg har begynnt, men har ikke heklet så mye sånn som dette før, så jeg lurer på når du teller stavene for kryssene i hjertene, teller du da med staven som hører til ruten også? Jeg har ikke gjort dette, men nå føler jeg det ikke stemmer. Har kommet ganske langt, og ser egentlig greit ut, men ble så veldig usikker nå.
Ioren Skrevet 3. juni 2007 #38 Skrevet 3. juni 2007 spurte litt høyere opp om noen kunne sende meg oppskrift... har ikke fått no svar, så utålmodig som jeg er spør jeg igjen adr. er [email protected]
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #40 Skrevet 5. juni 2007 Blir mye mas på deg stakkar, men kunne jeg og ha fått oppskriften( gjerne med bilde) ?? Hadde blitt velig glad da! Mail adr: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #41 Skrevet 5. juni 2007 Beklager maset men kan jeg å? [email protected] Tanks
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 5. juni 2007 #42 Skrevet 5. juni 2007 *kikker ned i tastaturet* ... jeg ble også nysgjerrig.. er alltid på jakt etter fine oppskrifter... noen som har lyst til å sende til meg og?
Bobine Skrevet 5. juni 2007 #44 Skrevet 5. juni 2007 Send meg en pm med mailaddressa di, så skal jeg sende den til deg :-)
*Kattemor* fikk jente Skrevet 7. juni 2007 #47 Skrevet 7. juni 2007 Er det noen som kan sende til meg også? Kan sende mailadresse på PM... ;-)
Shaline Skrevet 7. juni 2007 #48 Skrevet 7. juni 2007 heia jente!! kan eg au få oppskriften på hjerteteppe??? takkar på forhånd og håper noen vil sende den til meg.
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 13. juni 2007 #49 Skrevet 13. juni 2007 Ser ut som dette hjerteteppet er tingen å hekle her inne.... Er akkurat ferdig å hekle et annet teppe og ser etter nytt prosjekt! Kan jeg hive meg på her og be kjempe fint om å få tilsendt oppskriften??? Hvem skal jeg sende mailadr. til på PM?? Bobine? Maje76? Tumle83? Venter i spenning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå